دسته‌ها
اخبار

اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2022 موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

متقاضیان دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کشور کانادا می‌توانند با سرمایه‌گذاری در یکی از استان‌های ارائه‌دهنده‌ی برنامه‌های مهاجرتی، ویزای کشور کانادا را اخذ کرده و به کانادا مهاجرت کنند. تعدا زیادی از استان‌های این کشور امکان سرمایه‌گذاری را برای خارجیان و متقاضیان مهاجرت مهیا کرده و شرایط دریافت ویزا را برای افراد واجد شرایط فراهم می‌آورند. می‌تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا نیز کمک بسیار زیادی به دانشجو نماید. دانشجویان بعد از پایان دوره تحصیلی می‌توانند بدون تغییر ویزا تا 90 روز در کانادا حضور داشته باشند. دانشجویان در این مدت می‌توانند به دنبال کار در کانادا باشند و شغل مد نظر خود را پیدا کنند.

  • یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، ثبت شرکت است.
  • یک مقیم دائم باید حداقل چند روز در سال برای حفظ اقامت دائم خود در کانادا حضور داشته باشد در صورتی که یک شهروند می تواند در کشور کانادا ساکن نباشد.
  • مهاجرت توریستی کانادا به بیشتر متقاضیان اجازه می‌دهد تا حداقل ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند.
  • از جمله خدمات این موسسه مطرح ترجمه مدارک متقاضیان، تهیه و تنظیم انگیزه نامه و بررسی صحت مدارک و ارسال آن ها می‌باشد.
  • مقدار پولی که برای مهاجرت به کانادا نیاز است بستگی به تعداد خانواده و نوع برنامه مهاجرتی متقاضی دارد.

یکی از روش های قابل اعتماد جهت این که اخبار مهاجرتی تازه را دائم در اختیار شما قرار بدهد، دارا بودن مناسب ترین وکیل مهاجرت به کانادا می باشد. به این صورت چنانچه متقاضی تنها به علت علاقه، به مهاجرت به کانادا، دست به چنین اقدامی زده باشد و شرایط پناهندگی را دارا نباشد، مناسب تر است این راه را جهت مهاجرت خود انتخاب ننماید. این شورا مسئول بررسی و ملاحظه درخواست متقاضیان مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می باشد، و معلوم می کند که آیا حقیقت دارد که شخص به حمایت نیاز دارد یا نه.

اداره مهاجرت کشور کانادا دارای یک وبسایت رسمی می باشد که قطعا بهترین مرجع و راهنمای مهاجرت به کانادا حساب می شود. بنابراین می بایست که حتی الامکان از وکلای مهاجرتی مجرب در این مسیر مهم استفاده نمود تا شانس مهاجرت به کشور کانادا را متقاضی از دست ندهد زیرا ریجکتی ویزا ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. با داشتن پاسپورت کانادا می‌توانید به 113 کشور بدون ویزا و با ویزا پس‌از ورود سفر کنید.

اگرچه امکان مهاجرت به کانادا برای هر شخصی بدون نیاز به وکیل نیز وجود دارد، اما به دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در فرآیند درخواست اقامت کانادا، استفاده از یک وکیل مهاجرتی می تواند بسیار کمک کننده باشد. یک وکیل مهاجرت به کانادا که از تجربه مهاجرتی قابل توجهی نیز برخوردار باشد، می تواند راه های اقامت کانادا را به صحیح ترین و به روز ترین شکل در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار دهد. همچنین، بسیاری از نکاتی که در قوانین مهاجرت به کانادا به صورت کتبی نوشته نشده است را می داند. در این مراحله درخواست ویزای استارت آپ و اخذ اقامت دائم خود و خانواده تان را به اداره مهاجرت کانادا ارسال می کنید. پاسخ درخواست ویزای استارتاپ کانادا پس از حدود ۱۲ تا ۱۶ ماه مشخص خواهد شد. در این برنامه براساس ویژگی هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می دهند (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز).

