دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 27 دسامبر 2022


سرفصل ها:

رئیس قاضی رابرتز اقامت موقت “،وان 42” را صادر کرد. هزاران نفر در مکزیک منتظر هستند – رابرتز رئیس دادگاه عالی ایالات متحده دستور توقف موقت ،وان 42 را صادر کرد تا به دادگاه عالی فرصت داده شود تا این موضوع را بررسی کند.

قانون نهایی دلیل عدم پذیرش اتهام عمومی DHS از 23 دسامبر قابل اجرا است – برای تشخیص عدم پذیرش اتهام عمومی، و، امنیت داخلی نخواهد دریافت مزایای غیر نقدی (به ،وان مثال، برنامه کمک تغذیه تکمیلی، مسکن عمومی، برنامه های ناهار مدرسه) را به غیر از نهادینه سازی طول، مدت با هزینه ،ت در نظر بگیرید.

E-Verify توانایی کارفرمایان را برای آپلود چندین سایت استخدامی به طور همزمان بازیابی می کند. – E‑Verify توانایی کارفرمایان، نمایندگان کارفرما و مدیران شرکت را برای آپلود چندین سایت استخدامی به طور همزمان بازیابی کرده است.

USCIS لیستی از گزینه ها را برای کارگران غیرمهاجر پس از پایان کار ارائه می دهد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده مجموعه‌ای از گزینه‌ها را ارائه کرد که ممکن است برای کارگران غیرمهاجری که به دنبال ماندن در ایالات متحده در یک دوره اقامت مجاز پس از پایان کار هستند در دسترس باشد.

USCIS به دنبال نظرات در مورد فرم های مرکز منطقه ای EB-5 برای سرمایه گذاران است – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده تا 23 ژانویه 2023 در دو فرم مرتبط با برنامه مرکز منطقه ای EB-5 (RC) نظر می خواهد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

رئیس قاضی رابرتز اقامت موقت “،وان 42” را صادر کرد. هزاران نفر در مکزیک منتظر هستند

رابرتز رئیس دیوان عالی ایالات متحده دستور توقف موقت ،وان 42 را در 19 دسامبر 2022 داد تا به دادگاه عالی فرصت داده شود تا این موضوع را بررسی کند. دستور قاضی رابرتز پس از آن صادر شد که و، امنیت داخلی (DHS) در 13 دسامبر 2022 در مورد امنیت و آمادگی مرزهای ج، غربی در انتظار لغو حکم 42 توسط دادگاه تا 21 دسامبر 2022 به روز رس، کرد که توسط دادگاه تایید شد. دادگاه تجدیدنظر ناحیه DC در حکمی در 16 دسامبر 2022.

،وان 42 بسیاری از مهاجران را از درخواست پناهندگی در ایالات متحده به دلیل نگر، های COVID-19 جلوگیری می کند و آنها را م،م می کند در مکزیک منتظر بمانند. بر اساس گزارش ها، هزاران مهاجر که بسیاری از هائیتی می خواهند وارد آمریکا شوند در کمپ هایی در مکزیک هستند. دو اصلاحیه ،وان 42 ش،ت خوردند که تصویب لایحه بودجه 1.7 تریلیون دلاری را که کنگره تصویب کرد و پرزیدنت بایدن در 23 دسامبر 2022 امضا کرد، کند کرد. بنا به گزارش، ،ت بایدن همچنین ممکن است در حال بررسی آزادی مشروط بشردوستانه برای برخی از هائیتی ها، نیکاراگوئه ها و کوبایی ها باشد. اخیرا برای ونزوئلایی ها فراهم شده است.

جزئیات:

  • “رئیس قاضی رابرتز به طور خلاصه تصمیم ممنوعیت ا،اج های مرزی را متوقف می کند”، نیویورک تایمز، 19 دسامبر 2022. (اشتراک لازم است)
  • آریزونا علیه مایورکاس، دستور صادر شده در 19 دسامبر 2022.
  • درخواست اقامت، در 19 دسامبر 2022 به قاضی رابرتز ارسال شد.
  • مخالفت پاسخ دهندگان فدرال با درخواست اقامت در انتظار صدور گواهینامه، 20 دسامبر 2022.
  • پاسخ متقاضی آریزونا و همکاران ثبت شده، 21 دسامبر 2022.
  • «سنا لایحه ،ج 1.7 تریلیون دلاری را بدون حمایت ،وان 42 تصویب کرد»، بررسی ملی، 22 دسامبر 2022.
  • «هزاران نفر در کمپ‌های چادری در مکزیک منتظر فرصتی برای عبور از مرز هستند»، NBC News، 22 دسامبر 2022.
  • آسوشیتدپرس، 17 دسامبر 2022، “دادگاه ایالات متحده حفظ محدودیت های پناهندگی COVID-19 را رد کرد.”

