دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند. ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است. البته گفتنی است که در بین ۳۶ دانشگاه اعلام شده از سوی استرالیا، دو دانشگاه بزرگ امیرکبیر و دانشگاه تهران نیز قرار دارند.

تقاضا برای شغل رانندگی پایه یک در استرالیا زیاد است و این افراد باید از طریق ویزای کاری به این کشور سفر کنند. امکان اقدام برای مهاجرت رانندگان پایه یک با ویزای اسکیل ورکر وجود ندارد. سیستم سلامت عمومی استرالیا که حتی دارندگان اقامت دائم این کشور را دربرمی‌گیرد، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا هزینه‌های خدمات سلامت در این کشور به شکل قابل توجهی کم باشد. فرقی ندارد که دانش‌آموز باشید و یا دانشجو، برای سفر و تحصیل در استرالیا لازم است که برای اخذ ویزای ساب‌کلاس ۵۰۰ اقدام کنید. ویزاهای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند اما می‌توان این ویزاها را در چند دسته طبقه‌بندی کرد.

  • تحصیل در استرالیا با دریافت تخفیف 50% و همچنین در صورت گرفتن پذیرش از استاد و دانشگاه به‌ صورت رایگان تحصیل کنید.
  • تمکن مالی، سن، تحصیلات و سطح زبان افراد هنرمند در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.
  • جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید.
  • همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست.
  • برای کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تأسیس کند، می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایید.

سرزمین کانگوروها، در سازمان ها و بلوک های متعددی مانند سازمان ملل، گروه 20، کشورهای مشترک المنافع، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه و چند سازمان و گروه دیگر منطقه ای و فرامنطقه ای عضو است. درود برشما، موسسه سفیران همواره همراه شماست، تمام تلاش ما ارائه به روزترین مقالات مهاجرتی به شما عزیزان است. خدمات ما صرفاً به صورت مشاوره حقوقی می‌باشد و هیچ گونه خدماتی در زمینه کاریابی ارائه نمی‌دهیم. خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. بر اساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردم استرالیا مسیحی، ۳۰ درصد بدون دین و ۲۸درصد مابقی، پیرو ادیان دیگر هستند.

در ادامه و برای کمک به شما عزیزان در راستای کسب اطلاعاتی به روز در ارتباط با هزینه‌های بررسی درخواست برخی از مهم‌ترین ویزاها، جداولی را در همین بخش قرار داده‌ایم. بهترین خبر برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی در دانشگاه تهران و امیرکبیر، امکان دریافت ویزای ساب کلاس 476 است تا بتوانند مسیر زندگی خود را شکلی فوق‌العاده پیش بروند. در واقه اداره مهاجرت استرالیا با اعلام فهرستی از چند دانشگاه منتخب از سراسر دنیا، فرصتی برای فارغ‌التحصیلان آن فراهم کرده است که بتوانند به مدت 18 ماه، ویزای استرالیا را به دست بیاورند و مشغول کار و تحصیل شوند. در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا، مدارک مورد نیاز، شرایط اقامت و هزینه زندگی در استرالیا آشنا کنیم. مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا با توجه به برنامه مهاجرتی و نوع ویزا متفاوت است اما برخی مدارک عمومی هستند و در تمامی روش‌های مهاجرتی به آن‌ها نیاز دارید.

از چه راه‌هایی می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، زبان رسمی استرالیا، انگلیسی است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا بر طبق سطح تسلط به زبان، امتیاز مشخصی دریافت می‌کنند. هر مقطعی از تحصیلات تکمیلی در سیستم امتیازبندی استرالیا دارای یک امتیاز مشخص است.