شهر انتخابی شما که کدوم دانشگاه ها به شکلی مدارک مارو قبول میکنن یا به ما بخوان پذیرش بدهند اون وابسته اس به رشته شما. با سلام برای تحصیل در رشته پزشکی و پیراپزشکی در کانادا نیاز می باشد الزامات این رشته ها را دارا باشید که به عنوان مثال برای تحصیل در رشته پزشکی نیاز است یک لیسانس علوم پایه داشته باشید. به عنوان تعمیرکار یا مکانیک، در اولین مرحله، باید برای دریافت جاب آفر اقدام کنید. فرضا اگر به ۵۰۰ میلیون تومان تمکن مالی نیاز دارید، باید با ارائه گردش حساب ۶ ماهه نشان دهید که در این مدت، موجودی حسابتان هیچ وقت به کم تر از ۵۰۰ میلیون تومان نرسیده است.

اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی در کانادا (PGWP)

گروه مشاوران و وکلای حرفه‌ای مؤسسۀ مهاجرت پلاس، با ارزیابی پرونده‌های متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها، بهترین روش مهاجرت به کانادا را به آن‌ها معرفی کرده و در تمامی مراحل این فرآیند، همراه آنان خواهند بود. برنامه‌های مهاجرتی استانی کانادا، مسیرهایی را از طریق کارآفرینی، خرید بیزنس و سرمایه‌گذاری برای اقامت دائم این کشور ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با برآورده کردن شرایط هر منطقه و استان این کشور، نسبت به اخذ ویزای آن اقدام کنند. شرکت مشاوره الست گروپ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی، در خصوص قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکانات و شرایط ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

وضعیت بیمه بهداشتی پس از مهاجرت تحصیلی به کانادا

حداقل 730 روز یعنی 2 سال پس از کسب چنین مجوزی در کانادا ساکن باشید و از نظر فیزیکی در این کشور حضور داشته باشید یا در خارج از کانادا به همراه یک شهروند کانادایی که می‌تواند همسر یا شریک زندگی، فرزند و… باشد، زندگی کنید. همچنین، می‌توانید به صورت تمام وقت در یک تجارت کانادایی استخدام شوید. علاوه‌بر این، شهروندان کانادا یا دارندگان اقامت دائم می‌ توانند با سوپر ویزای کانادا امکان اقامت والدین و پدربزرگ یا مادربزرگ خود را نیز فراهم کنند. با سلام با توجه به توضیحاتی که فرمودید امکان یافتن جاب برایتان وجود دارد که نیاز است یک سطح زبانی برای دریافت ویزا دارا باشید برای بررسی دقیق تر نیاز است فرم ارزیابی ما را تکمیل نموده تا بتوانیم دقیق تر راهنماییتان کنیم. کانادا کشوری است بزرگ با فرهنگی متنوع، جوامع و آب‌وهوای گوناگون و فرصت‌های کاری.

در کشور کانادا امکان رشد و پیشرفت برای همه افراد حتی مهاجران به خوبی فراهم شده است. وجود تعداد زیاد کتابخانه های عمومی، پارک ها و فضای سبز و بهترین امکانات تفریحی، نشاندهنده بالا بودن سطح رفاه و کیفیت زندگی در این کشور می باشد. این کشور خدمات بسیار کم نظیری را برای افراد آسیب پذیر جامعه مانند معلولان در نظر گرفته است.

این ویزا یک بار ورود است و می توانید تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید. اگر کانادا را ترک می کنید و می خواهید دوباره وارد شوید ، باید برای ویزای جدید درخواست دهید. کانادا کشوری در شمال آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است.از شرق تا اقیانوس اطلس ، از غرب تا اقیانوس آرام ، از شمال به اقیانوس منجمد شمالی ، و از جنوب به ایالات متحده امتداد دارد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت کل و چهارمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است. ترجیح و اولویت بسیاری از این برنامه های ایالتی به سمت متقاضیانی است که نوعی ارتباط و سابقه قبلی با ایالت مورد نظر داشته باشند.

در صورتی که علاقه دارید تا از میزان درآمد افراد در کانادا آگاه شوید، به پادکست زیر گوش فرا دهید. برنامه‌های مهاجرت استانی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا هستند. این برنامه‌ها با توجه به نیازهای اقتصادی مناطق طراحی شده‌اند و هدفشان جذب نیروی کار ماهر و متخصص خارجی است که قصد دارد به طور دائم در آن استان زندگی کرده و در رشد و توسعه اقتصادی آن اثر گذار آن هم به شکل مثبت باشد.