دسته‌ها
اخبار

【 مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص 】2022 موسسه مهاجرتی آوات

✅ از پایان فارغ‌التحصیلی تا روزی که پرونده ثبت می‌شود بیش از دو سال نگذشته باشد. خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. بر اساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردم استرالیا مسیحی، ۳۰ درصد بدون دین و ۲۸درصد مابقی، پیرو ادیان دیگر هستند.

  • مطایق آمارها، این کشور سومین مقصد مهاجرت تحصیلی محبوب در جهان به شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از 600 هزار دانشجوی بین‌المللی در این کشور تحصیل می‌کنند.
  • این کشور به سرمایه گذاران و کارآفرین‌ها اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهد و از این طریق نیز می‌توان درخواست اقامت کرد و فرزندان هم از تسهیلات آموزشی و سلامت برخوردار شوند.
  • مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند.
  • دوره دکتری در استرالیا نیز اصولاً 3 ساله بوده و تا حد زیادی وابسته به رزومه علمی و پژوهشی قوی است.
  • استرالیا کشوری مهاجرپذیر می‌باشد که دارای اقتصادو فرهنگ بسیار قوی نیز می‌باشد.

کارفرما این امکان را نیز خواهد داشت که ویزای موقت شما را به اقامت دائم تبدیل نماید. در مورد نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا می توانید به اپیزود دوم پادکست های کوتاه شادا با عنوان “آزمون زبان برای مهاجرت به استرالیا” که در کانال کاریابی شادا منتشر شده است گوش دهید و توضیحات کامل مربوط به نمره زبان را دریافت کنید. کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید. همیشه باید وضعیت اقامت دائم خود را قبل از انقضای آن به موقع تمدید کنید. سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید.

مهاجرت به استرالیا و بررسی شرایط اخذ ویزا و اقامت این کشور

عمده‌ هزینه‌ها در استرالیا هزینه‌ مسکن است و معمولا برای هر خانواده که تازه به این کشور مهاجرت کرده‌ است بحث اجاره مسکن پیش می‌آید و یا افرادی که به دنبال خرید خانه هستند بحث دریافت و پرداخت وام پیش می‌آید. شاید این نکته جالب باشد شما اگر بعد از دوسال اگر کاری پیدا نکردید از مزایای اقامت دائم خود استفاده کنید و از دولت استرالیا حقوق بیکاری دریافت کنید. با سلام ، ممنون از توضحیات کاملتون، بای استرالیا شما باید حداقل امتیاز سیستم امتیاز بندی این کشور رو بدست بیارید، لطفا عنوان کار در استرالیا را با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید و امتیاز خود را محاسبه کنید. به طور دقیق و مشخص هزینه ای برای مهاجرت به استرالیا نمی توان اعلام کرد. با توجه به اینکه نوع ویزای درخواستی کدام است هزینه های مقدار مختلفی هستند.

اگرچه فرماندار کل بنا بر قانون اساسی، از اختیارات فراوانی برخوردار بوده اما در عمل شخص اول اجرایی در این کشور، نخست‌وزیر آن می‌باشد که در طی یک پروسه دموکراتیک انتخاب و منتسب شده و سپس دولت را تشکیل می‌دهد. اسکات موریسون، از سال 2018 میلادی تا به امروز سمت نخست وزیری کشور استرالیا را بر عهده دارد. جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید.

مهاجرت کاری به استرالیا برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه امیرکبیر و تهران

همچنین ظرفیت جذب نیروی کار ماهر بین‌المللی طبق اعلام سپتامبر 2022 از سوی وزیر امور داخلی این کشور، به میزان بسیار قابل توجهی برای سال 2023 افزایش خواهد یافت. همچنین سن متقاضیان باید کمتر از 31 سال و مدرک اخذ شده می‌تواند شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد. ویزای موقت کاری 476 استرالیا برای 18 ماه اعتبار داشته که به افراد اجازه سفر، تحصیل و کار در استرالیا را می‌دهد.

همه افراد آینده‌نگری که در استرالیا سرمایه گذاری می‌کنند؛ به این قضیه واقف هستند. ویزای 485 استرالیا ویزای موقت برای فارغ التحصیلان است که مدت زمان آن بین 2 الی 4 سال است. این ویزا به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند پس از فراغت از تحصیل خود از دانشگاه‌های استرالیا، در این کشور مشغول کار و زندگی شوند. ویزای 482 استرالیا یکی از انواع ویزای کار استرالیا است که به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا کمبود نیروی ماهر کار در استرالیا را با استخدام نیروی متخصص خارجی پر کنند. این ویزای کار در 15 مارس 2018 معرفی شد و جایگزین زیر مجموعه ویزای موقت کار 457 شد که توسط DHA لغو شده بود.

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه‌های اقتصادی و بازار کار نیروی متخصص است. با انجام نظرسنجی‌ها و رضایت مهاجرین در زمینه کاری، استرالیا به یکی از بهترین کشورها برای پرداخت به موقع دستمزد و حقوق عالی به نیروی کار، معرفی شده است. پس از دریافت اقامت دائم، فرزند زیر 12 سال شما از تحصیلات رایگان بهره‌مند می‌شود. ویزای اقامت موقت کلاس 476 مخصوص فارغ‌التحصیلان رشته های مهندسی از دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران می‌باشد و به متقاضی این اجازه را می‌دهد که ۱۸ ماه در استرالیا زندگی کنند.

پیشنهاد می‌کنم به دنبال رسیدن به حداقل سطح زبان 4/5 باشید تا این مبلغ بالا را پرداخت نکنید. ویزاهای پناهندگی و بشردوستانه بخش دیگری از ویزاها هستند که اگر فردی براساس شرایط خود برای آن ها اقدام کند دولت استرالیا نیز چند مسیر را برای آنها در نظر گرفته است که سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به هیچ عنوان این مسیر را پیشنهاد نمی‌کند. با سلام و عرض احترام، اقامت استرالیا از طریق خرید سهام امکان پذیر است ، اما جزئیات دقیق آن را باید از وکلای متخصص ما در زمینه سرمایه گذاری بین الملل جویا شوید.

اگر در استرالیا اقامت می‌کنید و می‌خواهید تا والدینتان به هنگام زندگی در این کشور شما را همراهی کنند، می‌توانید از 6 نوع ویزای همراهی والدین استرالیا بهره ببرید. برای اخذ این ویزاها، فرد اسپانسر باید اقامت استرالیا را داشته باشد و یا به مدتی مشخص، در این کشور در حال زندگی باشد. برای بررسی شرایط این نوع ویزا، نمی‌توان مواردی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد؛ اما داشتن اسپانسر با شرایط بیان شده یکی از الزامات تمامی ویزاهای مورد بحث است.

از کیفیت بالای آموزش گرفته تا اقتصاد پویا و فرصت‌های کاری مناسب در استرالیا همه و همه می‌توانند گواه این ادعا باشند که استرالیا برای مهاجرت مناسب است. افرادی که ۳ سال پشت سر هم در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کنند و سپس برای آزمون مجدد اقدام کنند. در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است. جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باید از طریق ویزای ساب کلس ۵۰۰ اقدام کنید. اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید. همان‌طور که مستحضر هستید، استرالیا به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان و پیشرو در زمینه‌های مختلف، همواره شناخته شده است.