دسته‌ها
اخبار

الزامات واکسن کووید و آزمایش هنگام ورود به ایالات متحده


،ت بایدن این کار را خواهد کرد دیگر نیازی نیست مسافران غیر آمریکایی هنگام ورود به ایالات متحده از طریق هوا، زمین یا دریا از تاریخ 12 مه 2023 به طور کامل در برابر کووید-19 وا،ینه شوند.

اگر آماده بازدید از عزیزان در ایالات متحده هستید یا به سادگی می خواهید از مناظر دیدن کنید، در اینجا چیزی است که قبل از سفر باید بد،د.

آیا می خواهید در خبرنامه هفتگی ما که همه امور مربوط به مهاجرت را پوشش می دهد ثبت نام کنید؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید

از توجه شما به خبرنامه ما متشکریم!

ما در دسترس خواهیم بود.

پرسشنامه COVId-19: سفر به ایالات متحده

آیا هنگام ورود به ایالات متحده باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 نشان دهم؟

خیر، لازم نیست قبل از سوار شدن به پرواز به ایالات متحده، نتیجه آزمایش منفی را ارائه دهید. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ا،ام تست کووید-19 را لغو کرد در 12 ژوئن 2022.

آیا برای ورود به ایالات متحده نیاز به وا،ینه شدن کامل در برابر کووید-19 دارم؟

از 12 می 2023، همه اتباع خارجی که وارد ایالات متحده می شوند، این کار را انجام می دهند دیگر مورد نیاز نیست در هنگام سوار شدن به پرواز به مقصد ایالات متحده، به طور کامل در برابر کووید-19 وا،ینه شوند. ،، که برای گرین کارت درخواست می کنند هنوز باید مدرکی مبنی بر وا،یناسیون کامل هنگام شرکت در آزمون پزشکی مهاجرت ارائه دهند.

اگر شهروند آمریکا یا مقیم دائم قانونی هستم، آیا باید به طور کامل وا،ینه شوم؟

اگر شهروند ایالات متحده یا دارنده گرین کارت هستید، نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر وا،یناسیون یا منفی بودن تست کووید ندارید.

آیا کودکان نیاز به انجام تست کووید قبل از عزیمت دارند؟

نه، ،ت بایدن دیگر ا،امی ندارد که مسافر، که به ایالات متحده می روند قبل از ورود، مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 نشان دهند.


منبع: https://www.boundless.com/blog/covid-vaccine-requirements-faqs-traveling-us/