دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 12 دسامبر 2022


سرفصل ها:

USCIS قبل از انتشار قانون نهایی موقت به‌روزرس،‌های «مهم» درپوش تکمیلی H-2B را اعلام می‌کند – در پاسخ به حکم دادگاه فدرال، دفتر گواهینامه کار خارجی و، کار (DOL) قصد دارد ا،امات ثبت نام H-2B را لغو کند و ویرایش های منطبق بر مقررات H-2B خود را پیشنهاد کند. در این میان، DOL گفت که از اعلامیه پذیرش استفاده خواهد کرد، که زم، صادر می‌شود که یک برنامه H-2B ا،امات قانونی را برآورده کند و کارفرما بتواند استخدام نیروهای آمریکایی را آغاز کند تا کارفرمای H-2B را از تشخیص DOL در مورد نیاز موقت کارفرما به خدمات مطلع کند. یا کار

USCIS می‌گوید: گرین‌کارت‌ها به‌طور خودکار برای متقاضیان تابعیت که در تاریخ 12/12/22 یا بعد از آن درخواست داده‌اند تمدید می‌شوند. – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به طور خودکار اعتبار کارت های اقامت دائم (کارت های سبز) را برای ،نان دائم قانونی (LPR) که در تاریخ 12 دسامبر 2022 یا بعد از آن درخواست تابعیت کرده اند، تمدید می کند. USCIS گفت که زبان فرم N-400 اعلامیه های دریافت را به روز می کند تا کارت سبز را تا 24 ماه برای این متقاضیان تمدید کند. LPRهایی که قبل از 12 دسامبر برای تابعیت ثبت نام کرده اند، این ،د را دریافت نخواهند کرد.

فرآیند ثبت نام برای TPS اتیوپی آغاز شد. DHS به دانشجویان اتیوپیایی غیرمهاجر F-1 کمک می کند – و، امنیت داخلی اقدامات متعددی را برای ارائه کمک به اتیوپیایی ها در ایالات متحده اعلام کرد.

DHS TPS را برای هائیتی به مدت 18 ماه تمدید و دوباره طراحی می کند – و، امنیت داخلی (DHS) تمدید وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) برای هائیتی را تا 3 آگوست 2024 اعلام کرد. DHS همچنین هائیتی را برای TPS مجدداً تعیین کرد و به اتباع هائیتی واجد شرایط که در ایالات متحده اقامت دارند از 6 نوامبر 2022 اجازه می دهد، برای درخواست TPS تا 3 آگوست 2024.

DOL سوالات متداول بیشتری را در مورد قانون نهایی H-2A 2022 منتشر می کند – موضوعات سوالات متداول شامل تعهدات دستمزد و پرداخت و دستمزدهای رایج است. مثال ها و نکاتی برای کارفرمایان گنجانده شده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS قبل از انتشار قانون نهایی موقت به‌روزرس،‌های «مهم» درپوش تکمیلی H-2B را اعلام می‌کند

در 8 دسامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به‌روزرس،‌های “مهم” پرونده را برای دادخواست‌کنندگ، که طبق قانون نهایی موقت آتی درخواست کارگران H-2B اضافی برای سال مالی 2023 خواهند داشت، اعلام کرد. USCIS گفت که این به‌روزرس،‌ها را برای کمک به درخواست‌کنندگ، که می‌خواهند قبل از انتشار یک قانون در ثبت فدرال، آماده‌سازی دادخواست‌های خود را آغاز کنند، اعلام می‌کند.

نکات مهم این اطلاعیه عبارتند از:

محل تشکیل پرونده متمرکز

متقاضی، که طبق قانون آینده درخواست کارگران H-2B اضافی می کنند، باید دادخواست خود را در مرکز خدمات کالیفرنیا ثبت کنند. دادخواست‌هایی که تحت تخصیص تکمیلی در این قانون در هر مک، غیر از مرکز خدمات کالیفرنیا ثبت شوند رد می‌شوند و هزینه‌های تشکیل پرونده بازگردانده می‌شوند. این تغییر مکان‌های بایگ، دادخواست‌هایی را که تحت مقررات دائمی H-2B ثبت می‌شوند، اعم از اینکه دارای محدودیت سقف باشند یا معاف از سقف، تأثیری ندارد.

تعلیق موقت پردازش حق بیمه

بلافاصله پس از انتشار قانون آتی، USCIS به طور موقت پردازش حق بیمه برای درخواست های سقف تکمیلی H-2B را تا 3 ژانویه 2023 به حالت تعلیق در می آورد. با فرم I-129 که تحت تخصیص های تکمیلی در قانون آتی ثبت شده است. USCIS به کارفرمایان هشدار داده است که «تا زم، که اخطار رسید را دریافت نکرده‌اید و بتو،د درخواست خود را با شماره رسید برای دادخواست H-2B خود ارسال کنید، درخواستی مبنی بر ارتقا به پردازش حق بیمه ارائه نکنند. اگر درخواست ارتقا به پردازش پریمیوم داشته باشید و این اطلاعات را ارائه نکرده باشید، فرم I-907 شما را رد کرده و هزینه بایگ، را برمی گرد،م.

