دسته‌ها
اخبار

اقامت در کانادا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تحصیل در کانادا شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-مهاجرت دی بی

البته تحصیل در کانادا رایگان نیست و برای ورود به دانشگاه‌های کانادا در همه مقاطع تحصیلی، نیاز به پرداخت شهریه است. مزیت استفاده از وکیل این است که آن ها سال ها آموزش حقوقی دیده اند، تجربه دارند و دقیقا درک می کنند که مقامات مهاجرت در هر پرونده متفاوت به چه چیزی نیاز دارند. یک وکیل اطمینان حاصل می کند که اطلاعات متقاضی به طور دقیق ارائه شده اند، سوء تفاهمی وجود ندارد و این که تمام اسناد پشتیبانی لازم برای حمایت از پرونده مهاجرتی ارائه شده اند. آن ها می دانند که کدام نوع درخواست برای هر فرد مناسب است و با راهنمایی هایشان در طول این فرایند خیال متقاضیان را آسوده می کنند.

پس از بررسی اطلاعات اولیه، برای طراحی بهترین مسیر مهاجری، با بیشترین مزایا و کمترین هزینه‌ها به جلسه مشاوره حظوری دعوت خواهید شد. اولین گام افزایش آگاهی در مورد انواع روش های مهاجرتی و راه های مهاجرت به کانادا است. برای درخواست نوت آفیسر نیاز است که فردی که دارای اقامت و یا سیتیزن کانادا است این کار را به عنوان نماینده شما انجام دهد که شما بایستی رضایت نامه ای را طبق رضایت شما مبنی بر اینکه اطلاعات شما افشا شود را تاریخ بزنید و امضا کنید.

  • شما باید با حمایت همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کنید.
  • مهاجرت کانادا به صورت موقت می‌تواند از طریق کار، تحصیل یا بازدید انجام پذیرد.
  • موضوعی هست که شرایط تون دقیق باید بررسی بشه اطلاعات بیشتری از شما دریافت بکنیم.
  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج و تولد فرزندان امکان‌پذیر است.

این سیستم مهاجرتی، محبوب‌ترین سیستم مهاجرتی در بین کسانی است که می‌خواهند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. طی پروسۀ اکسپرس اینتری، مهاجران ماهری که قصد اقامت دائم در کانادا و قابلیت مشارکت در شکوفاسازی اقتصاد کانادا را دارند، انتخاب می‌شوند. سلام، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا مشخص کردن هدفتون از مهاجرت هست. شما با توجه به روشی که مهاجرت میکنین، باید برای دریافت اقامت هم اقدام کنید. در واقع برای موفقیت در روند اخذ ویزای اقامت کانادا پیگیری پرونده مهاجرتی از طرف وکلای ایرانی در داخل ایران و وکلای کانادایی در داخل کانادا به یک میزان حائز اهمیت است.

پس از اتمام مراحل گرفتن ویزا، می‌بایست در مرکز آموزشی مورد نظر ثبت نام کرده و در آن جا اقامت موقت داشت. لازم است ذکر شود که، در دوران تحصیل یا پس از اتمام آن ممکن است بتوان نسبت به درخواست اقامت دائم در کشور کانادا نیز اقدام کرد. یکی از اهداف مهمی که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند، مهاجرت به کشور‌های توسعه‌یافته همچون کانادا است. البته باید به این نکته دقت کرد که مهاجرت به کشور‌ کانادا نیازمند گذر از مراحل مختلفی است. در صورتی که متقاضیان قبل از هر کاری با مراحل لازم برای مهاجرت به کانادا، شرایط و هزینه ها آشنایی داشته باشند، پروسه اداری مربوط به آن را با سرعت بیشتری طی خواهند کرد.

وکیل مهاجرت کانادا با مشاور مهاجرت کانادا

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور، انواع ویزاهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید با توجه به شرایط و دلیل مهاجرتتان، یکی از آنها را نموده و در نهایت اقامت کانادا را دریافت کنید. با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر. رویکرد برنامه‌ریزی‌شده این کشور و روش های مهاجرت به کانادا، از دیگر مواردی است که متقاضیان را به خود جذب می‌کند. روند سادۀ شرایط مهاجرت به کانادا و استقبال بی‌نظیر از دانشجویان، متخصصان و کارگران ماهر، این کشور را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد مهاجرتی افراد تبدیل می‌کند. علت اصلی عدم موفقیت این افراد در مسیر مهاجرت به کشور کانادا، عدم آگاهی به قوانین جدید مهاجرت می باشد.

کشور کانادا با کمبود نیروی متخصص کاری در برخی از زمینه‌ها رو به رو است. فراهم کردن شرایط لازم برای جذب متقاضیان متخصص و حرفه‌ای، از جمله سیاست‌های دولت کانادا در سال‌های آتی می‌باشد. بر این اساس، برنامه‌های مختلفی را برای جذب متقاضیان با تخصص کاری بالا در حرفه و شغل خود ارائه کرده است. با توجه به اینکه جمعیت کانادا رو به پیری می رود، این کشور نیاز فراوانی به نیروی کار در زمینه پزشکی دارد که همین امر سبب مهاجرت پزشکان به کانادا در چند سال اخیر شده است. می توان گفت بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا پزشکی می باشد، که البته شغل های دیگر مانند مهندسی و … نیز مناسب می باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت‌های دائمی نیز می‌تواند با استفاده از برنامه‌های اکسپرس اینتری، حمایت مالی از خانواده و استارت آپ و کارآفرینی صورت پذیرد. مهاجرت استانی کانادا ، در حال تبدیل شدن به یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به این کشور، در استان‌های مربوطه اقامت داشته باشند. همچنین یکی از شرایط اکثر برنامه‌های استانی، برخورداری داوطلبان از یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای واجد شرایط کانادایی است.

مهاجرت و سرمایه گذاری در استان منیتوبا کانادا

برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از دو روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید. مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل مهاجرت به کانادا در سال 2022 است که با استفاده از دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات و آمار مهاجرتی و از منابع موثق و معتبر تهیه شده است. در بسیاری از موسسات آموزشی شرط دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه وجود دارد. در برخی از این موسسات امکان تحصیل به شرط گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های زبان وجود دارد. شما همچنین باید دارایی خالص خود را ارائه دهید ، این مبلغ می تواند (بسته به استانی که درخواست می دهید) از 350,000 دلار تا 1,600,000 دلار کانادا متغیر باشد. در فیلم اطلاعات کلی و بسیار مفید در خصوص مهاجرت به کانادا توسط مدیریت محترم مجموعه جناب آقای حسن رجبی برای شما توضیح داده شده است، می توانید فیلم را دیده و سپس مقاله را مطالعه نمایید تا ذهنیت مناسبی در انتخاب این کشور داشته باشید.