دسته‌ها
اخبار

بهترین راه ها برای مهاجرت از بنگلادش به کانادا در سال 2023


نکات مهاجرتی

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • بهترین راه ها برای مهاجرت از بنگلادش به کانادا در سال 2023

تاریخ انتشار: 12 دسامبر 2022


نویسنده: سامانتا ایوانز

کانادا از دیرباز مقصدی محبوب برای اتباع بنگلادشی برای مهاجرت بوده است. با برنامه ریزی کانادا برای استقبال از بیش از 1 میلیون تازه وارد در سال های آینده، اکنون ممکن است بهترین زمان برای حرکت باشد!

کانادا از دیرباز مقصدی محبوب برای اتباع بنگلادشی بوده است. تعداد افرادی که از بنگلادش ،ن کانادا شده اند در سال های اخیر رو به افزایش بوده است. طبق آمار کانادا، 100000 کانادایی الاصل بنگلادشی وجود دارد که بیشتر آنها در تورنتو یا اطراف آن زندگی می کنند.

در حالی که یک کارگر ماهر به طور بالقوه می تواند قبل از اخذ اقامت دائم در ایالات متحده چندین دهه صبر کنید، سیستم مهاجرت کانادا به کارگران ماهر این امکان را می دهد که در صورت واجد شرایط بودن برای یک برنامه، مستقیماً برای اقامت دائم درخواست دهند. در صورت اعطای اقامت دائم، به فرد حق زندگی و کار در هر نقطه از کانادا و همچنین دسترسی به خدمات بهداشتی و اجتماعی همگ، کانادا داده می شود.

در اینجا برخی از بهترین راه ها برای اتباع بنگلادشی برای اخذ اقامت دائم کانادا آورده شده است:

ا،پرس اینتری – کارگر ماهر فدرال

را کارگر ماهر فدرال (FSW) استریم برای ،، است که حداقل یک سال سابقه کار ماهر دارند. با استفاده از مجتمع بسیار رقابتی است سیستم جامع رتبه بندی به همه متقاضیان امتیاز بر اساس امتیاز داده شود. فقط رقابتی ترین متقاضیان برای مهاجرت انتخاب می شوند.

امتیاز سیستم رتبه بندی جامع خود را با استفاده از ماشین حساب امتیاز CRS Ca،im مح،ه کنید.

برنامه های نامزد است، (PNP)

هر یک از سیزده استان و قلمرو کانادا برنامه‌های مهاجرتی خود را اجرا می‌کنند. برنامه های نامزد است،، یا PNP ها. از آنجایی که استان ها دارای جمعیت و اقتصاد متفاوتی هستند، برنامه های مهاجرتی آن ها منحصر به فرد است و متن، با نیازهای اقتصادی و جمعیتی آنها ساخته شده است.

PNP ها یک گزینه محبوب هستند زیرا می توانند سریع ترین مسیر برای رسیدن به آن باشند اقامت دائم کانادا برای داوطلب، که فاقد امتیاز CRS کافی برای دریافت امتیاز هستند ITA.

مهاجرت از طریق یک برنامه نامزد است، بخش بزرگی از کل مهاجرت اقتصادی کانادا را تشکیل می دهد. از مجموع 232500 مهاجر اقتصادی که برای سال 2021 هدف گذاری شده بود، 80800 نفر برای ،، که تحت برنامه نامزد است، درخواست می ،د رزرو شده بود. در واقع، در سال 2021، کانادا سه برابر بیشتر از سال 2020 در قرعه کشی های ا،پرس انتری مخصوص PNP دعوت نامه صادر کرد.

کارگر ماهر کبک (QSW)

استان کبک برنامه مهاجرت کارگران ماهر خود را اجرا می کند. را برنامه کارگران ماهر کبک (QSW) یک برنامه مهاجرتی است که توسط استان کبک برای کاندیداهایی که تجربه کاری ماهر دارند و می توانند به ،وان اعضای نیروی کار کمک های پایداری به اقتصاد کبک داشته باشند.

مشابه ا،پرس اینتری، کاندیداها با استفاده از یک سیستم امتیاز رتبه بندی می شوند و سپس از کاندیداهای خاصی دعوت می شود که درخواست دهند.

مجوزهای کار / نقل و انتقالات درون شرکتی

برخی از اتباع بنگلادشی ممکن است واجد شرایط یک کانادایی باشند مجوز کار. اغلب برای دریافت مجوز کار به یک پیشنهاد شغلی نیاز است. با این حال، یک استثنای مهم برای این است نقل و انتقالات درون شرکتی.

اگر کارفرمای شما بخشی از یک شرکت چندملیتی با دفاتر در کانادا باشد، ممکن است واجد شرایط انتقال به دفتری در کانادا، بدون کاغذبازی زیاد باشید!

حمایت خانواده

اگر یکی از بستگان واجد شرایط زندگی در کانادا دارید، ممکن است واجد شرایط حمایت مالی ک، خانواده باشید. کانادا برنامه های مهاجرتی متعددی را ارائه می دهد که به کانادایی ها این فرصت را می دهد تا از اعضای خانواده خود به کانادا حمایت مالی کنند.

از … ما دیدن کنید حمایت صفحه برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود برای حمایت مالی از یکی از بستگان از بنگلادشی به کانادا.

تحصیل در کانادا

دانش آموزان بیشتر و بیشتری انتخاب می کنند تحصیل در کانادا بر روی ایالات متحده یکی از دلایلی که بسیاری از اتباع بنگلادشی برای تحصیل در کانادا انتخاب می کنند، گزینه های فراوان برای کار در حین و پس از تحصیل است. پس از تکمیل مدارک کانادایی، فرصت های مهاجرتی زیادی برای اقامت دائم وجود دارد که در اختیار فارغ التحصیلان بین المللی قرار می گیرد. بسیاری از برنامه های مهاجرتی کانادا به مقدار مشخصی از تجربه کاری ماهر نیز نیاز دارند. خوشبختانه، ا،ر فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا واجد شرایط درخواست برای A هستند مجوز کار پس از فارغ التحصیلی، این مجوز به فارغ التحصیلان بین المللی اجازه می دهد تا در هر نقطه از کانادا کار کنند و این تجربه کاری ارزشمند را ،ب کنند.

مایلید در مورد اینکه Ca،im چگونه می تواند به شما در انجام این حرکت کمک کند بیشتر بد،د؟ برای شروع امروز از ارزیابی رایگان ما استفاده کنید!

ارزیابی رایگان


منبع: https://www.ca،im.com/blog/move-from-،ladesh-to-ca،a/