دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: تاییدیه NIW تنها در 15 روز برای یک محقق ایرانی که در ریاضیات کار می کند، به لطف کار مجدانه تیم ما و ارتقاء PP بدست آمد.


گواهی مشتری:

“من واقعا از کار سخت و عالی شما در این مدت قدرد، می کنم. تو یک کار عالی انجام داده ای.”


در 3 مارسrd، سال 2023، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت ملی) برای یک محقق در زمینه ریاضیات (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: ریاضیات

سمت در زمان تشکیل پرونده: محقق

کشور مبدا: ایران

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ایران

تاریخ اطلاعیه تایید: 3 مارسrd، 2023

زمان پردازش: 15 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

هنگامی که یک متخصص ایر، در ریاضیات برای برنامه EB2- National Interest Waiver خود به NAILG آمد، ما مسیری را که باید طی کنیم تا او را به موفقیت برس،م، می‌دانستیم. بنابراین تیم ما شروع به کشف جزئیات تلاش پیشنهادی او کرد و به موارد زیر دست یافت:

  • تلاش پیشنهادی او ادامه ساختن بر تجربه گسترده خود با تعمیم انعکاسی، رویکرد فنی نوآورانه، مب، گروبنر، و مح،ات نمادین خلاقانه برای توسعه تکنیک‌هایی برای توصیف معادلات جبرهای چند ریس و طبقه‌بندی طیفی از جبرهای Lie بود.
  • این تلاش تحقیقاتی از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا به طور فعال درک جامعه علمی از جبرهای چند ریس و دروغ را بهبود می بخشد، که برای پیشرفت مداوم صنایع بزرگ جه، مانند یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، رباتیک، مک،ک کوانتومی و فیزیک ذرات ضروری است. .
  • بنابراین، کاربردهای واقعی جبر و جبر جابجایی – به ویژه جبرهای Lie و Multi-Rees – کاربرد عملی تحقیقات او را نشان می دهد و نشان دهنده شایستگی قابل توجه کار او در ارتباط با صنایع کلیدی جه، و جامعه علمی در کل است. .
  • به همین دلیل است که یکی از 4 توصیه او عبارت زیر را در خود داشت:

از آنجایی که توصیف معادلات تعیین کننده جبر چند ریس برای بهبود درک هندسه جبری و کاربردهای آن کلیدی است، [the client’s] کار مورد علاقه ایالات متحده است. بدون [the client’s] کار در این زمینه، ما قادر به پیش بینی تعدادی از شبکه های واکنش شیمیایی خارج از آزمایشگاه نخواهیم بود. این تحقیق مح،ات نمادین را در یافتن شبکه‌های واکنش شیمیایی پایدار، پیشبرد مدل‌سازی ریاضی پدیده‌های مربوطه برای بهبود داروها، تج،ات صنعتی و محصولات افزایش می‌دهد. از این رو، [the client’s] تحقیق در مورد جبر چند ریس و کاربردهای عملی آن در شبکه های واکنش شیمیایی برای پیشرفت صنایع پزشکی و تولیدی در ایالات متحده مهم است.

  • تلاش پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده داشت. تحقیقات او در مورد جبرهای چند ریس و دروغ، دو اصل اصلی جبر و جبر جابجایی، برای پیشرفت مداوم چندین صنعت بزرگ آمریکا ضروری است.
  • نه تنها این، بلکه 6 سال تحقیق او منجر به تکمیل یک بررسی و انتشار حداقل 3 مقاله در مجلات با داوری و یک کتاب شده است. علاوه بر این، این انتشارات در مجموع 12 بار بر اساس Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند.

همه این عوامل توسط تیم ما در نامه درخواست مشتری ما تنظیم شده است. بنابراین، زم، که درخواست ارائه شد، ما از پیروزی مطمئن بودیم. و با خوشحالی ما، تنها 15 روز بعد تایید شد. این نیز به دلیل ارتقای پردازش برتری که او انتخاب کرد امکان پذیر شد. ما افتخار می کنیم که در این مورد به او کمک کرده ایم و برای او آرزوی بهترین ها را در تلاش های آینده داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد نحوه قضاوت USCIS در مورد پرونده های I-140 داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • ریاضیات (آمار زیستی، آمار، علم داده)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-approval-won-in-just-15-days-for-an-iranian-researcher-working-in-mathematics-thanks-to-our-teams-diligent-work-and-pp-upgrade/