دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به عمان️شرایط اقامت در عمان + هزینه ها-مهاجرت دی بی

بسیاری از مهاجران با هدف یافتن راهی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا، انگلیس، کانادا و باقی کشورهای اروپایی هستند. کشور عمان برای مهاجرت یکی از کشورهای مناسب برای ایرانیان می باشد. از شرایط مهاجرت کاری به عمان می توان به شرایط سنی، داشتن پیشنهاد کاری و آشنایی و تسلط به زبان عربی یا انگلیسی اشاره نمود. پس قبل از اینکه بخواهید اقدامی انجام بدهید بهتر است از مزایا و معایب کار در عمان آشنا شوید تا با اطلاعات کامل اقدام به رفتن به عمان برای کار را انتخاب نمایید. هزینه های مهاجرت به عمان محدود به هزینه های خدمات اخذ ویزای این کشور به همراه هزینه های انجام مسیر می شود پس هزینه های مهاجرت به عمان بر اساس شرایط هر فرد و مسیر انتخابی ممکن است متفاوت باشد.

در دوره کارشناسی ارشد، رشته های مدیریتی، اقتصاد، امور مالی، ارتباطات، بازاریابی، تجارت و … تدریس می‌شود. تحصیل در این مقطع 2 ساله است و به‌صورت تمام وقت و نیمه وقت و آموزش از راه دور انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط شما بصورت تخصصی، با مشاورین ما در هلدینگ رهپویان در ارتباط باشید. جدای از نفت، کشاورزی و ماهیگیری نیز منابع درآمد بسیاری از مردم عمان به حساب می‌آید؛ و البته صنعت گردشگری عمان نیز در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته و توانسته به یکی از ارکان اقتصاد عمان تبدیل شود. نرخ جرم و جنایت در کشور عمان بسیار پایین می باشد و از همین جهت این کشور، کشوری با امنیت بالا می باشد.

  • متقاضی می‌تواند با همکاری با دولت طرح و بیزنس پلن خود را به مراحل اجرایی و درآمدزایی برساند.
  • ما قصد داریم در این مطلب ابتدا به معرفی کشور عمان بپردازیم و سپس شرایط و قوانین مهاجرت به عمان را به طور کامل بررسی کنیم.
  • در این نوشتار قصد داریم شرح کامل و مفصلی بر موضوع مهاجرت کاری ماما به عمان داشته باشیم و شما عزیزان خواننده را با این موضوع آشنا نماییم.
  • از آن جا که ازدواج در عمان، موضوعی حساس و حقوقی است بهتر است حتما با وکیل ماهر به این امور مشاوره کنید و شرایط خود را با او در میان بگذارید.
  • در صورت قبولی و برآمدن از پس آزمون و مصاحبه‌ها، اقامت عمان با ویزای کاری به اعتبار 2 ساله صادر می‌شود.

اما اگر از طریق سرمایه گذاری به عمان رهسپار شده باشید، باید با خرید ملک، ثبت شرکت یا تمکن مالی قابل قبول و خرید سهام، سرمایه گذاری خوبی در این کشور انجام داده و اقامت موقت عمان را کسب نمایید. به طور کلی عمان کشور سختگیری در زمینه پذیرش مهاجران و ارائه اقامت به آن‌هاست. مهاجرت به عمان، هدف بسیاری از ایرانیانی است که قصد تحصیل در این کشور را دارند. شاید پیشرفتی که کشور عمان در سال‌های اخیر داشته است سبب استقبال از این کشور برای مهاجرت شده است.

بر این اساس والدین عمانی اگر سرپرستی کودکی که غیرعمانی است را بر عهده بگیرند، تابعیت این کشور برای کودک اخذ می‌شود. در دیگر قسمت های مقاله ی خود با عنوان مهاجرت کاری ماما به عمان در خصوص همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده بحث کردیم و گفتیم، در این برنامه ی مهاجرتی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 21 سال وجود دارد. از دیگر قسمت های متن خود با عنوان مهاجرت کاری ماما به عمان مهم ترین مدارک و مستنداتی که افراد باید برای بحث مهاجرت به کشور عمان آن ها را آماده ی تحویل نماییم را مورد ترشیح قرار دادیم. در آغاز خدمت شما گفتیم که با هر شیوه ای که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی و از جمله کشور عمان را دارید، به تنهایی و بدون مشورت با این تیم های با سابقه اقدامی انجام ندهید.

برای مهاجرت به عمان با مشاوران ما در تماس باشید

تجربه کارشناسان مهاجر@ سبب می شود تا مدیریت زمان و مدیریت هزینه در دستان شما باشد. شرط قبولی در این آزمون این می باشد که نمره ی فرد آزمون دهنده بالای 60% از کل امتیاز آزمون باشد. این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود و فرمت سوال های آن به صورت چند گزینه ای با تعداد 65 الی 70 سوال می باشد. معمولا برای انجام یان آزمون زمانی در حدود 70 دقیقه در نظر گرفته می شود. شاید این سوال برای شما پیش آمده که سفر به عمان ویزا می خواهد؟ بله.

در حال توسعه بودن اقتصاد کشور عمان

یکی از سیاست هایی که دولت عمان برای رشد اقتصاد کشور خود در نظر گرفته پشتیبانی و کمک به افرادی است که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه دهند. دولت عمان قصد دارد تا از این طریق و با جذب سرمایه گذار به اهداف اقتصادی خود برسد. یکی از بهترین و مهاجرپذیر ترین کشور ها برای ایرانیان، کشور کانادا است.

ویزای عمان برای اتباع ایرانی

اگر قصد دارید پیشنهادی شغلی ارسال کنید، بهتر است از طریق اداره کار یا پلیس کشور اقدام به این امر کنید. برای اقدام در زمینه مهاجرت به عمان از طریق کار، باید دقت کنید که شرکت های عمان، مردم بومی خود را در اولویت کار قرار می‌دهند و در صورت نبود نیرو از کشورهای دیگر استفاده می‌کنند. از طرفی حقوقی که در این کشور برای کارگران پرداخته می‌شود نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است. علت این امر، پایینتر بودن کیفیت زندگی در عمان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی است. از نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت میتوان به معافیت مالیاتی تا 10 سال و مالکیت کامل و قانونی شرکت برای افراد خارجی در مناطق آزاد اشاره نمود و این مالکیت در مناطق غیر آزاد به 49 درصد می رسد.