دسته‌ها
اخبار

همه چیز درباره مهاجرت: بررسی هزینه + معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت صبا پلن

اما ما در رویزا گروپ ساده ترین و آسان ترین راه را پیش پای شما میگذاریم. چطور است که فقط شرط پذیرش شما در دانشگاه های معتبر داشتن مدرک دیپلم و داشتن مدرک ایلتس با نمره بالای 6 باشد؟! آن وقت با همین مدرک در هر رشته ای که علاقه مندید تحصیل کنید. حتی با دیپلم ریاضی که از ایران گرفتید و نمرات نه چندان عالی!

تجربه اخذ ویزا برای متقاضیان برای بیش از 70 کشور از طریق بهترین و موفق ترین وکلای هر کشور در زمینه مهاجرت تنها بخشی از پوشه موفقیت های موسسه ملکپور است. همواره تاکید موسسه بر این بوده که خود شخص باید تصمیم بگیرد به کدام کشور، از طریق چه مسیری و با چه هدفی مهاجرت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، می توانید از طریق دکمه زیر به مقاله های مربوطه هدایت شوید. روش دوم که کشور هایی مثل آلمان و اتریش ارائه می دهند ویزای جستجوی کار است که به جاب سیکر نیز معروف است.

  • اما متاسفانه نبودن اطلاعات کافی برای مهاجرت، صدمات جبران ناپذیری به آینده آنها و فرزندانشان میزند.
  • برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید اما به طور کلی می توان گفت هزینه ثبت و راه اندازی شرکت در کانادا بیش 70 هزار دلار است.
  • همچنین رفتن فرد از کشور خود برای دلایلی چون کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و در مجموع زندگی، مهاجرت نامیده می‌شود.
  • البته دلایل بسیار زیاد دیگری هستند که باعث شده این کشور در رده پنجم قرار بگیرد.
  • امید است در این نوشتار توانسته باشید هر آنچه را که برای یک مهاجرت درست و موفق نیاز دارید، آموخته باشید.
  • همچنین در این روش متقاضیان می توانند اعضای خانواده خود را از بدو ورود، همراه خود ببرند و اقامت طولانی مدت داشته باشند.

امروزه هیچ کشوری آزادی کامل برای رفت ‌و آمد و کوچ کردن را فراتر از مرزهای خود نمی‌دهد. افزون بر این قوانین حقوق بشر بین‌المللی نیز اجازه داخل شدن به مرزهای کشور دیگر را نمی‌دهد. یکی از سازمان ها و نهاد هایی که به مسئله مهاجرت رسیدگی می کند؛ سازمان بین‌المللی مهاجرت است. این سازمان اکنون فعالیت هایی برای کل جهان انجام می دهد اما در زمان تاسیس این گونه نبود. این سازمان به عنوان یک کمیته دولتی بین‌المللی برای اروپاییان شروع به فعالیت کرده است. هدف از تاسیس این سازمان کمک کردن به اسکان دوباره مردمی که در طی جنگ جهانی دوم آواره شده بودند می باشد.

مهاجرت بدون پول به نروژ

رویزا گروپ برای ارائه مشاوره و انجام فرایند مهارجت در کنار شما است. ما با ده سال تجربه در حوزه مهاجرت می توانیم برای ساختن آینده دلخواهتان کمک حالتان باشیم. این مکاتبات باید با سطح مناسبی از دانش انگلیسی انجام گیرد لذا بسیار حساس خواهد بود. از این رو انجام این امور توسط یک وکیل و یا شرکت مهاجرتی می تواند ریسک این امور را به صفر برساند.

دانشگاه مونترال

بنابراین هر چه اینکار اصولی‌تر و از راه درست‌تری صورت گیرد، شروع این زندگی جدید راحت‌تر و بدون نگرانی خواهد بود. در این مقاله انواع راه های مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان و هزینه های مهاجرت به آمریکا به صورت کامل توضیح داده شد. در ادامه به معرفی بهترین شهر های امریکا برای زندگی ایرانیان خواهیم پرداخت، همچنین در یک دسته‌بندی دیگر ارزانترین شهرهای آمریکا به همراه میانگین هزینه زندگی در هر کدام را نیز معرفی خواهیم کرد.

مؤسسه MIE برای مهاجرت در کشورهای مختلف از خدمات و دانش کارشناسان، مشاورین و وکلای متخصص آن کشور بهره می برد. به عنوان مثال در زمینه مهاجرت به کانادا، مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، جناب آقای افضلی، پرونده موکلین را پیش خواهد برد که یکی از برترین مشاورین رسمی در کانادا هستند و به صورت کاملاً تخصصی در زمینه ویزای کانادا فعالیت می کنند. موسسه MIE سال های بسیاری در زمینه مهاجرت، اقامت و تابعیت فعالیت داشته است.

کشورهای حوزه اسکاندیناوی عمدتاً سیستم مالیاتی دقیقی دارند و میزان مالیات نسبتا بالا است. اما خدمات و کیفیت زندگی در این کشورها به حدی بالا است که همیشه یکی از گزینه‌های مهاجرت ایرانیان بوده‌اند. نسبت ارزش ریال ایران به سایر ارزها یکی دیگر از نکاتی است که هنگام انتخاب این 5 کشور ارزان برای مهاجرت در نظر گرفته‌ایم.