دسته‌ها
اخبار

یادآوری سال نو برای کارفرمایان (قسمت 2 از 2) – موسسه حقوقی مورتی


27 دسامبر 2022

بخش 1 (15.12.2022) این مقاله MurthyDotCom نکات و یادآوری‌هایی را برای شرکت‌ها ارائه می‌کند تا تأیید کنند که آنها با برخی از مقررات کلیدی استخدام و مهاجرت مطابقت دارند. این بخش دوم بحث را ادامه می دهد و بر مسائل دستمزد مربوط به کارگران H1B تمرکز می کند.

تغییرات حقوق و دستمزد ممکن است به اصلاح H1B نیاز داشته باشد

بسیاری از کارفرمایان در پایان هر سال حقوق خود را بررسی می کنند و به کارکن، که عملکرد خوبی داشته اند با افزایش حقوق پاداش می دهند. این امری عادی است و معمولاً نیازی به تغییر در دادخواست H1B ندارد. با این حال، اگر افزایش حقوق منجر به ،ب درآمد بسیار بیشتر از دستمزد پیشنهادی مندرج در دادخواست H1B و درخواست شرایط کار (LCA) که برای کارگر وجود دارد، شود، کارفرما باید بررسی کند که آیا کارمند هنوز واقعاً در این سازمان مشغول به کار است یا خیر. همان موقعیت و انجام وظایف شغلی مشابه آنچه در دادخواست H1B شرح داده شده است.

اگر فرد در موقعیتی بالاتر یا متفاوت از آنچه در دادخواست H1B ذکر شده و LCA زیربنایی کار می کند، ممکن است لازم باشد یک LCA تایید شده جدید دریافت کنید و دادخواست H1B را اصلاح کنید. البته این کار باید در زم، انجام شود که تغییرات مواد در موقعیت اتفاق می افتد. با این حال، همه کارفرمایان دارای دسته های شغلی سفت و سخت و سطوح تبلیغاتی واضح نیستند. در واقع، در برخی از شرکت ها، تغییرات شغلی در طول زمان و به شکلی غیررسمی رخ می دهد. اگر این اتفاق برای یک کارگر H1B افتاده باشد، حقوق ممکن است یک شاخص کلیدی این واقعیت باشد.

غالب است در مقابل واقعی حق ا،حمه

طبق قانون، کارگران H1B باید بالاتر از دستمزد رایج یا دستمزد واقعی پرداخت کنند. دستمزد واقعی دستمزدی است که به سایر کارکنان شرکت که در همان سمت هستند پرداخت می شود. یادداشتی در مورد دستمزد واقعی، که به طور کلی محدوده ای وابسته به عوامل مختلف است، باید در پرونده دسترسی عمومی گنجانده شود. اگر تعدیل کلی در سیستم یا مقیاس پرداخت کارفرما صورت گرفته باشد، کارفرما باید اسنادی را حفظ کند که تغییرات را توضیح دهد و ثابت کند، حتی پس از تغییر، کارگران H1B بیشتر از دستمزد واقعی یا رایج را دریافت می‌کنند.

برای شناسایی سطح دستمزد مهم است

شناسایی صحیح سطوح دستمزد در پرونده های H1B ضروری است. اگر فردی در ابتدا در یک موقعیت سطح I (سطح ورودی) کار می کرد، اما در طول زمان به موقعیت سطح II یا بالاتر ارتقا یافته است، این باید در یک دادخواست اصلاح شده H1B و پرونده LCA جدید منع، شود. اهمیت سیستماتیک ، و مستندسازی تعیین سطح دستمزد H1B برای کارفرمایان در موردی که در مورتی دات کام NewsBrief مورد بحث قرار گرفت، نشان داده شد. اهمیت تعیین سطح دستمزد H1B (02.11.2015). بر این اساس، شناسایی دقیق سطوح دستمزد، و مستندسازی و حفظ مدرک حداقل ا،امات شغلی مورد استفاده در تهیه دادخواست LCA و H1B ضروری است.

