دسته‌ها
اخبار

معرفی بهترین لپ تاپ برنامه نویسی موجود در بازار | behtarin-laptop

معرفی بهترین لپ تاپ برنامه نویسی موجود در بازار | behtarin-laptop

فروشگاه استوک شاپ بهترین لپ تاپ های استوک مناسب برای شغل برنامه نویسی را به مینی لپ تاپ شما معرفی میکند. این لپ تاپ لنوو یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو نزدیک به 10 میلیون تومان می باشد. این لپ تاپ به لطف پردازنده مرکزی قوی تر نسبت به سایر رقبا در این رده بهترین گزینه برای برنامه نویس های عادی به حساب می آید.

  • این دستگاه از نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و پنل IPS LCD استفاده می‌کند.
  • این مدل از بهترین لپ تاپ برنامه نویسی با نمایشگر رتینا و ۱۳٫۳ اینچی در ابعاد ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است.
  • این لپ تاپ را به توسعه دهندگان بازی و برنامه نویسان گرافیک شدیدا پیشنهاد میکنم.

این لپ تاپ از پردازنده مرکزی AMD Ryzen HS با فرکانس 3.3 تا 4.9 گیگاهرتز بهره می‌برد به 8 گیگابایت کارت اختصاصی گرافیک RADEON RX 6800S مجهز شده است. این مجموعه را 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت SSD تکمیل می‌کند تا آن را جزو لپ تاپ مناسب developer به حساب بیاوریم. این محصول به خوبی می‌تواند از نظر سخت افزاری از پس کارهای سنگین گرافیکی و پردازش‌های مختلف بربیاید و به غیر از برنامه نویسی بازی‌های جدید را هم با گرافیک خوب اجرا کند.

لپ تاپ MacBook Pro 13-inch

اما لپ تاپ دوم یعنی ASUS VivoBook Flip 14 TM420UA هم مشخصات معمولی با توجه به قیمتش داره. به طور کلی کار با نرم افزار Vs.code به سخت افزار قوی نیاز نداره اما نرم افزارهای تخصصی برای یک زبان مثل PHP Storm به سخت افزار قوی تری نیاز دارن. اگه قرار باشه بصورت حرفه ای برنامه نویسی کنید و نیاز به باز کردن ماشین های مجازی سازی باشه بهتره از پردازنده Core i5 یا بالاتر استفاده کنید.

اهمیت صفحه نمایش چقدر است؟

بهتر است یک گزینه مناسب که در بازه قیمتی خودش بهترین لپ تاپ برنامه نویسی است را پیدا کنید و با همان شروع کنید. در طول مسیر و بعد از پیشرفت بیشتر، می‌توانید امکانات بهتری برای خود فراهم کنید. حتی اگر بودجه محدودی هم ندارید، بهتر است گران‌ترین لپ‌تاپ را نخرید. داشتن لپ‌تاپی با امکانات خیلی پیشرفته، وقتی هنوز مهارت کافی برای استفاده از آن امکانات را ندارید، فایده‌ای برای شما ندارد. از جهت دیگر، اگر روزی از برنامه نویسی پشیمان شوید، هزینه‌ای که برای لپ تاپ کرده‌اید، برنمی‌گردد.