پردازش حق بیمه برای سایر درخواست های H-2B در دسترس است.

جزئیات:

  • «USCIS اطلاعات بایگ، مهمی را برای درخواست‌های تکمیلی H-2B سال مالی 2023 اعلام می‌کند»، هشدار USCIS، 8 دسامبر 2022.
  • «DHS برای تکمیل کلاهک H-2B با نزدیک به 65000 ویزا اضافی برای سال مالی 2023»، هشدار USCIS، 12 اکتبر 2022.

بازگشت به بالا

USCIS می‌گوید: گرین‌کارت‌ها به‌طور خودکار برای متقاضیان تابعیت که در تاریخ 12/12/22 یا بعد از آن درخواست داده‌اند تمدید می‌شوند.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که به طور خودکار اعتبار کارت های اقامت دائم (کارت های سبز) را برای ،نان دائم قانونی (LPR) که در تاریخ 12 دسامبر 2022 یا بعد از آن برای تابعیت درخواست کرده اند، تمدید می کند.

USCIS زبان اعلامیه های دریافت فرم N-400 را برای تمدید کارت سبز تا 24 ماه برای این متقاضیان به روز می کند. اگر قبل از انقضای دوره 24 ماهه تمدید ارائه شود، اخطار رسید را می توان همراه با کارت سبز منقضی شده به ،وان مدرکی مبنی بر ادامه وضعیت و همچنین برای مجوز هویت و استخدام تحت لیست A تأیید صلاحیت اشتغال (فرم I-9) ارائه کرد. آژانس گفت.

LPRهایی که قبل از 12 دسامبر 2022 درخواست تابعیت داده اند، اخطار رسید فرم N-400 را با تمدید دریافت نخواهند کرد. اگر کارت سبز آنها منقضی شود، آنها همچنان باید فرم I-90 را ارسال کنند یا یک مهر ADIT در پاسپورت خود دریافت کنند تا مدارک معتبری از وضعیت LPR خود داشته باشند. LPRهایی که گرین کارت خود را از دست می دهند هنوز باید فرم I-90 را ارسال کنند، حتی اگر برای تابعیت درخواست داده باشند و طبق سیاست به روز شده تمدید خودکار را دریافت کرده باشند. USCIS گفت این به این دلیل است که افراد غیرشهروند باید مدارک ثبت نام، مانند کارت سبز و هرگونه شواهد تمدید را در اختیار داشته باشند، “یا ممکن است تحت تعقیب کیفری طبق INA 264(e) قرار گیرند. متقاضی، که به مهر ADIT نیاز دارند، می توانند یک قرار ملاقات در دفتر فیلد USCIS از مرکز تماس USCIS.

جزئیات:

بازگشت به بالا

فرآیند ثبت نام برای TPS اتیوپی آغاز شد. DHS به دانشجویان اتیوپیایی غیرمهاجر F-1 کمک می کند

و، امنیت داخلی (DHS) اقدامات متعددی را برای ارائه کمک به اتیوپیایی ها در ایالات متحده اعلام کرد:

روند ثبت نام برای TPS اتیوپی آغاز می شود

در ماه اکتبر، DHS تعیین 18 ماهه اتیوپی را برای وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) اعلام کرد. روند ثبت نام از 12 دسامبر 2022 آغاز می شود و تا 12 ژوئن 2024 ادامه دارد. خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) ،ن می زند که حدود 26700 نفر ممکن است واجد شرایط TPS تحت نام اتیوپی باشند.

برای واجد شرایط بودن برای TPS تحت نام اتیوپی، افراد باید اقامت دائم خود را در ایالات متحده از 20 اکتبر 2022 و حضور فیزیکی مداوم خود در ایالات متحده از 12 دسامبر 2022 را نشان دهند. افرادی که پس از 20 اکتبر 2022 به ایالات متحده می رسند. DHS گفت، برای TPS تحت این نامگذاری واجد شرایط نیستند و اگر مجوز دیگری برای حضور در ایالات متحده نداشته باشند، ممکن است حذف شوند.

کمک برای دانشجویان اتیوپیایی غیرمهاجر F-1 ارائه شده است

از 12 دسامبر 2022 تا 12 ژوئن 2024، DHS برخی ا،امات قانونی را برای دانشجویان غیرمهاجر F-1 که کشور تابعیت آنها اتیوپی است، صرف نظر از کشور محل تولد (یا افرادی که هیچ ملیتی ندارند و آ،ین بار در اتیوپی اقامت داشته‌اند، به حالت تعلیق در می‌آورد). که در نتیجه مستقیم بحران کنونی در اتیوپی با مشکلات شدید اقتصادی روبرو هستند.

