دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع-مهاجرت دی بی

مهاجرت به کانادا با ویزای کار یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا و در عین حال سخت ترین راه برای اخذ ویزا است. متقاضیان این روش می توانند از طریق برنامه هایی (اکسپرس اینتری ، برنامه استانی و خوداشتغالی) اقامت کانادا را دریافت کنند. البته باید توجه داشته باشید که در این روش شرایطی مانند سابقه کار ، وضعیت تاهل ، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای اخذ این نوع ویزا ، ارائه مدارکی مانند گذرنامه ، مدارک شغلی و تحصیلی ، گواهی سلامت ، عدم سوء پیشینه ، دعوتنامه و تکمیل فرم های مربوطه ضروری است. دریافت اقامت و تابعیت از راه های مختلفی ممکن است که قوانین مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت از طریق هر کدام متفاوت می باشد. از انواع روش های مهاجرت به کانادا، امکان اخذ اقامت دائم پس از 3 سال و امکان اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا پس از 5 سال در صورت نداشتن جرم و همچنین انطباق پذیری با جامعه کانادا وجود خواهد داشت.

  • مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است.
  • ویزا استارتاپ ضمن فراهم آوردن فرصت‌های کسب درآمد مناسب برای کارآفرینان، اقامت دائم کشور کانادا را نیز برای این افراد به‌دنبال خواهد داشت.
  • شهروند کانادا بودن به معنای بهره‌مندی از تمام مزایا و حقوق شهروندی است و به عنوان یک کانادایی می‌توانید تا همیشه از امکانات این کشور استفاده کنید و زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.
  • در هر سال اشخاص بسیاری در کل دنیا اقدام به مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می کنند.

یک اکسل از مراکز آموزشی (دانشگاه، کالج یا مدرسه) و مدارک مورد نیاز آن‌ها، ددلاین اپلای، مبلغ مورد نیاز برای پرداخت اپ فی و نام اساتید مرتبط با حوزه­ ی تحقیق مورد علاقه­ ی خود تهیه کنید. ارائه مدارک جعلی یکی از مصادیق بارز کارهای غیرقانونی در امر مهاجرت به شمار می رود. اما سابقه سفر به کانادا و شناخت این کشور اثر مثبتی بر پرونده شما خواهد گذاشت.

داشتن تاییدیه استانی 600 امتیاز به امتیازهای متقاضیان در سیستم اکسپرس اینتری می‌افزاید. مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد. افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه های (اکسپرس اینتری، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کانادا کشور بزرگیست که به نسبت وسعت آن دارای جمعیت کمی می باشد به همین دلیل نرخ بیکاری آن پایین بوده و متقضیان کار به راحتی می توانند در این کشور مشاغل متناسب خود را داشته باشند. این کشور هر ساله میزبان بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار متخصص است که با داشتن ویزای کار در کانادا به یکی از استان های این کشور مهاجرت می کنند. این طرح برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا در سال 2022 فوق العاده است، چون متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا برای واجد شرایط بودن احتیاجی به تجربه کاری کانادایی ندارند. در روش مهاجرت به کانادا از راه ازدواج، همسر شخص متقاضی می بایست در آن هنگام ساکن کشور کانادا باشد و همین طور می بایست تعهد بدهد هنگامی که همسرش به عنوان متقاضی، اقامت دائم کشور کانادا را گرفت، در کانادا اقامت داشته باشد. این مسئله در ارتباط با مهاجرت از روش سرمایه گذاری نیز صدق می کند و درهرسال افرادی که می خواهند مهاجرت کنند می بایست این مسئله را کنترل نمایند.

جهت مهاجرت بدون هزینه می توان در کشورهایی که تابع سیستم خون اند، اقدام به فرزند آوری نمایند. و پس از آن می توان کارهای مرتبط به مهاجرت کانادا را با شدت زیاد و با خاطری آسوده پیگیری نمود. به این زمان، زندگی اولیه یک فرد مهاجر می گویند که خیلی پر مشغله و استرس زا و پر خرج می باشد.

