دسته‌ها
اخبار

راهرو پنج و مغرور: تنوع ایالات متحده


AILA با افتخار از این پست وبلاگ از دریافت کننده بورسیه تحصیلی دانشجویی حقوق کمیته حقوق، ماریا مونته نگرو-برناردو استقبال می کند. اطلاعات بیشتر در مورد کمیته DEI AILA و کار مهم آن در وب سایت آیلا موجود است

یک روز که دنبال یک آرد خاص می گشتم تا درست کنم arepas، یک کیک آرد ونزوئلا، از کارگر سوپرمارکت کمک خواستم. کارگر گفت: “راهروی پنج را بررسی کنید” و همانطور که از راهروها پایین می رفتم، متوجه تابلوی بزرگ راهرو پنج شدم که از سقف آویزان بود. در زیر سس ها و چاشنی های بالا ،وان “غذاهای قومی” را بخو،د. من از راهرو عبور کردم و احساس جدایی و بی اهمیتی داشتم. آردی که من با نام “آرینا پان” بزرگ شدم، در کنار محصولات مختلفی از کشورهای کاملاً متفاوتی قرار می گرفت که هرگز ندیده بودم. ناگهان، ونزوئلایی خاص من آرپا، که مامانم هر روز صبح برای ما درست می کرد، در دریای قومی انباشته شده بود.

من در ونزوئلا به دنیا آمدم و در سه سالگی به آمریکا آمدم. مادرم من و برادرانم را به ایالات متحده آورد تا به ما فرصتی بدهد که نه تنها زندگی کنیم، بلکه پیشرفت کنیم. من ملیت و قومیت خود را در قلب خود بسیار عزیز می دانم. من به ونزوئلایی بودنم افتخار می‌کنم، بی،ه‌ای که در آمریکا که در مورد مهاجرت آنقدر ت،یم شده است، همیشه آسان نیست. اگرچه من ونزوئلایی هستم، اما جامعه آمریکا واقعاً آن را تشخیص نمی دهد. من فقط یک مهاجر، خارجی یا قومی هستم. این طبقه‌بندی نه تنها به هویت ما به‌،وان آمریکایی‌های متنوع آسیب می‌زند، بلکه معتقدم به رشد جامعه ما آسیب می‌زند. جمع ، فرهنگ‌های متنوع در یک دسته و امتناع از پذیرش تفاوت‌هایی که هر یک از آنها را بزرگ می‌کند، به پرورش نوآوری یا پیشرفت کمکی نمی‌کند.

تنوع باعث ایجاد تغییر و رشد می شود. بر اساس جه، سنج، ایالات متحده 336,024,282 جمعیت دارد. علاوه بر این، موسسه سیاست مهاجرت گزارش داد که تا سال 2021، 84.8 میلیون نفر از جمعیت را خانواده های مهاجر تشکیل می دهند. در واقع، موسسه سیاست مهاجرت همچنین گزارش داد که اگرچه 78 درصد از آمریکایی ها در خانه فقط ،یسی صحبت می کنند، 22 درصد گزارش ،د که ،یسی و یک زبان دیگر صحبت می کنند. با توجه به شروع آمریکا، این آمار نباید تعجب آور باشد. مهاجرت داستان اصلی آمریکاست.

موفقیت امروز آمریکا نمی توانست بدون نیروی کار و نوآوری که توسط مهاجران به ارمغان می آورد، رخ دهد. در واقع، با توجه به Fwd.Usکارگران کشاورزی مهاجر حدود 73 درصد از کارگران کشاورزی در ایالات متحده را تشکیل می دهند. این کار نه تنها خسته کننده و دشوار است، بلکه برای زندگی روزمره ما نیز بسیار مهم است. علاوه بر این، شورای مهاجرت آمریکا نشان داد که در سال 2019، مهاجران 23.1 درصد از کل کارگران STEM در ایالات متحده را تشکیل می دادند. این آمارها در میان بسیاری از آمارهای دیگر نشان دهنده توانایی و سهمی است که مهاجران هم از نظر اقتصادی و هم از نظر فکری به کشور می آورند. بر اساس ACLUمهاجران «با ایجاد مشاغل جدید، صرف درآمدهای خود برای کالاها و خدمات آمریکایی، پرداخت مالیات، و افزایش بهره وری ،ب و کارهای آمریکایی، مشاغل جدیدی ایجاد می کنند. مهاجران برای اقتصاد خوب هستند، نه برع،.» علاوه بر این، ACLU گزارش داد که مهاجران 90 میلیارد دلار مالیات پرداخت ،د در حالی که فقط 5 میلیارد دلار رفاه دریافت ،د.

با این حال، با وجود این اعداد، این تصور اشتباه که فرصت‌ها در ایالات متحده برای هر ،ی که سخت کار می‌کند به دست می‌آید، باید از بین برود. در واقع، همانطور که نیک، کریستوف در مقاله ای برای مجله نیویورک تایمزبسیاری از اقلیت ها و گروه های محروم به دلیل نژادپرستی سیستمی و نهادی هرگز مزایایی را برای گروه های نژادی خاصی ندارند. برای ادامه رشد و شکوفایی، ما به ،وان یک جامعه نیاز داریم که تنوع باورن،ی را که ما را احاطه کرده است بپذیریم و از آن استقبال کنیم و به همه اجازه دهیم فرصت هایی را که این کشور برای آمریکایی های قفقازی فراهم کرده است.

علاوه بر این، ما باید از این مغالطه که افراد مهاجر منبع تخلیه اقتصاد هستند، قدرد، کنیم و از کار سخت و نوآوری که ذهن های مختلف به کشور می آورند، قدرد، کنیم. ما «دیگ ذوب» هستیم، فرهنگ‌ها، مذاهب و زبان‌های مختلف به دنبال فرصت در ایالات متحده هستند. با این حال، همانطور که نویسنده جولیا هیگینز در کار خود برجسته می کند، مهاجرت: افسانه ظرف ذوب، این دیدگاه که این کشور پذیرای چنین اختلافاتی است، نادرست است.

تغییر ضروری است و هر چه بیشتر تنوع خود را بپذیریم و تغذیه کنیم، کشور و جامعه بهتری خواهیم بود. من ساده لوح نیستم که فکر کنم کیک آردی مخصوص من در هر سوپرمارکتی بخش مخصوص به خود را داشته باشد، اما امیدوارم قومیت ها و فرهنگ های مختلف در کشور پذیرفته و تجلیل شوند.


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2023/05/17/aisle-five-and-proud-the-diversity-of-the-united-states/