دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: در کمتر از 3 ماه، تاییدیه NIW برای یک پژوهشگر نیجریه ای پسا دکتری در Ethnomedicine با کمک ما به دست آمد.


گواهی مشتری:

“از کمک شما در طول سفر در هنگام تدوین برنامه بسیار متش،.”


در 27 فوریههفتم، سال 2023، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک پژوهشگر فوق دکترا در زمینه Ethnomedicine (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: Ethnomedicine

سمت در زمان تشکیل پرونده: پژوهشگر فوق دکتری

کشور مبدا: نیجریه

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: آفریقای ج،ی

تاریخ اطلاعیه تایید: 27 فوریههفتم، 2023

زمان پردازش: 2 ماه و 14 روز


خلاصه پرونده:

زم، که یک متخصص نیجریه‌ای در اتنومدیسین برای درخواست معافیت ملی خود به NAILG آمد، ما مطمئن شدیم که پرونده او با جمع‌آوری تمام اسناد مربوطه و سپس انتخاب اطلاعاتی که موقعیت او را به ،وان یک نامزد قوی برای EB2-NIW تثبیت می‌کند، تأیید شده است. تصویب. برخی از عوامل کلیدی در تایید پرونده وی تنها در 2 ماه و 14 روز به شرح زیر است:

  • تلاش پیشنهادی وی کار بر روی شناسایی نامزدهای دارویی محصول طبیعی به منظور توسعه درم، برای مدیریت موثر بیماری‌های دژنراتیو مختلف، مانند سرطان، دیابت شیرین، و ویروس نقص ایمنی انس، (HIV) / سندرم نقص ایمنی اکتسابی (ایدز) و کاهش آن‌ها بود. شیوع.
  • تلاش تحقیقاتی او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا برای پرداختن به یکی از مهم‌ترین نگر،‌های پزشکی دوران مدرن، دیابت، مفید است.
  • تلاش پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد که در آن مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، در گزارش سال 2019 خود با ،وان “تهدیدات مقاومت آنتی بیوتیکی در ایالات متحده”، باکتری ها و قارچ های مقاوم به آنتی بیوتیک را به ،وان مداوم و جدی شناسایی کرده اند. تهدیدات در ایالات متحده، زیرا سالانه این موجودات باعث حدود 2.8 میلیون عفونت و 36000 مرگ می شوند.
  • با توجه به دانش و تخصص او در تعیین کمیت DNA مرتبط با زیست شناسی مولکولی، تکنیک های واکنش زنجیره ای پلیمراز و توالی یابی، از او به طور مرتب برای انجام بررسی های همتا برای مجلات معتبر در این زمینه دعوت شده است، از جمله 10 بررسی تا به امروز.
  • وی با توجه به تخصص و سوابق موفقی که دارد در رشته اتنومدیسین نیز پیشرو محسوب می شود. او عضو هیئت تحریریه مجلات علمی در حوزه تخصصی خود بوده است.
  • تحقیقات او همچنین منجر به 33 مقاله در مجلات با داوری شده (16 مورد از آنها اولین نویسنده) و 6 فصل کتاب (3 مورد از آنها اولین نویسنده شده است). طبق گفته Google Sc،lar، این نشریات در مجموع 438 بار مورد استناد قرار گرفته‌اند، بنابراین نشان می‌دهد که این نشریات به طور گسترده در زمینه پزشکی قومی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • نه تنها این، بلکه او پروفایل های 23 گونه از گیاهان دارویی را که برای درمان های کل نگر استفاده می شوند، تهیه کرد که بر اساس بررسی جمعیت بومی بود. او همچنین طیف وسیعی از گیاهان بومی را که برای درمان شرایط و بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، بررسی و توصیف کرده است.
  • پیگیری تحقیقات مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی وی برای شناسایی نامزدهای داروی فرآورده های طبیعی به مدت 8 سال، به او تخصص لازم را داده است تا در آینده نیز با تحقیقات در حوزه مطالعاتی خود مق، کند.

همه این عوامل باعث شد که دادخواست او به یک درخواست قوی تبدیل شود که بدون RFE تأییدیه NIW را به دست آورد. خوشحالیم که توانستیم در این راه به او کمک کنیم و برای او در تلاش های آینده اش آرزوی بهترین ها را داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، مهم نیست که چه اعتباری دارید، بدون توجه به سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • پزشکی (داروسازی، فارماکولوژی، انکولوژی، فارماکوگنوزی، مهندسی زیست پزشکی، زیست پزشکی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-in-less-than-3-months-time-niw-approval-obtained-for-a-nigerian-postdoct،-research-fellow-in-ethnomedicine-with-our-help/