موضوعی هست که شرایط تون دقیق باید بررسی بشه اطلاعات بیشتری از شما دریافت بکنیم. آیا با افزایش حداقل سرمایه مورد نیاز، میتوان افراد دیگری غیر از همسر و فرزند را به عنوان شریک و همراه معرفی کرد و ویزا گرفت؟ مثلا برادر و خواهر. بصورت کلی برای مهاجرت به کانادا محدودیت سن وجود ندارد، بلکه وابسته به روش انتخابی می تواند متفاوت باشد. همچنین، در بسیاری از برنامه های مهاجرت استانی نظیر بریتیش کلمبیا، امکان اقدام در دو پرونده مجزا وجود ندارد. اما برای روش هایی مانند سرمایه گذاری یا خرید بیزینس، محدودیت سنی خاصی وجود ندارد و حتی کمی بالا بودن سن، نشان از تجربه مدیریتی بیشتر شخص می دهد که در نهایت، به نفع وی خواهد بود.

مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی به دلیل دارا بودن مذهبی ویژه

بهتر است برای شفافیت بیشتر دربارهٔ تجربه مرتبط به سایت مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کنید و یا از کارشناسان مجرب ما در ایران کانادا کمک بگیرید. شما باید نشان بدهید سرمایهٔ کافی برای تامین هزینهٔ خود و وابستگان‌تان را پس از ورود به کانادا دارید. هم‌اکنون این رقم برای خانواده‌های یک، دو و سه‌نفره به‌ترتیب حدود ۱۳ هزار، ۱۶ هزار و ۲۰ هزار دلار کانادا است. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری غیرفعال برای ایرانیان، در استان کبک امکان‌پذیر است.

مختصری از تازه ترین مقررات مهاجرت به کانادا

از طرف دیگر امکانات رفاهی که با مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار می‌گیرد امکانات فوق‌العاده‌ای هستند. کانادا یکی از کشورهایی است که امروزه ایرانیان زیادی در آن زندگی می‌کنند. شما می‌توانید با ارتباط گرفتن با ایرانیانی که در این کشور زندگی می‌کنند از نظر اجتماعی نیز ارتباط خوبی را در کشور کانادا تجربه کنید. در مقاله قوانین جدید مهاجرت به کانادا، در تلاشیم تا توضیحات مختصری پیرامون قوانین جدید مهاجرت به کانادا ارائه نمائیم.

اقامت دومینیکا اگرعلاقمند به سرمایه گذاری در خارج از کشور در یک کشور جدید هستید یا به دنبال محل بازنشستگی

از دیگر شرایط مهمی که در پروسه ی اعطای ویزای دانش‌آموزی به آن توجه می‌شود، می‌توان به تمکن مالی والدین برای تامین هزینه‌های تحصیلی فرزندان در طول مدت تحصیل اشاره کرد. پدر و مادرها باید با ارائه مدرک بانکی، توانایی مالی خود برای تامین مخارج تحصیل و اقامت فرزندان خود را اثبات کرده و واجد شرایط دریافت ویزای دانش‌آموزی شوند. علاوه بر این، متقاضیان دریافت ویزای دانش‌آموزی باید یک قیم که صلاحیت‌های لازم را داشته و از اقامت دائمی کانادا نیز برخوردار است معرفی کرده و توافق‌نامه‌ی بین والدین و قیم قانونی خود را نیز ارائه کنند. هر استانی در کانادا با توجه به کمبود نیروی کار در استان، برنامه جذب نیروی کار متخصص مخصوص به خود را دارد. شما میتوانید با توجه به نیرو های مورد نیاز هر استان و تخصص خود، استان مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های استانی ((PNP در استان مورد نظر میتوانید سکونت کنید. پس از آماده سازی مدرک زبان و مدارک تحصیلی و شغلی خود نوبت به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا ، پذیرش تحصیلی از کالج های کانادا و یا پذیرش تحصیلی از مدارس کانادا می رسد.