DHS گفت این دانش‌آموزان ممکن است درخواست مجوز استخدام کنند، ساعات بیشتری را تا زم، که مدرسه در حال برگزاری است کار کنند، و در عین حال که همچنان وضعیت دانشجویی غیرمهاجر F-1 خود را حفظ می‌کنند، بار دوره‌های خود را کاهش دهند. DHS گفت که در صورتی که دانشجوی غیرمهاجر حداقل بار دوره ای را که در اطلاعیه توضیح داده شده است، برآورده کند، چنین دانشجوی غیرمهاجر F-1 را در یک دوره تحصیلی کامل برای مدت زمان مجوز استخدام می داند.

جزئیات:

  • “DHS روند ثبت نام برای وضعیت حفاظت شده موقت برای اتیوپی را اعلام کرد”، انتشار خبری USCIS، 9 دسامبر 2022.
  • «تعیین اتیوپی برای وضعیت حفاظت شده موقت»، USCIS، 87 فدرال رزرو. Reg. 76074 (12 دسامبر 2022) (کپی از پیش).
  • بی،ه مطبوعاتی DHS، 21 اکتبر 2022، “DHS اتیوپی را به مدت 18 ماه برای وضعیت محافظت شده موقت تعیین کرد.”
  • «مجوز استخدام برای دانشجویان غیرمهاجر F-1 اتیوپیایی که مشکلات اقتصادی شدیدی را به ،وان نتیجه مستقیم بحران فعلی در اتیوپی تجربه می‌کنند،» اعلامیه DHS. 87 فدرال رزرو Reg. 76068 (12 دسامبر 2022) (کپی از پیش).

بازگشت به بالا

DHS TPS را برای هائیتی به مدت 18 ماه تمدید و دوباره طراحی می کند

و، امنیت داخلی (DHS) تمدید وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) برای هائیتی را به مدت 18 ماه دیگر از 4 فوریه 2023 تا 3 آگوست 2024 اعلام کرد. DHS همچنین هائیتی را مجدداً برای TPS تعیین کرد و به اتباع هائیتی مقیم این کشور اجازه داد. ایالات متحده از 6 نوامبر 2022، تا 3 آگوست 2024 برای TPS درخواست دهند، تا زم، که همه شرایط واجد شرایط بودن را برآورده کنند.

یک اطلاعیه ثبت فدرال که به زودی منتشر خواهد شد، معیارهای واجد شرایط بودن، زمان‌بندی‌ها و رویه‌های لازم برای ذینفعان فعلی را برای ثبت‌نام مجدد و تمدید اسناد مجوز اشتغال (EADs) و برای متقاضیان جدید برای ارسال درخواست اولیه تحت طراحی مجدد توضیح می‌دهد. DHS گفت و برای EAD درخواست دهید.

DHS خاطرنشان کرد که “هائیتی، که پس از 6 نوامبر 2022 وارد ایالات متحده می شوند، واجد شرایط TPS نیستند و مانند سایر افراد بدون مبنای قانونی برای ماندن در ایالات متحده، مشمول حذف خواهند شد.”

جزئیات:

بازگشت به بالا

DOL سوالات متداول بیشتری را در مورد قانون نهایی H-2A 2022 منتشر می کند

در 7 دسامبر 2022، دفتر صدور گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) سومین دور سؤالات متداول خود را در رابطه با قانون نهایی H-2A 2022 منتشر کرد که در اکتبر منتشر شد، «استخدام موقت کشاورزی غیرمهاجران H-2A در ایالات متحده.”

موضوعات سؤالات متداول شامل تعهدات دستمزد و پرداخت و دستمزدهای رایج است. مثال ها و نکاتی برای کارفرمایان گنجانده شده است. یک نکته اشاره می کند که اگر یک کارفرما قراردادهای کاری را قبل از آژانس نیروی کار ،تی (SWA) و مرکز پردازش ملی OFLC (NPC) امضا کند، دستور کار برای استخدام را بپذیرد و SWA یا NPC متعاقباً به کارفرما دستور می دهد تا نرخ دستمزد فهرست شده در فهرست را تغییر دهد. کارفرما نیز باید قراردادهای کاری خود را تغییر دهد تا نرخ دستمزد مصوب را منع، کند.

جزئیات:

  • پرسش‌های متداول، «دور 3: پیشنهادات شغلی، تضمین‌ها، و تعهدات – دستمزد»، OFLC، 7 دسامبر 2022.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/12/12/immigration-update-december-12-2022/