دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها-مهاجرت دی بی

در این حالت ابتدا به فرد اقامت یک ساله اعطا می گردد که در صورت تمدید قرارداد کاری توسط کارفرما، مدت اقامت نیز تمدید می گردد. اداره مهاجرت ترکیه نسبت به این موضوع حساس شده و در خصوص افرادی که از این طریق درخواست خود را ارائه می دهند، تحقیقات کاملی به عمل می آورد. از این روی شما باید حتما واقعی بودن ازدواج خود را اثبات کرده و حداقل 3 سال با فرد مقابل زندگی مشترک داشته باشید. البته این پیچیدگی برای فرزندان حاصل از این ازدواج، وجود نخواهد داشت و آن ها به صرف تولد در کشور ترکیه، تابعیت و پاسپورت آن را دریافت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله شرایط ازدواج در ترکیه را بررسی نمایید.

  • در این مقاله از ترامند قرار است به این سوال پرکاربرد پاسخ بدهیم که برای مهاجرت به ترکیه چقدر سرمایه لازم است؟ پس اگر به دنبال پاسخ این سوال بودید در ادامه با ما همراه باشید.
  • ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه.
  • دولت ترکیه از سالیان گذشته در فکر ایجاد شهرک ها، برج ها، آپارتمان ها و سایر املاکی است که افراد بتوانند با خرید ملک در ترکیه، اقامت خود را دریافت نمایند.
  • همچنین لیست مدارک مورد نیاز، تاریخ قرار ملاقات و هزینه درخواست به اطلاع شما خواهد رسید.
  • به همین منظور بررسی وب سایت رسمی دانشگاه بهترین گزینه برای اطلاع از میزان شهریه می باشد.
  • قبلا هم با ماشین شخصی شهر های زیادی از ترکیه رو رفتم و بازدید کردم.

ترکیه به دلیل سرمایه‌گذاری بر مناطق دیدنی خود در چندین سال اخیر توانسته به یکی از کشور‌های محبوب برای گردشگران تبدیل شود. همچنین به دلیل ثبات اقتصادی بالا در این کشور مهاجران زیادی از کشورهای مختلف به خصوص شهروندان ایرانی به قصد اقامت دائم این کشور به ترکیه مهاجرت می‌کنند. بعد از آن باید مدارک خواسته شده از سوی کارفرمای ترک را به او تحویل دهد. بعد از طی کردن تمام مراحل، متقاضی می تواند ویزای کاری اخذ نماید و شروع به کار کند.

مهاجرت از ایران به ترکیه

به طور کلی برای کسب تابعیت ترکیه شما باید به مدت 5 سال و در هر سال حداقل 6 ماه در ترکیه در این کشور زندگی کرده باشید. در صورتی که با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشید یا در خاک ترکیه متولد شده باشید این زمان به 3 سال کاهش می یابد. در اقدام برای اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیز سه راه پیش روی شما قرار دارد. استفاده از تجربه دیگران در مهاجرت به ترکیه برای کار، تحصیل و یا هر هدف دیگری از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری می‌کند. به‌عنوان‌مثال، تجربه نشان می‌دهد اگر قصد مهاجرت به ترکیه برای کار را دارید اول زبان ترکی را یاد بگیرید؛ زیرا یادگیری این زبان در کاریابی کمک شایانی به شما می‌کند.

در نتیجه متقاضیان مهاجرت به ترکیه که قصد تولد فرزند در کشور ترکیه را دارند، ابتدا باید از طریق روش سرمایه گذاری، خرید ملک و کار در ترکیه پاسپورت این کشور را دریافت نمایند تا فرزند ایشان نیز تابعیت ترکیه را دریافت نماید. در صورتی که والدین اقامت موقت یا اقامت دائم ترکیه را داشته باشند در صورتتولد فرزند در ترکیه، فرزند آن ها نیز همان نوع اقامت را در ترکیه خواهد داشت. شرایط مهاجرت به ترکیه 2022 چیست؟ ابتدا بهتر است این گونه شروع کنیم که ما برای مهاجرت به ترکیه دو گونه تفکر داریم. یکی کسانی هستند که ترکیه را خیلی دوست دارند و گروه دیگر که اصلا تمایلی به مهاجرت و زندگی در ترکیه ندارند. اما گروه سومی نیز وجود دارد، گروهی که نمی دانند چرا می خواهند مهاجرت کنند و چگونه اقامت داشته باشند. وقتی در مورد مهاجرت به یک کشور فکر می کنید، باید عمیق فکر کنید.

مهاجرت مهندس عمران به ترکیه چگونه انجام می شود؟

در این وبینار که به همت تیم تولید محتوا و مارکتینگ هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در مهرماه سال 1399 برگزار شده است ، به موضوعات چالشی در خصوص مهاجرت پرداخته ایم، هر فردی که متقاضی مهاجرت هست حتماً باید با این موانع آشنایی داشته باشد. لذا توصیه می کنیم این ویدئو را ببینید تا از واقعیت های مهاجرتی اطلاعات کسب کنید. این امکان وجود دارد که برای رسیدن به عنوان مد نظر خود با کلیک بر روی باکس فهرست مطالب به عنوان مرتبط مهاجرت به ترکیه دست یابید. باید زبان ترکی یاد بگیرید و برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز عالی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. گرفتن هر تصمیمی و انجام هر کاری ریسک خاص خود را دارد و با مزایا و معایبی همراه است.

بدین منظور، افرادی که ورزشکار یا هنرمند هستند باید دارای جوایز داخلی و بین‌المللی بوده و شهرتی نسبی در کشور خود یا سطح جهان داشته باشند. در این صورت می توانند واجد شرایط برای مهاجرت از این طریق باشند. به عنوان مثال افرادی که جوایزی همچون جایزه اسکار را دریافت کرده، دارای مدال المپیک می باشند، در باشگاه‌های معتبری مشغول به ورزش بوده و یا تاجری موفق بوده اند خیلی راحت تر از دیگران می توانند از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت نمایند. متقاضیان این روش باید اثبات نمایند که توانسته اند از راه هنری یا ورزشی خود، کسب درآمد کرده و هزینه های خود را از این راه تأمین نمایند.

ذهنیت محلی؛ زندگی شهروندان ترکیه بر اساس قوانینی است که در قرآن تجویز شده است، اما این کشور با سایر کشورهای مسلمان متفاوت است. با این حال، اگر چیزی کمتر از یک هتل بوتیک خریداری نکنید، می‌توانید با تمام خانواده به ترکیه نقل مکان کنید (در حالی که اعضای خانواده تابع حوزه قضایی هستند) و یک کسب و کار هتل راه اندازی کنید. همینطور ترکیه کشوری امن و مطمئن است که می تواند برای شما فراهم کننده آرامش و راحتی باشد. به این صورت که نصف این کشور در آسیا و نصف دیگر آن در اروپا واقع شده است به همین علت از چهار فصل برخوردار بوده و هر شهر آن از آب و هوای مخصوص به خود برخوردار است. این شهر به عنوان یکی از شلوغ ترین شهرهای ترکیه است و از آنجایی که گذرگاه آسیا و اروپا به حساب می آید مهاجران زیادی را از کشور های مختلف می توان در آن دید. حداقل حقوق در ترکیه برای هر نفر حدود 1780 لیر در ماه است و کارفرما کلیه هزینه های بیمه، مستمری و خدمات درمانی را نیز پرداخت می کند.