دسته‌ها
اخبار

4800 ITA، CRS 488. اکنون EOI را ثبت کنید!


Latest-Express-Entry-draw-issue-4800-ITAs-with-a-CRS-of-488.-EOI-خود را-اکنون ثبت کنید!

نکات مهم در آ،ین قرعه کشی ا،پرس اینتری که 4800 ITA با CRS 488 صادر شد. اکنون EOI خود را ثبت کنید!

  • IRCC 4800 ITA را در سیزدهمین قرعه کشی ا،پرس انتری در سال 2023 صادر کرد و از نامزدهای همه برنامه ها دعوت کرد.
  • کاندیداها برای واجد شرایط بودن برای دعوتنامه ها باید حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) 488 را داشته باشند.
  • این قرعه کشی اولین قرعه کشی همه برنامه ها از 26 آوریل با در نظر گرفتن نامزدهای برنامه کارگران ماهر فدرال، ک، تجربه کانادایی و برنامه تجارت ماهر فدرال بود.
  • 589 کاندیدا در قرعه کشی ویژه PNP در 10 مه ITA دریافت ،د که به طور انحصاری کاندیداهای ا،پرس انتری معرفی شده توسط استان های کانادا را در نظر می گرفت.
  • قرعه کشی های ا،پرس انتری 2023 دارای تعداد نامزدها، فرکانس ها و انواع مختلفی بود. ماه مارس با بیش از 21000 ITA متمایز بود که دومین رتبه برتر تاریخ است.

*خواستن کار در کانادا? واجد شرایط بودن خود را از طریق Y-Axis بررسی کنید ماشین حساب امتیازات مهاجرت ماهر کانادا.

قرعه کشی ا،پرس انتری کانادا 4800 کاندید را در سیزدهمین قرعه کشی ا،پرس انتری 2023 دعوت می کند.

در سیزدهمین قرعه کشی ا،پرس انتری در سال 2023، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) 4800 دعوت نامه برای اعمال دعوتنامه برای درخواست (ITAs) برای نامزدهای هر سه برنامه ای که تحت سیستم مدیریت درخواست ا،پرس اینتری مدیریت می شوند، ارسال کرد. این قرعه کشی تمام برنامه ای که داوطلبان باید دارای امتیاز CRS 488 باشند در این قرعه کشی دعوت شدند.

تاریخ قرعه کشی دعوت نامه برای درخواست امتیاز برش CRS برنامه مهاجرت
24 مه 2023 4800 488 همه برنامه

قرعه کشی همه برنامه ها

تصمیم IRCC برای برگزاری یک قرعه کشی همه برنامه ها نشان دهنده بازگشت به روند گزینش کل نگر است که نامزدهای همه برنامه ها را در نظر می گیرد. با اتخاذ این رویکرد، ،ت قصد دارد مجموعه متنوعی از کارگران و متخصصان ماهر را جذب کند و رشد و توسعه اقتصادی کانادا را تسهیل کند.

PNP-Specific Draw قبل از قرعه کشی همه برنامه ها

قبل از قرعه کشی همه برنامه ها، IRCC یک قرعه کشی خاص PNP را در 10 می انجام داد. این قرعه کشی کاندیداهایی را در مجموعه ا،پرس انتری که از استان های کانادا نامزد دریافت کرده بودند، هدف قرار داد. با اولویت بندی این نامزدها، IRCC روند انتخاب برای مهاجرت را تقویت می کند و با نیازهای بازار کار استان همسو می شود.

*برای درخواست به راهنمایی گام به گام نیاز دارید ویزای PR کانادا? با Y-Axis، مشاور شماره 1 مهاجرت به خارج از کشور جهان صحبت کنید.

ال،ای متنوع مشاهده شده در ا،پرس اینتری 2023

سیستم ا،پرس انتری در سال 2023 ال،ای متنوعی را در دعوت از کاندیداها، تعداد دفعات قرعه کشی و انواع قرعه کشی به نمایش گذاشته است. IRCC چهار قرعه کشی ویژه برنامه را از 1 فوریه تا 1 مارس انجام داد، از جمله اولین قرعه کشی اختصاص داده شده به FSWP.

افزایش فعالیت در فوریه و مارس

در سال 2023، IRCC 3 قرعه کشی در فوریه، 4 قرعه کشی در ماه مارس برگزار کرد و بیش از 21000 نامزد را دعوت کرد. این افزایش فعالیت ها نشان دهنده تعهد کانادا به جذب کارگران ماهر و متخصصان در بحبوحه بهبودی مداوم از همه گیری جه، است.

برای به روز رس، های اخیر مهاجرت به کانادا، صفحه اخبار مهاجرت کانادا Y-Axis را دنبال کنید.

داستان وب: آ،ین قرعه کشی ا،پرس اینتری 4800 ITA با CRS 488 صادر کرد. اکنون EOI خود را ثبت کنید!


منبع: https://www.y-axis.com/news/latest-express-entry-draw-issued-4800-itas-with-a-crs-of-488-register-your-eoi-now/