W-2 باید با دستمزد دادخواست LCA / H1B سازگار باشد

کارفرمایان باید به دستمزدهای ناخالص پایان سال مورد انتظار کارمندان H1B خود نگاه کنند تا ببینند آیا اختلافی بین دستمزدهای واقعی پرداخت شده و دستمزدهای ذکر شده در LCAs و درخواست های H1B وجود دارد یا خیر. در حالی که و، کار ایالات متحده (DOL) W-2 را به ،وان مدرک قطعی برای پرداخت دستمزد مورد نیاز نمی داند، بررسی دستمزد ناخالص پایان سال هر یک از کارکنان H1B هنگام جستجو برای شناسایی مشکلات احتمالی کمک می کند.

اختلاف دستمزد ممکن است نشان دهنده تخلف باشد

اگر به نظر می رسد که به کارمند H1B دستمزد لازم پرداخت نشده است، کارفرما باید با یک وکیل مهاجرت با تجربه مشورت کند. دلایل کمبود دستمزد را می توان بررسی کرد تا مشخص شود که آیا تخلف بالقوه و تعهدات عقب افتاده وجود دارد یا اینکه آیا کارفرما ادعای معتبری برای استثنا دارد یا خیر. در صورت وجود یک استثناء قابل اعمال، پرونده و سوابق منابع انس، باید به خوبی مستند باشد، در صورت بررسی DOL.

دلایل معتبر زیادی می تواند وجود داشته باشد که دستمزد W-2 با دستمزد LCA مطابقت ندارد. ساده ترین وضعیت در طول سال اول استخدام کارمند H1B در ایالات متحده یافت می شود. تعداد بسیار کمی از کارکنان H1B دقیقاً از اول ژانویه شروع به کار می کنند. در آن موارد، W-2 برای آن سال، حقوق سالانه کامل را منع، نمی کند. همچنین ممکن است بی نظمی های عادی در چرخه پرداخت وجود داشته باشد، زیرا دستمزدها تقریباً همیشه حداقل یک یا دو هفته به دلیل زمان بندی حقوق و دستمزد عقب است. با این حال، کارفرمایان باید بررسی کنند که سیستم حقوق و دستمزد آنها با قو،ن فدرال و ایالتی مطابقت دارد.

نمونه هایی از نقض تعهدات دستمزد LCA H1B

پیچیدگی های اضافی در رابطه با تاریخ شروع، تعطیلات، تاخیر در پرداخت و نیمکت نشینی ایجاد می شود. به ،وان مثال، برخی از کارفرمایان شروع پرداخت دستمزد به کارگران H1B را تا شروع کار در یک پروژه خاص به تاخیر می اندازند. این امر بسته به زمان بندی می تواند منجر به تخلف شود. سایر کارفرمایان ممکن است پرداخت دستمزد H1B را تا زم، که کارگر H1B شماره تامین اجتماعی دریافت کند به تاخیر بیاندازند. این یک عمل قانونی نادرست است که می‌تواند منجر به یافته‌های حقوق عقب افتاده توسط DOL شود. در نهایت، کارفرمایان باید درک کنند که مقررات مشخصی در مورد زمان شروع پرداخت کارمند H1B وجود دارد.

نتیجه

کارفرمایان می‌توانند برای محافظت از خود در برابر جریمه‌های احتمالی (یا بدتر از آن!) اقدامات نسبتاً ساده‌ای انجام دهند. حصول اطمینان از اینکه رویه ها و مدارک به ترتیب هستند، اولین قدم عالی است.

در حالی که برخی از جنبه‌های مهاجرت در سال‌هایی که MurthyDotCom شروع به انتشار مقالات در سال 1994 کرد، به روش‌های قابل توجهی تغییر کرده است، هنوز هم چیزهای زیادی وجود دارد که ی،ان است. هر از گاهی، مشتریان موسسه حقوقی مورتی به مقالاتی مانند این مقاله ارجاع داده می شوند که همچنان مرتبط هستند و برای خوانندگان ما به روز شده است.

حق نشر © 2013-2022، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است


منبع: https://www.murthy.com/2022/12/27/new-years-reminders-for-employers-part-2-of-2/