دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا ️ در سال 2022 جهانبان-مهاجرت دی بی

همچنین توسط سه اقیانوس( اطلس، اقیانوس آرام و قطب شمال) احاطه شده و شامل طولانی ترین خط ساحلی جهان است. با گوش دادن به پادکست زیر، اطلاعات لازم در زمینه فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم مردم کانادا را دریافت خواهید کرد. برای اقوام و خویشاوندان خود مانند همسر، نامزد، والدین، فرزندان، پدربزرگ و مادر بزرگ و … اقدام کند که همان ویزای پیوست به خانواده در کانادا است.

با توجه به شرایط سنی و مقطع تحصیلی معمولا در این مقطع کانادا بورسیه تحصیلی ارائه نمیده. حداقل حقوق دانشجویان در کانادا ساعتی 14 دلار است و این درآمد برای یک دانشجو درآمد خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند میزان زیادی از هزینه‌های زندگی دانشجو را تامین کند. این در حالیست که حداقل حقوق دریافتی در کانادا 27 هزار دلار در سال است. همچنین در برخی موارد برای ورود به بعضی از رشته های شغلی مانند رشته های کشاورزی می‌بایست گواهی سلامت عمومی پزشکی ارائه نمود.

مورد دوم، ویزای جستجوی کار را اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. بله امتیازات قابل محاسبه در مورد ویزای کانادا در سایت سفارت این کشور آمده است و می توانید بر اساس جداول موجود، امتیازات را محاسبه نمایید. ابتدا بایستی در ارگان های مورد نظر درخواست معادلسازی را بدهید و در صورت تصدیق مدارکتان باید رزومه کاری خود را به مراکز مربوطه ارسال نموده و درخواست کار کنید. بله شما هم می توانید از طریق ادامه تحصیل و هم اینکه برای کار، به کانادا مهاجرت کنید. بدین صورت بهترین راه ممکن برای اخذ مجوز مهاجرت به شماپیشنهاد داده خواهد شد. بهتر این است که رزومه خود را که شامل تمامی مدارک و سوابق تحصیلی می باشد، تهیه کنید و به مراکز مختلف کاریابی ارسال نمایید.

  • سازمان‌های مختلف سازوکار ویژهٔ خود را برای بررسی و حمایت از کسب‌وکارها را دارند.
  • برای بازدید از کانادا با هدف گردشگری، علمی، کاری و… باید ویزای بازدیدکننده درخواست کنید.
  • داشتن سوابق کاری تمام وقت از 2 تا 5 سال و به صورت 30 ساعت در هفته برای متقاضیان کار تمام وقت الزامی است.
  • این امکان وجود دارد که والدین بتوانند از طریق تولد فرزند هنگامی که آن کودک به سن 18 سالگی رسیده است اقامت کانادا را دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم توسط والدین آنها حمایت می شود.
  • کشور کانادا در این زمینه روی یک فاکتور بسیار مهم تاکید کرده و سخت‌گیری در مورد آن دارد؛ این فاکتور حیاتی، شرط سنی متقاضیان دریافت ویزا است.

برگشتن به کار قبلی خود در یک کشور جدید به احتمال زیاد یکی از بزرگترین چالشهایی است که در روند مهاجرتتان به کشور کانادا با آن مواجه خواهید شد. هیچ اهمیتی ندارد که چقدر سابقه کاری و حرفه ای دارید یا چه توانمندی هایی دارید. پیدا کردن جایگاه شغلی خود در بازار کار کشور کانادا، برای شما سخت خواهد بود. بنابراین قبل از مهاجرت هرچه میتوانید مدرک و گواهی جمع اوری کنید و در شبکه حرفه ای خود با هر شخصی که میتوانید ارتباط برقرار کنید.

نکته خیلی قابل اهمیت درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا

سخت نیست به شرطی که شما حداقل شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ هر نوع ویزا را داشته باشید. ، خدمات و شرایط مناسبی است که این کشور برای طیف خاصی از افراد و گروه ها قائل شده است. بیشترین تعداد مهاجران به این کشور معمولا از دسته های کارگران و مهندسان ماهر، دانشجویان خارجی و بازرگانان و تجار هستند. البته مهاجرت های فامیلی نیز در این کشور وجود دارد اما به اندازه ای نیست که با سه دسته مذکور مقایسه شود. یکی از آسان ترین زبان ها برای آموزش در سراسر جهان است و به موجب این امر مهاجرین میتوانند با تلاش و پشتکار این زبان را بیاموزند و آینده ی راحتی را در کشور کانادا برای خود رقم بزنند. یک مزیت کلیدی و بسیار مهم دیگر زندگی در کشور کانادا و مهاجرت به این کشور این است که شما می‌توانید با فرهنگ مردم این کشور نیز بیشتر آشنا شوید.

کانادا پذیرای 500000 مهاجر جدید در سال 2025 است

درصورتی‌که تمایل دارید در چندین استان شعبات مختلفی برپا کنید، باید شعبه‌های شرکتتان را در هر شهری که ساختمان شعبه قرار دارد، ثبت کرده و مجوز بگیرید. معیارهای انتخاب شامل تجربه، تحصیلات، سن، مهارت زبان و قابلیت وفق‌پذیری هستند. هزینهٔ درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی برای هر نفر، ۱۵۴۰ دلار و زمان بررسی درخواست ۲۴ ماه است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا بدون مدرک زبان

البته هر یک از این روش های مهاجرت کاری به کانادا به چند روش مختلف دیگر تقسیم بندی می‌شود و هر روش مزایای و معایب خود را به همراه دارد. در این مقاله به دنبال بررسی کامل انواع شرایط مهاجرت کاری به کانادا را بررسی خواهیم کرد. هدف اصلی این سیستم صدور اقامت دائم برای کارگران ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

ارائه گواهی پلیس مبنی بر این‌که شما سابقه کیفری خاصی در کشور خود نداشتید. از آنجایی که بخش اصلی اقتصاد کانادا وابسته به نفت بوده و اغلب مشاغل، صادرات و درآمد مالیاتی کشور از این بخش است، ممکن است نگرانی‌هایی درمورد میزان پایداری اقتصاد این کشور به وجود بیاورد. کانادا دارای امکانات عمومی بسیاری از کتابخانه تا پارک‌ها و مکان‌های تفریحی می‌باشد و از این امکانات تفریحی به خوبی نگهداری شده شهروندان کانادا در اوقات فراغت می‌توانند از آنها استفاده کنند و به سپری نمودن اوقات خودشان بپردازند.

هزینه‌های درمانی برای شهروندان کانادا و کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند رایگان است و این موضوع از ارزشمند‌ترین مزایای مهاجرت و زندگی در کانادا به‌شمار می‌رود. منظور از سابقه کار مرتبط داشتن سوابق درخشان ورزشی، هنری یا ادبی در سطحی بین‌المللی و یا داشتن سابقه خود اشتغالی و فعالیت‌های فرهنگی است. توجه داشته باشید که متقاضیان باید حداقل 2 سال سابقه فعالیت در طول پنج سال گذشته (قبل از درخواست) در عرصه مورد نظر خود را داشته باشند. شما باید با حمایت همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کنید. خوداشتغالی کانادا یکی از جذاب ترین برنامه ها برای ورزشکاران ، هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری است.