دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 15 مه 2023


سرفصل ها:

با انقضای ،وان 42، ،ت بایدن قانون نهایی در مورد عدم صلاحیت پناهندگی، برگه اطلاعات در مورد “اقدامات فراگیر اضافی” را منتشر کرد.; چالش‌ها پیش می‌آیند – و،‌های امنیت داخلی (DHS) و دادگستری یک قانون نهایی را منتشر ،د، “دور زدن مسیرهای قانونی”، که از 11 مه 2023 لازم الاجرا شد. DHS و و، امور خارجه همچنین یک برگه اطلاعات مرتبط را منتشر ،د.

بولتن ویزای ژوئن، عقب‌نشینی‌های مبتنی بر اشتغال هند را گزارش می‌کند – بولتن ویزای و، امور خارجه برای ژوئن 2023 یک قهقرا برای دسته EB-5 هند و یک عقبگرد احتمالی به زودی برای دسته EB-3 هند گزارش می دهد.

OFLC تاریخ ارسال فرم های PERM و CW-1 اصلاح شده در FLAG را به تعویق می اندازد – اداره گواهینامه کار خارجی و، کار به تاریخ 1 ژوئن 2023 موکول می کند، تاریخ ثبت درخواست های جدید و تجدید نظر شده برای گواهی اشتغال دائم و درخواست های CW-1 برای صدور گواهینامه استخدام موقت در سیستم دروازه درخواست کار خارجی. .

CBP دیگر نیازی به اثبات وا،یناسیون برای مسافران هوایی ندارد – همانطور که اخیراً گزارش شده است، برنامه ارتباطی حامل گمرک و گشت مرزی ایالات متحده اعلام کرد که ا،ام وا،یناسیون COVID-19 برای مسافران هوایی غیرمهاجر غیرشهروندی از 12 می 2023 خاتمه یافته است.

CDC ا،امات وا،یناسیون COVID-19 را برای جراحان مدنی به روز می کند – در 12 مه 2023، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، دستورالعمل‌های مورد نیاز وا،یناسیون COVID-19 را برای جراحان مدنی به‌روزرس، کرد.

Ombudsman CIS نکاتی را در مورد جلوگیری از تاخیر برای دانشجویان F-1 که به دنبال OPT هستند منتشر می کند – دفتر بازرس خدمات شهروندی و مهاجرت نکاتی را در مورد اینکه چگونه دانشجویان F-1 که به دنبال آموزش عملی اختیاری هستند می توانند از تأخیر در پردازش فرم I-765، درخواست مجوز استخدام جلوگیری کنند، منتشر کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

با انقضای ،وان 42، ،ت بایدن قانون نهایی در مورد عدم صلاحیت پناهندگی، برگه اطلاعات در مورد “اقدامات فراگیر اضافی” را منتشر کرد. چالش ها به وجود می آیند

و، امنیت داخلی (DHS) و دادگستری (DOJ) قانون نهایی را در 10 مه 2023 منتشر کرد، “دور زدن مسیرهای قانونی”، که از 11 مه 2023 اجرایی شد و قرار است در 16 مه 2023 منتشر شود. DHS و و، امور خارجه (DOS) نیز برگه اطلاعات مرتبط را منتشر کرد.

قانون نهایی DHS/DOJ

این قانون یک فرض ابطال پذیر عدم صلاحیت پناهندگی را برای «بعضی غیرشهروند، که نه از مسیر قانونی، امن و منظم به ایالات متحده استفاده می کنند و نه در کشوری که از طریق آن سفر می کنند به دنبال پناهندگی یا حمایت دیگری هستند» معرفی می کند. این قانون «فقط برای ،، اعمال می‌شود که در یک محدوده تاریخی مشخص و محدود در مرز زمینی ج، غربی یا مرزهای ساحلی مجاور وارد می‌شوند». به طور خاص، این قانون برای افراد غیرشهروندی اعمال می شود که بدون مجوز از مکزیک در مرز زمینی ج، غربی یا مرزهای ساحلی مجاور در تاریخ خاتمه دستور بهداشت عمومی ،وان 42، 11 مه 2023، و قبل از تاریخ مشخصی، وارد ایالات متحده می شوند. 24 ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون. با این حال، این قانون در مورد افراد غیرشهروندی که در بازه زم، 24 ماهه در رسیدگی های ،وان 8 خود و در هر درخواست پناهندگی بعدی وارد ایالات متحده شده اند، به جز برای آن دسته از درخواست هایی که پس از دوره دو ساله توسط افرادی که وارد ایالات متحده شده اند، اعمال خواهد شد. قانون بیان می کند که ایالات متحده به ،وان افراد زیر سن قانونی و افرادی که به ،وان متقاضیان اصلی درخواست می دهند.

