دسته‌ها
اخبار

اخبار بی کران هفتگی مهاجرت: 16 دسامبر 2022


USCIS آزمایشی را برای آزمون شهروندی جدید اعلام کرد

USCIS روز چهارشنبه اعلام کرد که یک آزمایش جدید تابعیت را برای متقاضیان شهروندی انجام خواهد داد.

آزمون تابعیت شامل دو بخش است: یک آزمون خواندن، نوشتن و صحبت ،، و یک آزمون مدنی که دانش متقاضی را از تاریخ و ،ت ایالات متحده ارزیابی می کند.

این کارآزمایی بر روی آزمون های گفتاری و مدنی متمرکز خواهد بود و 1500 شرکت کننده بزرگسال را شامل می شود. پیش‌بینی می‌شود بیش از 5 ماه در سال 2023 انجام شود.

USCIS گزارش سالانه را منتشر می کند

USCIS گزارش پیشرفت سالانه خود را برای سال مالی 2022 منتشر کرد. در حالی که هنوز کارهای زیادی برای کاهش وجود دارد، آژانس در سال جاری چند دستاورد قابل توجه داشته است، از جمله استقبال از نزدیک به 1 میلیون شهروند جدید ایالات متحده و کاهش 62 درصدی عقب ماندگی تابعیت، افزایش دوره اعتبار EAD برای بیش از بیش از آن. 400000 غیرشهروندی که مجوز کار آنها در طول کووید منقضی شده بود، ویزای کار H-2B بیشتری را در دسترس قرار دادند و همه ویزای مهاجرت مبتنی بر اشتغال را صادر ،د، این تعداد قبل از همه‌گیری دو برابر شده است.

،ت بایدن در مورد طرح های مرزی پس از ،وان 42 با واکنش شدید مواجه شد

قانونگذاران دموکرات از DHS خواستند اقدامات تنبیهی در مرز ایالات متحده و مکزیک را متوقف کند. در نامه ای خطاب به الخاندرو مایورکاس، وزیر DHS، 21 دموکرات علیه برنامه های ،ت بایدن برای سرکوب گذرگاه های مرزی با سیاست های سرکوبگرانه صحبت ،د.

شایعاتی در حال پخش است که ،ت بایدن قصد دارد سیاست های مرزی جدیدی را اجرا کند که تا حد زیادی شبیه سیاست های ،ت ترامپ باشد و پناهندگی مهاجران را در مرز ج،ی دشوارتر کند.

دموکرات ها در نامه خود از ،ت بایدن خواستند از سیاست های شایعه پر، کند و در عوض با حمایت از مهاجر، که تحت تاثیر ،وان 42 قرار گرفته اند، سیستم پناهندگی کشور را تقویت کند.

،ت بایدن گروه ویژه را برای کمک به مهاجران جدید راه اندازی کرد

،ت بایدن است راه اندازی مجدد یک کارگروه برای کمک به مهاجران و پناهندگان برای جذب در ایالات متحده

گروه ویژه آمریکایی های جدید بر توسعه نیروی کار، آموزش زبان، و دسترسی مالی، از جمله طرح های دیگر تمرکز خواهد کرد.

این کارگروه در سال 2006 توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش ایجاد شد اما در ،ت ترامپ منقضی شد.


منبع: https://www.boundless.com/blog/boundless-weekly-immigration-news-dec-16-2022/