دسته‌ها
اخبار

کارگر ماهر پیوست (راهنمای حامیان مالی)


ضمیمه S،ed Worker قو،نی را برای کارگران مهاجر ماهر که تحت قو،ن مهاجرت بریت،ا حمایت مالی می شوند، تعیین می کند.

ضمیمه واجد شرایط بودن، من، بودن، شرایط اعتباری که باید برای یک فرد برای تایید ویزای کارگر ماهر، و همچنین قو،ن برای وابستگان و کارگران تحت حمایت برای واجد شرایط شدن برای ILR رعایت شود، توضیح می دهد.

چه زم، Appendix S،ed Worker اعمال می شود؟

ضمیمه S،ed Worker برای همه کارگران مهاجر ماهر که برای کار در بریت،ا تحت مسیر S،ed Worker درخواست می کنند، اعمال می شود.

ویزای S،ed Worker برای کارگر، است که دارای یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در یک شغل ماهر واجد شرایط از یک حامی تایید شده توسط و، خانه در بریت،ا هستند. مسیر S،ed Worker برای کارفرمایان طراحی شده است تا افرادی را برای کار در بریت،ا در یک نقش شغلی خاص استخدام کنند. قو،ن خاصی در رابطه با نوع شغلی که باید باشد و چه حقوقی باید پرداخت کند، علاوه بر سایر شرایط اعتبار، تن، و واجد شرایط بودن، وجود دارد.

کارفرمایان بریت،ا که کارگران ماهر ویزای خارج از کشور را از داخل و خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس جذب می کنند، باید مجوز حامی معتبر تایید شده توسط و، کشور داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که شرایط مجوز و ویزا برای حمایت از کارگر برآورده شده است. .

شرایط اعتبار ویزای S،ed Worker چیست؟

درخواست‌ها برای مجوز ورود به بریت،ا یا اجازه ماندن به ،وان یک کارگر ماهر به صورت آنلاین در وب‌سایت gov.uk انجام می‌شود. برای معتبر بودن، درخواست مجوز ورود یا اجازه اقامت به ،وان کارگر ماهر باید تمام شرایط زیر را داشته باشد:

  • متقاضی باید در تاریخ درخواست 18 سال یا بیشتر داشته باشد.
  • متقاضی باید هر گونه هزینه و هزینه بهداشت مهاجرت را پرداخت کرده باشد.
  • متقاضی باید هر گونه بیومتریک مورد نیاز را ارائه داده باشد.
  • متقاضی باید گذرنامه یا سند مسافرتی دیگری ارائه کرده باشد که هویت و ملیت او را به طور رضایت‌بخشی مشخص کند. و
  • متقاضی باید گواهی حامی داشته باشد که حدا،ر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست توسط اسپانسر ،ستان برای آنها صادر شده است. این یک گواهی الکترونیکی حاوی یک شماره مرجع منحصر به فرد است.

درخواست مرخصی برای اقامت در بریت،ا فقط در جایی قابل ارائه است که متقاضی در تاریخ ارائه درخواست در بریت،ا باشد. علاوه بر این، متقاضی کارگر ماهر نباید تحت هیچ یک از مسیرهای ویزای زیر مجوز داشته باشد یا آ،ین بار به او اعطا شده باشد:

  • بازدید کننده
  • دانشجوی کوتاه مدت
  • والدین یک دانش آموز کودک
  • کارگر فصلی
  • کارگر خانگی در یک خانه خصوصی
  • خارج از قو،ن مهاجرت

شرایط من، برای ویزای S،ed Worker چیست؟

شرایط من، برای همه مسیرهای مهاجرت در بریت،ا اعمال می شود و باید علاوه بر شرایط اعتبار و واجد شرایط بودن خاص رعایت شود. بنابراین، متقاضی نباید تحت ،مت 9 قو،ن مربوط به دلایل امتناع، رد شود.

این دلایل عبارتند از، به ،وان مثال، در مواردی که متقاضی مورد حکم طرد یا ا،اج قرار گرفته است، جایی که متقاضی به یک جرم جنایی در بریت،ا یا خارج از کشور محکوم شده است که برای آن حکم 12 ماه یا بیشتر حبس دریافت کرده است، یا مرتکب جرم یا جرایمی شده است که باعث آسیب جدی شده است.

بیش از یک دلیل برای امتناع ممکن است اعمال شود، به ،وان مثال، در مواردی که متقاضی مجرمی است که اخیراً محکوم شده است و برای آن حکم حبس طول، را سپری کرده است و حضور آنها در بریت،ا به دلیل رفتار یا شخصیت آنها برای منافع عمومی مفید نیست.

