دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: تاییدیه NIW بدون RFE برای یک محقق وابسته در علوم اعصاب از پاکستان، به لطف کار تیمی ما و اعتبارنامه عالی مشتری ما به دست آمد.


گواهی مشتری:

من بسیار سپاسگزارم که مهاجرت چن را برای درخواست I-140 خود انتخاب کردم. تیم فوق‌العاده و حرفه‌ای بود و پرونده من را با دقت انجام داد.»


در 5 اکتبرهفتمدر سال 2022، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک محقق وابسته در زمینه علوم اعصاب (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: علوم اعصاب

سمت در زمان تشکیل پرونده: دانشیار پژوهشگر

کشور مبدا: پا،تان

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: نیویورک

تاریخ اطلاعیه تایید: 5 اکتبرهفتم، 2022

زمان پردازش: 7 ماه و 8 روز


خلاصه پرونده:

یک متخصص در علوم اعصاب از پا،تان با ت، پیشنهادی برای کار بر روی کاربرد تکنیک‌های جدید توالی‌یابی عصبی برای درخواست NIW (معافیت از منافع ملی) به ما مراجعه کرد. او می خواست بیومک،ک مغز انسان را بررسی کند و بار بیماری های رو، را کاهش دهد. بنابراین بدیهی است که تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی او از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مربوط به استفاده از تکنیک های پیشرفته توالی یابی عصبی و ارزیابی اختلالات برجسته با هدف درک بهتر مک،سم های زیربنایی این اختلالات و ایجاد درمان های جدید است. تخصص خاص او در تجزیه و تحلیل اسکیزوفرنی دارای ارزش جه، است، زیرا این اختلال در حال حاضر بر زندگی تقریباً 20 میلیون نفر در سطح بین المللی تأثیر می گذارد.

به همین دلیل یکی از توصیه های او می گوید:

ایالات متحده به ،وان یک رهبر جه، در پزشکی، فناوری و حقوق بشر، باید اقداماتی را برای رسیدگی به بار جه، اسکیزوفرنی انجام دهد. [The client’s] مطالعات در این تلاش ضروری است. یافته های او نه تنها فرآیندهای بیوفیزیکی و بیوشیمیایی را که زمینه ساز علائم اسکیزوفرنی هستند، روشن می کند. با این اطلاعات، دانشمندان می‌توانند درمان‌های جدید و قابل اعتمادتری و همچنین روان‌درم،‌های اسکیزوفرنی را توسعه دهند.

ما همچنین توانستیم متوجه شویم که این تلاش پیشنهادی پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد. مشتری ما تعهد خود را به استفاده از تکنیک های بسیار پیشرفته عصبی و بیوشیمیایی در حین مطالعه بیماری ها به منظور پیشرفت در توسعه درمان و مراقبت های پزشکی بیان کرد. این کار برای ایالات متحده ارزش آشکاری داشت، زیرا اختلالاتی مانند اسکیزوفرنی، بیماری آ،ایمر و دیابت همچنان فشار قابل توجهی بر جمعیت وارد می کند.

به دلیل اهمیت آشکار ملی آن بود که تحقیقات او با بودجه مؤسسه ملی بهداشت و و، امور کهنه سربازان ایالات متحده حمایت شد و یکی دیگر از توصیه های او چنین بود:

“[The client’s] تحقیقات برای جامعه آمریکا ارزش زیادی دارد. روش‌های نوآورانه او ویژگی‌های مهم عصبی اسکیزوفرنی را که قبلاً ناشناخته بودند، روشن می‌کند. علاوه بر این، یافته های او راه هایی را برای تحقیقات بیشتر و توسعه تکنیک های بالینی جدید برای مدیریت اسکیزوفرنی روشن می کند.

از سوی دیگر، تحقیقات او از نظر آکادمیک منجر به چهار مقاله در مجلات با داوری شده است که در مجموع 50 بار بر اساس Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند. علاوه بر این، متوجه شدیم که او تحقیقاتی را که مستقیماً با تلاش پیشنهادی خود مرتبط است، به مدت چهار سال دنبال کرده است و تجربه لازم را برای ادامه کار در این زمینه به او می دهد.

بنابراین، هنگامی که دادخواست او را جمع آوری کردیم، و تمام جزئیات لازم از حرفه آکادمیک و حرفه ای او را همراه با توصیه نامه های او گنجاندیم، می دانستیم که تأییدیه NIW او به دست خواهد آمد. ما خوشحالیم که او را در این روند یاری کرده ایم و برای او بهترین ها را در تلاش های آینده اش آرزو می کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • پزشکی (گاستروانترولوژی، سرطان، فارماکولوژی سرطان، قلب، ایمونولوژی، آسیب شناسی، هماتولوژی، مغز و اعصاب، علوم اعصاب، اورولوژی، ،ن، دندانپزشکی، غدد درون ریز)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-confirmation-was-obtained-wit،ut-rfe-for-an-،ociate-researcher-in-neuroscience-from-،stan-thanks-to-our-team-work-and-our-clients-excellent-credentials/