دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و مسیرهای قابل دسترس برای متقاضیان

کشور انگلیس با ۹۷۶۰۰۰ نفر همچنان به عنوان اولین کشور که بیشترین آمار مهاجر به استرالیا را دارد به حساب می‌آید، گرچه در بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۶ تقریبا ۱ میلیون کاهش داشته. پیش از هر چیز باید بگوییم این روشبدون مجوز و غیر قانونیاست که یکی از راه‌هایی است که متاسفانه در ایران بسیار مرسوم شده و موسسه مهاجرتی فارس مهاجر به هیچ عنوان این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کند. تحصیل شما باید به‌صورت فول تایم باشد زیرا صدور این نوع ویزا برای تحصیل در کالج‌ها، دوره‌ها فنی‌حرفه‌ای و دوره های کوتاه مدت صادر نمی‌شود. در مرحله بعدی، باید کارفرمایی در استرالیا را بیابید که به فردی با تخصص شما احتیاج داشته و شما را برای رفع نیاز خود استخدام کند.

  • این به این منظور می باشد که یکی از اقوام شما در ایالت کم جمعیتی از استرالیا اقامت داشته باشد و اقدام به فرستادن دعوت نامه به شما کند.
  • این ویزا مربوط به افراد زیر ۱۸ سال است که هیچ کدام از والدینشان به دلایل مختلف مانند فوت، معلولیت ذهنی یا جسمی یا …، تونایی مراقبت از آنها را ندارند و احتیاج به خویشاوندشان در استرالیا دارند تا از آنها مراقبت کنند.
  • به تفصیل هر نوع را در صفحه مهاجرت کاری مربوط به استرالیا توضیح داده شده است.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق کار بنا به حرفه و تخصص افراد انجام پذیر است.

از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا که اخیرا در میان کشورهای جهان سوم بسیار باب شده، استفاده از طرح ویژه پناهندگان این کشور است. در این طرح تمامی افرادی که بدون مجوز قانونی وارد این کشور شده و قصد اخذ پناهندگی را دارند، باید برای مدتی در کمپ پناهندگان باقی بمانند. پناهنده فردی است که به دلیل سخت بودن شرایط زندگی و یا در شرایطی حادتر، در خطر بودن جان آن‌ها به واسطه دلایل سیاسی، مذهبی، قومیتی و نژادی، جنگ و…

آیا امکان دریافت ویزای توریستی استرالیا برای ایرانیان وجود دارد؟

این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند. نقطه آغازین زندگی انسان ها در استرالیا به طور تقریبی به چهل تا هفتاد هزار سال قبل بازمی گردد. استرالیا برای پذیرش مهاجرین در بیشتر معیار سنجی های خود از سیستم مبتنی بر امتیاز بندی استفاده میکند. میزان حق الوکاله با توجه به ساب کلاس های مختلف مقادیر متفاوتی دارد و معمولا طی دو الی چهار قسط دریافت می گردد.

چه کسانی می توانند به استرالیا مهاجرت کنند؟

در این بیزینس همراهی فرزندان تا سن ۱۸سال (با نشان دادن وابستگی تا ۲۱ سال) و همسر امکان پذیر است همچنین کل پروسه اخذ ویزای ۴۸۲ ۸ تا ۹ ماه زمان نیاز دارد که می توان گفت از جمله مزایای این روش هستند. الزامی است که سن متقاضیان در زمان اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا بین 18 الی 50 سال باشد. ویزای تلنت استرالیا برای افرادی طراحی شده است که به دلیل دستاورد‌های استثنایی و برجسته در سطح ملی و یا بین‌المللی در زمینه‌های حرفه، هنر، ورزش و تحقیق در دانشگاه شناخته شده‌اند. شما باید در زمینه تخصص خود فعال باشید و به یک شخص یا سازمان واجد شرایط (نامینیتور) در استرالیا نیاز دارید تا شما را برای این ویزا معرفی و نامینیت کند.

شرایط، مدارک و هزینه های ویزای اسپانسر کارفرما استرالیا

از جمله دستاوردهای مفید این دانشگاه میتوان به کشف واکسن HPV جهت پیشگیری از سرطان اشاره نمود. مجموع امتیازات متقاضی حداقل می بایست به 65 برسد و باید توجه داشت که در برخی مشاغل مانند مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، حسابداری گاها امتیازات بیشتری مورد نیاز است. همچنین با تکمیل فرم ارزیابی میتوانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند گردید.

استرالیا کشوری توسعه یافته است و جمعیتی بالغ بر 23 میلیون نفر دارد و مقام سوم در تعداد دانشجویان بین المللی بعد از آمریکا و انگلیس به این کشور تعلق دارد. سالانه بیش از 500هزار دانشجو از دویست کشور جهان برای تحصیل به استرالیا میروند. از مهم ترین آزمون های زبان که به عنوان آزمون بین المللی در استرالیا شناخته شده است، سیستم آزمون زبان انگلیسی می باشد. کشور استرالیا تا سال ۱۹۸۶ تابع اصل خاک بود اما از این سال به بعد تابع اصل خون شده است.

همانطور که قبلا نیز ذکر شده است بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط متقاضی می باشد. اما به طور کلی می توان از ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور نام برد. در مسیر کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تاسیس نماید، می تواند اقامت دائم استرالیا را در زمان مناسبی اخذ نماید. در صورتی که متقاضی در سطح بین المللی دارای شهرت می باشد، مسیر ویزای جهانی استعداد استرالیا برای متقاضی یکی از بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشد. شما برای مهاجرت به استرالیا مسیرهای متنوعی پیش روی خود دارید، که برحسب شرایط و توانایی های خود یکی از این مسیرها را انتخاب می کنید.