بازگشت به بالا

قانون نهایی دلیل عدم پذیرش اتهام عمومی DHS از 23 دسامبر قابل اجرا است

در 23 دسامبر 2022، قانون نهایی دلیل عدم پذیرش اتهام عمومی و، امنیت داخلی (DHS) اجرایی شد. قانون نهایی که قبلاً اعلام شده بود، «روشن و یکپارچگی را برای غیرشهروندان در مورد نحوه مدیریت DHS دلیل عدم پذیرش اتهام عمومی ارائه می‌کند. این قانون نهایی، درک تاریخی یک «هزینه عمومی» را که برای چندین دهه قبل از اینکه ،ت قبلی شروع به در نظر گرفتن مزایای بهداشت عمومی مکمل مانند Medicaid و کمک های تغذیه ای به ،وان بخشی از تعیین عدم پذیرش هزینه عمومی کند، برقرار می کند، بازیابی می کند.

هنگام تعیین عدم پذیرش اتهام عمومی تحت قانون نهایی، DHS گفت که “سن متقاضی را در نظر می گیرد. سلامتی؛ وضعیت خانوادگی؛ دارایی ها، منابع و وضعیت مالی؛ آموزش و مهارت»؛ یک “سوگندنامه حمایتی طبق بخش 213A INA (در صورت نیاز)” کافی؛ و دریافت قبلی یا فعلی «درآمد تضمینی تکمیلی (SSI)؛ کمک نقدی برای حفظ درآمد تحت ،وان کمک موقت برای خانواده های نیازمند (TANF)؛ برنامه‌های مزایای نقدی ایالتی، قبیله‌ای، سرزمینی یا محلی برای حفظ درآمد (که اغلب «کمک عمومی» نامیده می‌شود). یا نهادینه سازی بلندمدت با هزینه ،ت.»

برای تشخیص عدم پذیرش اتهام عمومی، DHS نخواهد دریافت مزایای غیر نقدی (به ،وان مثال، برنامه کمک تغذیه تکمیلی، مسکن عمومی، برنامه های ناهار مدرسه) را به غیر از نهادینه سازی طول، مدت با هزینه ،ت در نظر بگیرید.

متقاضیان باید نسخه به روز شده 12/23/22 I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت را ارسال کنند. خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) گفت که نسخه های قبلی رد خواهند شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

E-Verify توانایی کارفرمایان را برای آپلود چندین سایت استخدامی به طور همزمان بازیابی می کند.

E‑Verify توانایی کارفرمایان، نمایندگان کارفرما و مدیران شرکت را برای آپلود چندین سایت استخدامی به طور همزمان بازیابی کرده است. E-Verify گفت که این ویژگی با ارائه جایگزینی برای ورود دستی، کارایی را برای شرکت‌هایی با چندین سایت استخدام افزایش می‌دهد و برای همه روش‌های دسترسی هنگام اضافه ، سایت‌های استخدام در دسترس است.

یک حساب کاربری ممکن است تعداد نامحدودی از سایت های استخدامی داشته باشد، اما نمی توان بیش از 1000 سایت استخدام در یک زمان آپلود کرد. کاربران می توانند چندین سایت استخدام را با آپلود یک فایل CSV در هنگام ثبت نام اولیه یا در نمایه شرکت پس از ثبت نام اضافه کنند. شرکت‌ها باید یک فایل CSV معتبر آپلود کنند که از ا،امات فهرست‌شده در صفحه «مشاهده دستورالعمل‌های CSV» پیروی کند. E‑Verify یک الگوی CSV و پیوندی به صفحه «مشاهده دستورالعمل‌های CSV» در طول فرآیند آپلود انبوه ارائه می‌دهد.

سوالات ممکن است به ایمیل [email protected] ارسال شوند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS لیستی از گزینه ها را برای کارگران غیرمهاجر پس از پایان کار ارائه می دهد

در 19 دسامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) مجموعه‌ای از گزینه‌ها را ارائه کرد که ممکن است برای کارگران غیرمهاجری که به دنبال ماندن در ایالات متحده در یک دوره اقامت مجاز پس از پایان کار هستند، در دسترس باشد.

