دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا،شرایط و هزینه انواع روشهای مهاجرت استرالیا2022 یونیک ویزا

فعالان این حوزه در جمع آوری و آماده سازی مدارک کنار شما خواهند بود و مراحل ارسال آنها، بررسی و پیگیری روند مورد پیش رو را بر عهده می‌گیرند. اگر اداره مهاجرت با تقاضای‌تان مخالفت کند، وکیل مهاجرتی امور مربوط به درخواست رفع ریجکتی و پیگیری رفع نواقص و مشکلات موجود در پرونده را پیش می‌برد. با توجه به موارد بیان شده در این قسمت اگر آشنایی کاملی با مسیر مد نظر و مراحل اخذ ویزا ندارید، بهترین اقدام مشاوره با افراد متخصص به حساب میرود. ، یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن هستند. بطور کلی امتیازات تخصص کاری شما در صدور ویزای اقامت استرالیا از طریق تخصص مورد بررسی قرار می گیرد.

  • فردد متقاضی دریافت ویزای کاری استرالیا باید کمتر از 45 سال داشته باشند تا بیشترین امتیاز را کسب کنند.
  • به اتفاق همسرم یک شرکت تولیدی پوشاک با حدود 80 نفر کارمند داریم و با مجوز وزارت صنایع و معادن حدود 4 سال مشغول بکار هستیم و 22 نمایندگی فروش داریم.
  • مطابق رتبه بندی 100 دانشگاه برتر جهان در سال 2021 این دانشگاه در جایگاه31 قرار دارد .جالب است بدانید دو نفر از نخست وزیران استرالیا جزو فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده اند و این دانشگاه توسط پارلمان استرالیا در پایتخت این کشورساخته شده است.
  • علاوه بر بیمه دولتی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی نیز در استرالیا اقدام به ارائه بیمه درمانی می‌کنند.
  • به طوری که نام تعدادی از مؤسسات آموزش عالی این کشور، در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد.
  • وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند.

معمولا پس از ۴ سال زندگی در استرالیا و شهروندی استرالیا در صورت واجد شرایط بودن، اقامت دائم و پاسپورت استرالیا به متقاضیان داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله تفاوت اقامت دائم با شهروندی استرالیا مراجعه کنید. هدف از این ویزای استرالیا این است که افرادی با استعداد برجسته که خارج و یا داخل از استرالیا هستند برای مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم، اقدام کنند. در این مطلب اشاره کردیم که مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؛ برخی از این مسیرها به اقامت دائم استرالیا منجر می‌شود؛ اما اینکه کدام روش برای مهاجرت بهترین است، بستگی به شرایط فردی متقاضی دارد و یک روش به طور یقین برای همه مناسب نخواهد بود.

راحت‌ترین راه مهاجرت به استرالیا

در صورتی کودکان متولد شده در استرالیا می‌توانند تابعیت این کشور را اقدام نمایند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد. همسر متقاضی می‌تواند در زمان اقدام شما برای دریافت این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید. همسر متقاضی می‌تواند حتی شهروند کشور نیوزلند بوده و یا دارای اقامت کشور نیوزلند باشد. از دیگر دلایل محبوبیت این کشور، به خصوص برای ایرانیان می‌توان از اقتصاد پیشرفته، بازار کار و وجود شغل‌های فراوان، طبیعت و آب ‌وهوای مطلوب، دولت دموکراتیک و قدرتمند، سطح زندگی و رفاهی عالی آن نیز نام برد.

نمرات سطح زبان انگلیسی کاربردی Functional English:

علاوه بر این موارد، وابستگی شما فقط باید به یک نفر باشد که همسرتان است. در مدت زمانی که مجوز اقامت استرالیا را در اختیار دارید باید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. در حال حاضر این ویزا به برخی از کشورها از جمله ایران تعلق نمی‌گیرد؛ اما در صورت تغییر سیاست‌ها یا قوانین جدید، احتمال تغییر شرایط وجود دارد. به طوری که نام تعدادی از مؤسسات آموزش عالی این کشور، در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. طبق آمار رسمی، کشور استرالیا سومین مقصد تحصیلی جذاب در سراسر جهان است.

انگلیسی زبان رسمی استرالیایی هاست اما زبان هایی همچون ایتالیایی، ماندارین و یونانی نیز در این کشور رواج دارند. هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این مقاله بدون ذکر منبع آن کاملاً غیر شرعی و غیر قانونی است. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا.

بررسی هزینه مهاجرت به استرالیا

شما باید تمام معیارهای سلامتی جسمی و شخصیتی لازم را برای دریافت گواهی پزشکی و عدم سوء پیشینه را داشته باشید. شغل مورد نظر شما در استرالیا باید در لیست مربوطه به مشاغل ماهر این کشور باشد. برای هر کسی که از کشوری با خطر تب زرد به استرالیا می آید اجباری است که واکسن این بیماری را زده باشد. تنها 25 نخ سیگار برای افراد بالای 18 سال یا 25 گرم محصولات دخانیاتی اجازه انتقال به استرالیا داده میشود. یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سامانه مراقبت های بهداشتی استرالیا، ترکیبی از طرح های خصوصی و دولتی است.