دسته‌ها
اخبار

گزینه های مهاجرت به کانادا برای پرستاران در سال 2023


اقامت دائم کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • گزینه های مهاجرت به کانادا برای پرستاران در سال 2023

ورود سریعپرستاران فیلیپینی کانادانحوه مهاجرت پرستاری به کاناداتقاضای نوا اسکوشیا: ا،پرس اینتریبرنامه های نامزد است،

تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022


نویسنده: ربکا میجر

پرستاران در سراسر کانادا تقاضای زیادی دارند. به همین دلیل، تعدادی از مسیرهای مهاجرتی به کانادا برای پرستاران وجود دارد که می‌توانند از میان آنها انتخاب کنند. به ،وان یک پرستار، شما ممکن است واجد شرایط باشید که به ،وان یک کارگر ماهر به کانادا بیایید که یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی در هر دو سطح فدرال و است، است.

ارزیابی رایگان

چهار راه اصلی وجود دارد که می تو،د به ،وان پرستار به کانادا بیایید:

  1. ا،پرس اینتری
  2. مهاجرت کبک
  3. برنامه های نامزد است،
  4. تحصیل در کانادا

ا،پرس اینتری

پرستاران واجد شرایط هستند ا،پرس اینتری زیر برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW) یا ک، تجربه کانادایی (CEC) در صورتی که ا،امات برنامه را برآورده کنند. برای درخواست تحت برنامه FSW، نامزدها باید حداقل یک سال تجربه کار مداوم در 10 سال گذشته در یک شغل ماهر داشته باشند. این امکان وجود دارد که سابقه کار در خارج از کشور تکمیل شده باشد.

کاندیداهایی که حداقل شرایط را دارند می توانند یک نمایه به است، ا،پرس اینتری ارسال کنند. هنگامی که آنها در است، هستند، آنها یک دریافت می کنند سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز از 1200. سپس، برای کاندیداهای بالاترین رتبه در است، ا،پرس انتری، دعوتنامه برای درخواست (ITAs) برای اقامت دائم صادر می شود.

یکی از بزرگترین مزایای سیستم ا،پرس انتری این است که اگر از شما برای درخواست اقامت دائم دعوت شود، درخواست شما به محض شش ماه رسیدگی می شود!

حداقل زبان امتیاز مورد نیاز برای پرستاران در ا،پرس اینتری به مشخصات کامل فرد بستگی دارد. برای واجد شرایط بودن برای ا،پرس انتری، باید حداقل یک معیار زبان کانادایی (CLB) 7.0 به زبان ،یسی یا فرانسوی در هر یک از چهار مهارت زبان ،ب کنید. علاوه بر این، متقاضیان باید در آزمون شش عاملی که سطح تحصیلات، مهارت های زب، و داشتن شغل در کانادا را ارزیابی می کند، حداقل نمره 67/100 را ،ب کنند.

مهاجرت کبک

پرستاران همچنین ممکن است واجد شرایط برنامه کارگران ماهر منظم (QSW) باشند بسته به امتیاز آنها در شبکه انتخاب کبک.

نامزدهای واجد شرایط می‌توانند نمایه‌ای را به پورتال Arrima کبک ارسال کنند، که در یک سیستم امتیازی دیگر رتبه‌بندی شده است. ،ت کبک قرعه‌کشی‌های منظم آریما را برگزار می‌کند، جایی که از نامزدها دعوت می‌کند تا برای انتخاب دائم درخواست دهند. پرستاران اغلب در قرعه کشی های آریما کبک هدف قرار می گیرند.

برنامه های نامزد است،

یکی دیگر از گزینه های احتمالی مهاجرت پرستاران برای مهاجرت به کانادا از طریق یک برنامه نامزد است، (PNP) است. PNP ها برنامه های مهاجرتی هستند که از طریق مشارکت بین ،ت های است، و ،ت فدرال اجرا می شوند. هر استان در کانادا PNP خود را با جریان های متعدد اجرا می کند، اما هر PNP به یک نتیجه نهایی منجر می شود: اقامت دائم کانادا.

برخی از PNP ها فقط برای کاندیداهایی که قبلاً در است، ا،پرس انتری فدرال هستند باز است. دریافت نامزدی از یکی از این PNP ها به شما 600 امتیاز CRS اضافی می دهد که عملا تضمین می کند که ITA دریافت خواهید کرد.

بسیاری از PNP ها نیاز به نوعی ارتباط با استان دارند که آن را اداره می کند، مانند اقامت خانواده در آنجا یا داشتن تجربه قبلی تحصیل یا کار در استان. سایر PNP ها برای رفع شکاف های مهارتی در استان با پذیرش کارگران ماهر با تجربه در مشاغل مورد تقاضا در استان طراحی شده اند.

برای مثال، جریان اولویت‌های بازار کار برنامه نامزدی نوا اسکوشیا (NSNP)، فقط برای نامزدهایی با نمایه ا،پرس اینتری که در مشاغل هدف خاص تجربه دارند، باز است. چالش این جریان این است که شما نمی تو،د بدون دریافت دعوت نامه از استان درخواست دهید. با این حال، در موارد متعدد، این جریان پرستاران را برای درخواست نامزدی دعوت کرده است. جریان دیگری که به این روش عمل می کند، جریان اولویت های سرمایه انس، انتاریو است که اغلب از پرستاران دعوت می کند تا برای نامزدی درخواست دهند.

تحصیل در کانادا

حتی اگر در حال حاضر واجد شرایط هیچ یک از گزینه های مهاجرتی بالا نیستید، ممکن است همچنان بتو،د به کانادا بیایید. به ،وان یک دانشجوی بین‌المللی، می‌تو،د مدرک پرستاری خود را برای کمک به پیشرفت شغلی خود، در حالی که در کانادا زندگی می‌کنید، تحصیل می‌کنید و حتی کار می‌کنید، ایجاد کنید.

تحصیلات کانادایی شما حتی ممکن است به افزایش واجد شرایط بودن شما برای مهاجرت دائم پس از فارغ التحصیلی کمک کند. به خاطر داشته باشید که برنامه های مهاجرتی کانادا همیشه تغییر می کند، بنابراین نمی توان تضمین کرد که معیارهای واجد شرایط بودن هر یک از برنامه های موجود تا زم، که فارغ التحصیل می شوید ی،ان باشد. گفته می شود، تحت سیستم فعلی، مدرک کانادایی می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.

گزینه های زیادی برای مهاجرت به کانادا به ،وان پرستار وجود دارد. یافتن اینکه کدام یک واجد شرایط هستید می تواند بسیار دشوار باشد. اگر علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود برای مهاجرت به کانادا هستید، تکمیل ارزیابی آنلاین رایگان ما می تواند به شما کمک کند تا حدس و گمان را از روند مهاجرت خود حذف کنید.

ارزیابی رایگان


منبع: https://www.ca،im.com/blog/ca،ian-immigration-options-nurses/