اگر درخواست مرخصی برای ماندن در بریت،ا تحت Appendix S،ed Worker دارید، متقاضی نباید:

  • در نقض قو،ن مهاجرت، مگر اینکه بند 39E اعمال شود، یا
  • با وثیقه مهاجرتی

بند 39E از ،مت 1 قو،ن مهاجرت استثنایی را برای افراد بیش از حد اقامت ارائه می کند، از جمله مواردی که درخواست ظرف 14 روز از تاریخ انقضای مرخصی فرد ارسال شده است و در مواردی که آنها می توانند دلایل خوبی را خارج از کنترل متقاضی یا نماینده آنها نشان دهند. چرا برنامه نمی تواند به موقع ساخته شود.

شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای S،ed Worker چیست؟

در مسیر ویزای S،ed Worker، متقاضیان باید مجموعه خاصی از شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشند که برای آنها تعداد مشخصی امتیاز ،ب می کنند. سپس ویزای S،ed Worker به افرادی اعطا می شود که به حداقل آستانه 70 امتیاز مربوطه برسند.

متقاضی باید 50 امتیاز اجباری برای موارد زیر ،ب کند:

  • آنها یک پیشنهاد شغلی واقعی از یک حامی دارای مجوز دارند که در آن گواهی معتبر حمایت برای آنها صادر شده است و اسپانسر هزینه مهارت های مهاجرتی مورد نیاز را به طور کامل پرداخت کرده است (20 امتیاز).
  • این شغل در سطح مهارت مورد نیاز RQF3 یا بالاتر، معادل سطح A، در یک کد شغلی واجد شرایط است که در زیر “پیوست مشاغل ماهر” (20 امتیاز) تعیین شده است.
  • آنها ،یسی را با استاندارد مورد نیاز سطح B1 (متوسط)، همانطور که در “زبان ،یسی پیوست” (10 امتیاز) ذکر شده است، صحبت می کنند.

علاوه بر این، به متقاضی باید 20 امتیاز «قابل معامله» نیز تعلق گیرد. اگر متقاضی حداقل 26200 پوند ناخالص در سال یا نرخ ادامه کار، هر کدام که بالاتر باشد، پرداخت شود، 20 امتیاز باقیمانده مورد نیاز را به او می دهد. اگر شغل کمتر از آستانه حقوق عمومی یا حقوق مورد نیاز خاص برای آن نقش باشد، اما کمتر از 20960 پوند نباشد، متقاضی می‌تواند ویژگی‌های خاص خود را با حقوق کمتری مبا، کند تا تعداد امتیاز لازم را به دست آورد.

راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله اینکه متقاضی دارای مدرک دکترا در موضوعی مرتبط با شغل باشد و دستمزد برای این نقش حداقل 23580 پوند و 90 درصد از نرخ ادامه کار برای آن شغل باشد. (که به ازای هر مدرک تحصیلی و حقوق 10 امتیاز تعلق می گیرد). سایر ویژگی‌های «قابل مبا،» شامل مواردی است که متقاضی پیشنهاد شغلی در یک شغل با کمبود دارد (به «فهرست مشاغل ضمیمه» مراجعه کنید)، شغل در یک شغل بهداشتی یا آموزشی فهرست شده است یا اینکه آنها به‌،وان «تازه‌پذیر» به نیروی کار بریت،ا در نظر گرفته می‌شوند. بازار.

علاوه بر معیارهای ذکر شده در بالا، در برخی موارد شرایط دیگری نیز وجود دارد که برای ویزای S،ed Worker باید رعایت شود، از جمله:

  • یک شرط مالی: اگر متقاضی کمتر از 12 ماه در تاریخ درخواست در بریت،ا بوده است، باید حداقل 1270 پوند وجوه برای یک دوره 28 روزه در اختیار داشته باشد، یا اسپانسر باید تأیید کند که “نگهداری و حفظ و نگهداری می کند. پذیرش متقاضی (در صورت ،وم) تا پایان ماه اول استخدام، حداقل به این مبلغ (به «ضمیمه مالی» مراجعه کنید).
  • ا،ام گواهی سوابق کیفری: در مواردی که متقاضی برای مجوز ورود درخواست می کند و برای شغلی در برخی مشاغل بهداشتی/آموزشی و سایر مشاغل مورد حمایت قرار می گیرد، باید گواهی سابقه کیفری ارائه کند. این باید از مقام مربوطه در کشوری صادر شود که آنها 12 ماه یا بیشتر در 10 سال قبل از تاریخ درخواست، و در سن 18 سال یا بیشتر در آنجا حضور داشته اند.
  • ا،ام گواهی سل: در مواردی که متقاضی برای مجوز ورود درخواست می کند و از یک کشور فهرست شده است، باید یک گواهی پزشکی معتبر ارائه دهد که تأیید کند غربالگری سل ریوی فعال را انجام داده و این سل در آنها وجود ندارد (نگاه کنید به). “ضمیمه T: غربالگری سل”).

ا،امات ILR کارگر ماهر

مسیر ویزای S،ed Worker مسیری برای تسویه حساب است. این به کارگر مهاجر اجازه می دهد تا به طور نامحدود بدون محدودیت در بریت،ا بماند. درخواست برای استقرار به ،وان یک کارگر ماهر به صورت آنلاین در وب سایت gov.uk با استفاده از فرم SET(O) انجام می شود.