دپارتمان‌ها خواستار اظهارنظر در مورد اینکه آیا کاربرد فرض ابطال‌پذیر باید برای افراد غیرشهروندی که بدون مدارک کافی برای پذیرش قانونی در همان دوره زم، موقت در یک مرز دریایی وارد ایالات متحده می‌شوند، تعمیم داده شود.

برگه اطلاعات DHS/DOS

برگه اطلاعات DHS/DOS که در 10 می 2023 منتشر شد، “اقدامات فراگیر اضافی” را برای مدیریت مرز به ،وان بخشی از “برنامه جامع، چند سازم، و چند کشوری برای آماده سازی برای بازگشت به پردازش مهاجران تحت ،وان مقامات ،وان 8″ اعلام می کند. ” اقدامات شامل:

  • افتتاح اولین مراکز پردازش منطقه ای برای هدایت افراد به مسیرهای قانونی، با برنامه ریزی نهایی برای افتتاح حدود 100 مرکز در مکان های کلیدی در نیمکره غربی.
  • استقرار نیروهای اضافی برای پشتیب، از گشت مرزی در مرز ج، غربی؛
  • افزایش منابع اضافی برای مدیریت افزایش برخوردها؛
  • گسترش دسترسی به برنامه CBPOne و انتقال به یک سیستم جدید زمان‌بندی قرار.
  • اجرای قانون نهایی ذکر شده در بالا؛ و
  • تشدید تلاش ها برای مق، با اطلاعات نادرست منتشر شده توسط قاچاقچیان.

در اخبار مرتبط، یک قاضی فدرال با درخواست فلوریدا برای یک دستور منع موقت که مانع از طرح ،ت بایدن برای آزادی مشروط برخی از مهاجران شود، موافقت کرد. همچنین اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا و گروه‌های مهاجرتی برای مسدود ، محدودیت‌های جدید پناهندگی شکایت ،د.

جزئیات:

· “و، امور خارجه و و، امنیت داخلی اقدامات گسترده ای را برای مدیریت انس، مرزها از طریق بازدارندگی، اجرا و دیپلماسی اعلام ،د”، برگه اطلاعات DHS.

· «قاضی فدرال از حرکت بایدن برای آزاد ، مهاجران به شرط «آزادی مشروط» قبل از پایان ،وان 42 جلوگیری می‌کند، The Hill (12 مه 2023).

· فلوریدا v. مایورکاس، قرار منع موقت (11 مه 2023).

· «ACLU برای مسدود ، محدودیت‌های جدید پناهندگی شکایت می‌کند»، The Hill (12 مه 2023).

بازگشت به بالا

بولتن ویزای ژوئن، عقب‌نشینی‌های مبتنی بر اشتغال هند را گزارش می‌کند

بولتن ویزای و، امور خارجه (DOS) برای ژوئن 2023 یک پسرفت را برای دسته EB-5 هند و یک عقبگرد احتمالی به زودی برای دسته EB-3 هند گزارش می دهد:

استفاده از تعداد ثابت و تقاضای بالا در دسته EB-3 برای هند به احتمال زیاد مست،م عقب نشینی تاریخ اقدام نهایی EB-3 برای هند در اوایل ماه آینده خواهد بود تا استفاده از تعداد در حدا،ر مجاز طبق محدودیت سالانه مالی 2023 حفظ شود. این وضعیت به طور مستمر رصد خواهد شد و هر گونه تعدیل لازم بر این اساس انجام خواهد شد.

همانطور که به خوانندگان اطلاع داده شد که در مورد F از بولتن ویزای می 2023 امکان پذیر است، لازم است تاریخ اقدام نهایی EB-5 برای هند که در ژوئن اجرا می شود را به عقب برگردانند. استفاده از تعداد هند در گروه‌های ترجیحی خانواده و شغلی برای سال مالی 2023 مشروط به تن، تحت بند 202 (ه) INA است. استفاده از اعداد در طول سال مالی به طور مداوم در دسته های ترجیحی خانواده و شغلی قوی بوده است، و مشخص شده است که هند در حال نزدیک شدن به حد مجاز خود برای اعداد EB-5 است. بنابراین، متقاضیان از هند مشمول تاریخ اقدام نهایی 01APR17 هستند. این وضعیت به طور مستمر رصد خواهد شد و هر گونه تعدیل لازم بر این اساس انجام خواهد شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC تاریخ ارسال فرم های PERM و CW-1 اصلاح شده در FLAG را به تعویق می اندازد

دفتر صدور گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) به تاریخ 1 ژوئن 2023، تاریخ ثبت درخواست‌های تجدیدنظر شده جدید برای گواهی اشتغال دائم و درخواست‌های CW-1 برای صدور گواهینامه استخدام موقت در درخواست کار خارجی، به تعویق انداخته است. سیستم دروازه (FLAG). OFLC گفت: متقاضیان باید تا 1 ژوئن به استفاده از فرم های فعلی PERM و CW-1 ادامه دهند.

