دسته‌ها
اخبار

مهاجرت بهترین روش‌ها و مقاصد مهاجرتی در 2023-مهاجرت دی بی

یکی از ده کشور اصلی دانشجوپذیر در دنیاست3 و یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل شناخته می‌شود؛ هزینۀ‌های پایینِ و حتی در بعضی مواقع رایگان، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و امکان اخذ اقامت دائم از مهم‌ترین مزایای تحصیل در آلمان است. تنوع مشاغل و بازارِ کار، راحتیِ اخذ ویزا برای ایرانیان، حقوق و دستمزد بالا، شرایط سادۀ اخذ اقامت دائم و کیفیت بالای زندگی، همه از مزایای مهاجرت کاری به آلمان هستند. پس از گذر 3 تا 5 سال از صدورکارت اقامت دائم(یعنی حدوداً 8 تا 10 سال پس از اخذ اقامت موقت) شما امکان درخواست پاسپورت را خواهید داشت. در نظر داشته باشید معمولاً برای دریافت پاسپورت باید تاریخ، زبان، قوانین مدنی و جغرافیای آن کشور را امتحان بدهید ولی اگر قبول نشدید نگران نباشید، می‌توانید هر چقدر خواستید مجددا اقدام کنید. از لحظه برنده شدن تا دریافت ویزای لاتاری کمتر از 1500 دلار هزینه خواهید داشت.

  • نظام آموزشی در آلمان بر پایه تحصیل رایگان است.
  • همین موضوع به افزایش نرخ مهاجرت کمک شایانی کرد.
  • حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در لاتاری آمریکا ، مدرک دیپلم دوازده ساله است.
  • در کشورهایی مانند استرالیا و یا کانادا، جذب نیروی کار ماهر از طریق سیستم امتیازبندی انجام می شود و درصورت کسب امتیاز کافی و دریافت دعوتنامه می توانید اقامت دائم آن کشور را دریافت نمایید.

با توجه به سوءاستفاده‌هایی که از این راه شده، پرونده‌ها به‌سختی بررسی می‌شوند و احتمال مهاجرت با یک ازدواج صوری و ساختگی بسیار پایین است. در ویزای شما تاریخ ورود، مدت اقامت در آن کشور و هدف از سفر مشخص است و با تمام شدن تاریخ ویزا، باید تکلیف اقامت خود را مشخص کرده یا به ایران برگردید. وزارت امور خارجه پروسۀ اخذ ویزه را به صورت جدی اما منصفانه اداره می کند تا به بهترین وجه از ایالات متحده محافظت نماید. ما به صداقتی که ایالات متحده همواره به آن شهرت دارد، متعهد می باشیم. سفر به ایالات متحده مورد استقبال و تشویق قرار می گیرد. معمولاً تبعۀ یک کشور خارجی که میخواهد داخل قلمرو ایالات متحده گردد، باید اولتر از همه ویزۀ ایالات متحده را دریافت دارد که در پاسپورت مسافر، سند مسافرتی که توسط کشور متبوعۀ وی صدور یافته، نصب می باشد.

کشور هلند با 17.6 میلیون نفر جمعیت، در قلب اروپا واقع شده و شاهراهی برای دسترسی به حوزه شینگن و مخصوصا کشورهایی چون فرانسه، آلمان و بلژیک است. زبان اصلی مردم این کشور هلندی بوده، اما تقریبا همه مردم آن به زبان انگلیسی نیز به خوبی می‌توانند صحبت کنند. مهاجرت شغلی و مهاجرت تحصیلی به علت موقعیت عالی کشور هلند در 2 زمینه مذکور، متداول‌ترین راه‌های ورود به این کشور بوده و همچنین افراد می‌توانند از طریق درخواست ویزای خوداشتغالی نیز زندگی جدید خود را در آنجا آغاز کنند.

شرایط اخذ ویزا از طریق ازدواج در استرالیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع روش های مهاجرت به کانادا، می توانید به مقاله اکسپرس اینتری کانادا مراجعه کنید. اقتصاد در حال رشد کانادا به متخصصان بسیار واجد شرایط نیاز دارد که با مهارت های خود به نفع اقتصاد کانادا باشند. برای به دست آوردن وضعیت اقامت دائم از طریق مهاجرت حرفه ای، باید با پر کردن فرم Express Entry کاملاً با الزامات یکی از سه برنامه مهاجرت فدرال مطابقت داشته باشید.

مسیر سبز مهاجرت

برای تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا، بر اساس پیش نیازهای هر دانشگاه برای آزمون های استاندارد مانندGRE ،TOEFL ، IELTS ،GMAT و … آماده شوید و از قبل در این آزمون ها ثبت نام کنید. کارت آبی اتحادیه اروپا یک مجوز کار و اقامت یک تا سه ساله برای کارگران با مهارت بالا است. کسانی که موفق به گرفتن ویزای کار می شوند، ممکن است همچنان مجبور باشند برای شروع زندگی در کشور جدید، ثابت کنند که از منابع کافی برخوردار هستند. عدم نیاز به استخدام کارمند در شرکت ثبت شده (به جز ثبت شرکت در لیتوانی). ویزای شینگن ویزای کوتاه مدت است که به شخص اجازه می دهد تا به هر یک از کشورهای عضو منطقه شینگن سفر کنند. در هر اقامت تا 90 روز برای اهداف گردشگری یا تجاری اجازه دارید در حوزه شینگن بمانید.

بعد از برنده شدن و دریافت ویزا لاتاری، کارشناسان حامی مهاجر شما را راهنمایی خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقالهبررسی جامع شرایط زندگی بعد از برنده شدن در لاتاریرا بخوانید. از همین الان می‌توانید در سایت حامی مهاجر پیش ثبت نام لاتاری انجام دهید. هنگامی که ثبت نام اصلی در اواسط مهرماه آغاز شود.

ملاک برای صدور ویزا لاتاری فرزندان، سن است. ولی شما می‌توانید پس از ورود به آمریکا برای فرزند خود درخواست ویزای مهاجرتی خانوادگی آمریکا کنید. با توجه به وضعیت فرزندتان امکان تسریع در روند پرونده مهاجرتی او وجود خواهد داشت. متولدین کشور ایران بالاترین شانس برای برنده شدن در لاتاری را دارند.