برای واجد شرایط بودن برای درخواست تسویه حساب، متقاضی باید شرایط مختلف اعتبار، تن، و واجد شرایط بودن را برآورده کند. به طور خاص، متقاضی باید یک دوره صلاحیت 5 ساله را در ،ستان گذرانده باشد و شرایط زیر را برآورده کند:

  • شرایط اقامت مداوم (به “پیوست اقامت مداوم” مراجعه کنید).
  • دانش مورد نیاز زندگی در ،ستان (به “ضمیمه KOL UK” مراجعه کنید).
  • ا،امات حمایت مالی و حقوق برای استقرار به ،وان یک کارگر ماهر، که در آن حقوق متقاضی باید حداقل مورد نیاز حقوق عمومی یا شرط نرخ ادامه فهرست شده باشد، هر کدام که بالاتر باشد.

دوره اقامت مداوم 5 ساله باید شامل زمان با مجوز در هر یک از مسیرهای زیر یا ،یبی از آنها باشد:

  • هر نوع ویزای Tier 1 – به جز Tier 1 (کارآفرین فارغ التحصیل)
  • کارگر ماهر یا درجه 2 (عمومی)
  • کارگر مقیاس
  • T2 وزیر دین یا ردیف 2 (وزیر دین)
  • ورزشکار بین المللی، ورزشکار T2 یا سطح 2 (ورزشکار)
  • مبتکر
  • استعداد جه،
  • نماینده یک تجارت خارج از کشور

افراد تحت تکفل کارگران ماهر

در مسیر S،ed Worker، یک شریک و هر فرزند(فرزندان) می توانند برای پیوستن به دارنده اصلی ویزا یا اقامت در بریت،ا به ،وان “تکفل” در صورت واجد شرایط بودن درخواست دهند. دوباره فرم های جداگانه ای برای این آنلاین وجود دارد. شریک یا فرزند وابسته یکی از موارد زیر است:

  • شوهر، زن، شریک مدنی یا شریک مجرد؛
  • یک کودک زیر 18 سال، از جمله اگر در مدت اقامت دارندگان ویزا در بریت،ا متولد شده باشند.
  • یک کودک بالای 18 سال اگر در حال حاضر به ،وان وابستگی دارندگان ویزا در بریت،ا هستند.

برای واجد شرایط بودن، متقاضی باید شرایط مختلف اعتبار، تن، و واجد شرایط بودن را که در ضمیمه کارگر ماهر ذکر شده است، از جمله ا،امات ارتباطی و مالی (برای متقاضیان شریک و فرزند)، شرایط سن و مراقبت (برای متقاضیان کودک) و ا،ام گواهی سابقه کیفری (برای متقاضیان شریک).

به کمک نیاز دارید؟

ما وکلای متخصص مهاجرت بریت،ا، با تجربه قابل توجه و تخصص شناخته شده در مشاوره به کارفرمایان و کارگران در مورد حمایت مالی ،ستان، درخواست های مجوز حامی مالی و مدیریت، و درخواست های ویزای کارگر ماهر هستیم. برای مشاوره تخصصی مهاجرت برای حمایت از تحرک استعدادها و عملیات تجاری خود، با ما تماس بگیرید.

ضمیمه سوالات متداول کارگران ماهر

کارگر ماهر آپاندیس چیست؟

ضمیمه S،ed Worker شرایط لازم برای ویزا را بر اساس مسیر S،ed Worker قو،ن مهاجرت بریت،ا مشخص می کند. این مسیر برای کارفرمایان طراحی شده است تا افراد ماهر را در یک نقش شغلی واجد شرایط استخدام کنند.

شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای S،ed Worker چیست؟

به طور کلی، شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای S،ed Worker این است که متقاضی باید یک پیشنهاد شغلی در یک شغل ماهر واجد شرایط از یک حامی دارای مجوز بریت،ا داشته باشد و ا،امات مربوط به زبان ،یسی را مطابق با جزئیات در زبان ،یسی ضمیمه برآورده کند. طبق «ضمیمه کارگر ماهر» قو،ن مهاجرت بریت،ا، متقاضیان باید در مجموع 70 امتیاز جمع کنند تا واجد شرایط مسیر کارگران ماهر باشند.

آیا یک کارگر ماهر می تواند برای ILR اقدام کند؟

یک کارگر ماهر می تواند برای ILR (مرخصی نامحدود برای ماندن) در مسیر جدید S،ed Worker یا مسیر قدیمی Tier 2 (General) ویزای درخواست دهد. افرادی که مجوز یکی از این دسته ها را برای مدت 5 سال مستمر دارند، می توانند برای ILR (که به ،وان تسویه حساب نیز شناخته می شود) در جایی که تعدادی از شرایط را برآورده می کنند، درخواست دهند.

آ،ین به روز رس،: 29 آوریل 2023


منبع: https://www.davidsonmorris.com/appendix-s،ed-worker/