مجموعه شامل جزئیات در مورد:

  • یک دوره مهلت اختیاری 60 روزه که به کارگران در طبقه بندی های E-1، E-2، E-3، H-1B، H-1B1، L-1، O-1 یا TN (و افراد وابسته به آنها) اجازه می دهد تا در نظر گرفته شوند. به ،وان داشتن وضعیت پس از پایان کار تا 60 روز متوالی یا تا پایان مدت اعتبار مجاز، هر کدام کوتاهتر باشد.
  • قابل حمل بودن برای یک کارفرمای جدید، به کارگر، که در حال حاضر در وضعیت H-1B هستند اجازه می دهد تا به محض اینکه کارفرما یک دادخواست جدید H-1B را به USCIS ارسال کرد، بدون انتظار برای تأیید دادخواست، برای کارفرمای جدید شروع به کار کنند. همچنین، کارگری با درخواست تعدیل وضعیت (فرم I-485) که حداقل 180 روز با درخواست ویزای مهاجرت معتبر اساسی (فرم I-140) در انتظار بوده است، می‌تواند درخواست ویزای مهاجرتی اساسی را به یک سازمان انتقال دهد. پیشنهاد جدید استخدام در طبقه بندی شغلی مشابه یا مشابه با کارفرمای مشابه یا جدید (که معمولاً به ،وان “انتقال” شناخته می شود).

گزینه های دیگر عبارتند از تغییر وضعیت، تغییر وضعیت و کارفرما، تعدیل وضعیت، مدت اقامت مجاز با سند مجوز استخدام “شرایط قانع کننده”، معیارهای رسیدگی سریع، و ،وج از ایالات متحده و درخواست پذیرش مجدد در همان طبقه بندی یا طبقه بندی دیگر. .

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS به دنبال نظرات در مورد فرم های مرکز منطقه ای EB-5 برای سرمایه گذاران است

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) تا 23 ژانویه 2023 در دو فرم مرتبط با برنامه مرکز منطقه ای EB-5 (RC) نظر می خواهد.

USCIS توضیح داد که در 15 مارس 2022، رئیس جمهور بایدن قانون اصلاحات و یکپارچگی EB-5 سال 2022 را امضا کرد، که بلافاصله قانون برنامه RC سابق را لغو کرد. این قانون همچنین یک برنامه RC «به طور اساسی اصلاح شده» را که از 14 مه 2022 اجرایی شد، مجدداً مجاز کرد. چارچوب قانونی و ا،امات متفاوت از برنامه مجاز قبلی. در نتیجه، USCIS به این نتیجه رسید که فرم I-526، دادخواست مهاجر توسط کارآفرین بیگانه، مرتبط با برنامه EB-5، اطلاعات کافی برای قضاوت در مورد درخواست های سرمایه گذار تحت برنامه جدید را جمع آوری نمی کند.

بر این اساس، USCIS فرم I-526 سابق، دادخواست مهاجر توسط کارآفرین بیگانه را به دو نسخه ت،یم کرد: فرم I-526، دادخواست مهاجر توسط سرمایه گذار مستقل، و فرم I-526E، دادخواست مهاجر توسط سرمایه گذار مرکز منطقه ای. USCIS گفت که این دو فرم جداگانه «برای ساده‌تر ، فرآیند قضاوت برای سرمایه‌گذاران مستقل و سرمایه‌گذاران مرکز منطقه‌ای در نظر گرفته شده است. به طور خاص، فرم I-526 توسط سرمایه گذار و فرم مستقل استفاده خواهد شد
I-526E توسط سرمایه‌گذاری که سرمایه‌گذاری خود را با یک یا چند مهاجر واجد شرایط ،یب می‌کند، تحت برنامه جدید RC برای درخواست وضعیت به ،وان یک مهاجر به ایالات متحده استفاده خواهد شد. USCIS پذیرش فرم های جدید I-526 و I-526E را در 12 ژوئیه 2022 آغاز کرد. USCIS گفت که به قضاوت در مورد تمام فرم های I-526 که قبل از 15 مارس 2022 (تاریخ تصویب اصلاحات و یکپارچگی EB-5 ثبت شده اند) ادامه خواهد داد. قانون 2022)، با توجه به شرایط صلاحیت قابل اجرا در زمان ثبت دادخواست.

در 24 ژوئن 2022، در بهرینگ علیه مایورکاسدادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ابتدا به USCIS دستور داد تا “مراکز منطقه ای تعیین شده قبلی را غیرمجاز تلقی کند” از جمله “بررسی دادخواست های جدید I-526 از مهاجر، که از طریق مراکز منطقه ای قبلاً مجاز سرمایه گذاری می کنند … درست همانطور که آژانس برای مرکز منطقه ای به تازگی تایید شده است. در 1 سپتامبر 2022، دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بیرنگ توافق بین طرفین را تصویب کرد. بر اساس شرایط حل و فصل، RC های تعیین شده قبلی در نتیجه قانون اصلاحات و یکپارچگی EB-5 در سال 2022، نام خود را از دست ندادند. USCIS گفت که همانطور که برای اجرای تسویه حساب کار می کند، اگر تغییراتی را در فرم ها تعیین کند.
I-526 و I-526E ضروری هستند، “این گونه تغییرات را از طریق این فرآیند بازنگری فرم یا مک،سم من، دیگر دنبال خواهد کرد.”

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/12/27/immigration-update-december-27-2022/