افسر پرونده پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه در مورد ویزای مورد نظر شما تصمیم می گیرد پس هرگونه نقصی در مدارک ممکن است باعث ریجکتی ویزا شود و شما را از اقامت استرالیا باز دارد. هر کدام از مسیرهای مهاجرتی شرایط و مدارک خاصی را لازم دارند به عنوان مثال در مسیر تحصیلی لازم است که متقاضی از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت نموده باشد در صورتی که برای مسیر کاری داشتن جاب آفر الزامی است. در زیر به یکسری از مهمترین مدارک لازم برای اقامت استرالیا که در تمامی مسیرهای مهاجرتی یکسان است، اشاره شده است. نکته مهم در مسیر مهاجرت، آگاهی از این نکته است که انجام پروسه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت، کاری تخصصی و نسبتا پیچیده است که نیازمند آشنایی گسترده با قوانین و مقررات مهاجرتی است. به همین دلیل، مشورت و کمک وکلای متخصص در این زمینه که با بررسی شرایط و مدارک متقاضیان مهاجرت، راهنمایی های کاربردی و لازم را در این زمینه به آن ها ارائه کنند، ضروری است. امتیاز مهم موسسه حقوقی- مهاجرتی «همراه»، در اختیار داشتن وکلای متخصص و مشرف به قوانین و مقررات مهاجرتی و مسائل موثر در زمینه مهاجرت، در ایران و کشورهای مقصد است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای نامزدی و ازدواج

به منظور مهاجرت به استرالیا، باید کلیۀ هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا و فراهم کردن مدارک، ترجمهٔ اسناد و… را تقبل کرده و شرایط اقتصادی لازم را نیز در نظر بگیرید. به طور مثال، داشتن مدرک زبان با نمره بالا برای ویزاهای کاری اهمیت زیادی دارد ولی متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری حتی بدون داشتن مدرک زبان هم میتوانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. اما در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا، در ابتدا باید پرسید که شرایط کدام مسیر؟ ویزای کاری یا سرمایه گذاری ؟ هر مسیر شرایط خود را دارد در ادامه به آن می‌پردازیم. در حوزه مهاجرت تحصیلی؛ رتبه و امتیاز دانشگاه‌های استرالیا نسبت به دانشگاه‌های کانادا بالاتر بوده و امکان اخذ بورسیه تحصیلی در آن‌ها بالاتر است. از طرف دیگر هزینه تحصیل در کانادا به مراتب کمتر از استرالیا بوده و تحصیل در کالج نیز محبوبیت زیادی دارد زیرا به دانشجویان کمک می‌کند با مهارت‌های عملی رشته خود بیشتر آشنا شده و بتوانند به سرعت جذب بازار کار شوند.

راحت‌ترین راه مهاجرت به استرالیا

اما در این قسمت مدارکی که معمولا برای روش های مختلف لازم است را بیان می کنیم تا در صورت اقدام به مهاجرت استرالیا، از موارد اصلی مطلع باشید. کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فرد همواره موردتوجه مهاجران بسیاری بوده است . مهم‌ترین مسئله در این میان آن است که شخص متقاضی مهاجرت مناسب‌ترین شیوه را با توجه به بودجه و شرایط خود برگزیند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعات کامل‌تری را درباره هزینه وشیوه های مهاجرت به استرالیا در اختیار شما قرار دهد و بهترین و مناسب‌ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط شما انتخاب کند. راه‌ها و روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد و از جمله آنها می‌توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کارآفرینی، مهاجرت مخصوص نخبگان، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی اشاره کرد. از نظر هزینه‌های زندگی، استرالیا کشور ارزانی به حساب نمی‌آید؛ اما به تناسب درآمد و امکانات رفاهی این کشور، محیط مناسبی برای کار و زندگی محسوب می‌شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج برای مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج باید خانواده و یا پارتنر شما اقامت دائم این کشور را داشته باشد و شما باید ثابت کنید که رابطه شما و پارتنرتان واقعی است. اجازه اقامت دائم استرالیا و مهاجرت به استرالیا را می توان از طریق مستقیم و یا غیر مستقیم کسب نمود. لازم به ذکر است که امتیاز همسر در سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا، شامل 5 امتیاز برای متقاضی خواهد شد و تسلط به زبان‌های خاص نیز به صورت جداگانه 5 امتیاز را برای متقاضی به ارمغان می‌آورد.

توجه داشته باشید اخذ اقامت دائم استرالیا به این معنی نمی باشد که شما دارای ملیت یا تابعیت استرالیا خواهید شد و در نظر داشته باشید که حق بیکاری به مهاجرین استرالیا (حتی افرادی که اقامت دائم را اخذ نموده اند) در دو سال اول ورود به استرالیا تعلق نخواهد گرفت. در بحث مهاجرت به استرالیا و ویزای تولد فرزند ، استرالیا بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند. ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد.