دسته‌ها
اخبار

عمان راه‌های مهاجرت به عمان- لاویژن-مهاجرت دی بی

در این قسمت از متن خود قرار است، موضوع مهم همراه نمودن اعضای خانواده ( همسر و فرزندان شخص متقاضی) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. برای مهاجرت به کشور عمان می‌توان از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و ازدواج اقدام کرد. ولی از طریق تولد به فرزند و والدین او اقامت داده نمی‌شود مگر اینکه یکی از والدین تابعیت عمانی داشته باشند. از سوی دیگر اخذ پاسپورت و تابعیت کشور عمان اصلا کار ساده‌ای نیست و در واقع می‌توان گفت که اخذ پاسپورت عمان امری غیرممکن به نظر می‌رسد.

  • کشور عمان از نظر فرهنگی و دینی دارای تشابه بسیاری با ایران می باشد و از همین جهت برای مهاجرت ایرانیان مناسب می باشد.
  • موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.
  • کمبود نیروی انسانی متخصص در عمان کمک می‌کند پرستاران زیادی از ایران به این کشور مهاجرت کنند.
  • مراجعه حضوری صرفا بمنظور عقد قراداد امکان پذیر بوده و از پذیرش و پاسخگویی حضوری بدون هماهنگی قبلی ، با توجه به حجم بالای مراجعان معذور هستیم .
  • برای اخذ هر نوع از ویزا جهت مهاجرت به عمان، باید مدارک خود را به صورت آنلاین و یا حضوری به سفارت این کشور در تهران تحویل دهید.

نفت و گردشگری موارد دیگری هستند که سبب رشد اقتصادی این کشور شده‌اند. رشد اقتصادی عمان منجر به مدرن شدن فضا و معماری این کشور و حضور گردشگران در آن شده است. تمامی این موارد می‌تواند به شما برای ثبت شرکت در این کشور یاری رساند. شما عزیزان در حال مطالعه ی متنی کاربردی در خصوص مهاجرت کاری ماما به عمان می باشید. این افراد باید مدارک مربوط به اجازه کار در ایران (پروانه صلاحیت حرفه ای) را مورد ترجه قرار دهند تا در کشور عمان بتوانند فعالیت مربوط به شغل خویش را ادامه دهند.

در مقابل حتی اگر با تحصیل آلمان به این کشور وارد شوید در نهایت می توانید اقامت دائم اخذ کنید. مهاجرت به عمان، شرایط مهاجرت به کشور عمان از طرق مختلف و شرایط اقامت در عمان را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. امید است بتوانیم با این مقاله به سوالات شما در باب مهاجرت به عمان پاسخ دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره برای مهاجرت، شما می توانید با موسسه تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسانی مجرب در زمینه مهاجرت به کشور عمان بهره مند شوید. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان میتوان به اخذ اقامت این کشور اشاره نمود که اخذ اقامت عمان به دو طریق کاری و سرمایه گذاری امکان پذیر است. برای دریافت اقامت کاری در کشور عمان، نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای عمانی هستید که باید توجه داشته باشید که حتما سنتان بین 21 تا 60 سال باشد.

بر طبق استاندارهای جهانی کیفیت زندگی در کشور عمان چگونه است؟(عمان کشوری با کیفیت زندگی بالا )

افزون بر این، این مقاله توسط کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک­پور نگارش شده است؛ در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نموده و با مشاوره تلفنی رایگان پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. شایان ذکر است که این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک­پور )همکار مؤسسه MIEاتریش( تهیه و گردآوری شده است؛ لذا هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی تلقی می شود. همان گونه که در بخش های مختلفی از مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان برای شما بیان کردیم، پیشنهاد ما برای پیگیری کارهای مربوط به دریافت ویزای کاری کشور عمان مراجعه به تیم با تجربه ی الست گروپ می باشد. پیش از این و در بخش گذشته از متن مهاجرت کاری ماما به عمان در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت اقامت دائم کشور عمان از طریق مهاجرت کاری ماماها به این کشور صحبت نمودیم.

در این مقاله به طور مختصر به بعضی از نکاتی که در رابطه با شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان قابل ذکر بود، اشاره کردیم. اگر شما یا نزدیکانتان در فکر مهاجرت به عمان هستید مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی دیگر از شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان و سایر افراد اقدام از طریق تحصیل می‌باشد.

مهاجرت به پرتقال

“هزینه مهاجرت به عمان” به صورت تحصیلی معمولا قابل توجه است و افراد کمی موفق به دریافت بورسیه می شوند. عمان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی مهاجر می پذیرد. برای افر در عمان چون به صورت مقطعی و محدود ارائه میشه باید در زمان معین شده ببینید ایا این مشاغل در لیست شغل های مورد نیاز هست یا خیر. اما اگر سابقه کاری همراه با بیمه دارین و سنتون زیر 40 سال هست پیشنهاد میکنم فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون با بررسی دقیق اطلاعاتون بهترین کشور برای مهاجرت رو بهتون معرفی کنند. اگر خواهان زندگی و کار در عمان هستید، بدون شک باید نسبت به اخذ ویزای کاری این کشور اقدام فرمایید.

از دیگر شرایط استخدام متقاضی کار در عمان، داشتن سن بین 21 تا 60 و تسلط به زبان انگلیسی و می‌باشد و داشتن حداقل مدرک لیسانس و داشتن حداقل ۳ سال تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی می‌باشد. هزینه دریافت ویزای کاری 20 ریال عمان است که 3 ماهه می‎باشد و به ازای هر ماه دیرکرد جهت تمدید فرد خاطی 50 ریال عمان جریمه می‌گردد. یکی از روش های مهاجرت به هر کشوری از جمله کشور عمان، مهاجرت از طریق شغل و تخصص می‌باشد.

آسان ترین راه های مهاجرت به عمان برای ایرانیان

فرصت‌های شغلی به‌صورت آنلاین از سایت‌های رسمی (مانند Oxygen Oman، Competence HR، Randstad Middle East) قابل جستجو است. کشور عمانِ امروز با تدابیر مبنی بر عدم وابستگی به صنعت نفت و تجارت مواد خام، فرصت‌های بسیاری را برای تجار، سرمایه‌گذاران و متخصصان ایجاد کرده است. علاوه‌بر این، کسب درآمد ارزی، آن هم ریال عمان به عنوان یکی از ارزنده‌ترین ارزهای جهان، اهمیت بسیاری برای ایرانیان دارد. شاید با خودتان تصور کنید که با تولد فرزندتان در خاک عمان، می‌توانید کودکتان را یک تبعه عمانی کنید و به واسطه فرزندتان اقامت این کشور را بدست بیاورید.

برای همین، نیاز به نیروی کار و شهروندانی دارد که در این مسیر مسئولیت‌ها و شغل‌های فراوان را بر عهده بگیرند. چنان‌چه پس از گذشت این مدت علاقمند به کار در عمان باشند؛ می‌توانند نسبت به تمدید اقامت خود اقدام کنند. به دلیل درآمد و حقوق بالا؛ مهاجرت به عمان برای دندانپزشکان از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. بطور کلی اگر بخواهیم راههای سرمایه گذاری در عمان را نام ببریم باید به ۳ مورد اشاره کنیم. روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد و هر کدام هزینه مختلفی دارد، اما شاید بتوان گفت هزینه مهاجرت در کمترین حالت به میزان هزینه خرید یک ماشین اقتصادی است و در برخی روش های مهاجرتی این عدد به اندازه هزینه خرید یک خانه است.