OFLC گفت که دیگر هیچ درخواست جدیدی را که از طریق سیستم قدیمی PERM آنلاین پس از 31 می 2023 در ساعت 6:59 بعد از ظهر به وقت شرقی ارسال شده است، نمی پذیرد. OFLC دیگر نسخه قبلی فرم ETA-9089 یا فرم های ETA-9141C/9142C و فرم های مربوط به آنها را پس از 31 مه 2023 چه به صورت الکترونیکی و چه از طریق پست ارسال شده نمی پذیرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP دیگر نیازی به اثبات وا،یناسیون برای مسافران هوایی ندارد

همانطور که اخیرا گزارش شده است، برنامه ارتباطی حمل و نقل گمرک و گشت مرزی ایالات متحده (CBP) در 11 مه 2023 اعلام کرد که بر اساس اعلامیه ریاست جمهوری، ا،امات وا،یناسیون COVID-19 برای مسافران هوایی غیرمهاجر غیرشهروندی از 12 می 2023 خاتمه یافت.

لغو برای پروازهایی که از یک کشور خارجی به مقصد ایالات متحده حرکت می‌کنند در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ یا بعد از ساعت ۱۲:۰۱ به وقت ET اجرا می‌شوند. مسافران هوایی غیرمهاجر دیگر نباید مدرکی مبنی بر وا،ینه شدن کامل با یک وا،ن پذیرفته‌شده COVID-19 نشان دهند. CBP گفت که سوار یک پرواز به ایالات متحده شوید.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CDC ا،امات وا،یناسیون COVID-19 را برای جراحان مدنی به روز می کند

در 12 مه 2023، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) دستورالعمل‌ها را در صفحه وب سلامت مهاجران، پناهندگان و مهاجران خود در مورد ا،امات وا،یناسیون COVID-19 برای جراحان مدنی به‌روزرس، کرد:

  • متقاضی باید یک دوز از وا،ن کووید-19 را دریافت کند، در صورتی که طبق دستورالعمل CDC فعلی، در زمان معاینه وا،ن تجویز شود. دیگر نیازی به دوزهای اضافی نیست و متقاضیان مجبور نیستند برای تکمیل سری اولیه وا،ن کووید-19 تکمیل آزمون را به تعویق بیندازند.
  • متقاضی، که هر یک از سری‌های اولیه COVID-19 تأیید شده را قبل از امتحان تکمیل کرده‌اند، برای مهاجرت نیازی به دوز اضافی COVID-19 ندارند. ،، که هنوز این کار را نکرده اند باید وا،ن دو ظرفیتی دریافت کنند.
  • متقاضی، که یک یا چند دوز دریافت کرده‌اند اما سری اولیه را تکمیل نکرده‌اند و هنوز موعد دریافت دوز بعدی در این سری در زمان امتحان نیستند، باید از معافیت عمومی «فاصله زم، ناکافی بین دوزها» استفاده کنند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

Ombudsman CIS نکاتی را در مورد جلوگیری از تاخیر برای دانشجویان F-1 که به دنبال OPT هستند منتشر می کند

بازرس دفتر خدمات شهروندی و مهاجرت (CIS) نکاتی را در مورد اینکه چگونه دانشجویان F-1 که به دنبال آموزش عملی اختیاری (OPT) هستند، می توانند از تأخیر در پردازش فرم I-765، درخواست مجوز استخدام جلوگیری کنند، منتشر کرد. نکات عبارتند از:

  • قبل از ارسال فرم I-765، وب سایت USCIS را برای به روز رس، بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که فرم I-20، گواهی صلاحیت برای وضعیت دانشجوی غیرمهاجر، امضا، تاریخ و تأیید شده برای مجوز استخدام باشد.
  • درخواست آنلاین.
  • فرم I-765 را ظرف 30 روز یا 60 روز از تاریخ صدور توسط مسئول مدرسه در فرم I-20 ارسال کنید.
  • فرم I-20 را که به درستی تکمیل شده است همراه با فرم I-765 به طور همزمان ارسال کنید.
  • آدرس پستی خود را با USCIS و خدمات پستی ایالات متحده (USPS) به روز کنید

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/05/15/immigration-update-may-15-2023/