دسته‌ها
اخبار

نحوه دریافت گرین کارت سرمایه گذاری ایالات متحده: راهنمای ویزای 2023


ایالات متحده فرصت های زیادی را برای صاحبان مشاغل و سرمایه گذار، که به دنبال تنوع بخشیدن به سبد سهام خود، گسترش عملیات خود و بهره برداری از یکی از بزرگترین و پویاترین اقتصادهای جهان هستند، ارائه می دهد. ممکن است از خود بپرسید: “آیا می توانم شهروندی ایالات متحده را ب،م؟” اگرچه از نظر فنی اینطور نیست، اما سرمایه گذار، که سرمایه مالی کافی دارند می توانند واجد شرایط دریافت گرین کارت سرمایه گذاری باشند. اگر از یک وکیل مهاجرت با تجربه کمک نداشته باشید، ممکن است این فرآیند دشوار به نظر برسد، اما بدون در نظر گرفتن این امر، دنیایی از درآمدهای بالقوه را برای کارآفرین من، باز می کند. در این راهنما، ما در مورد سختی درخواست ویزای سرمایه گذاری ایالات متحده بحث خواهیم کرد. ما فرآیند مهاجرت سرمایه گذاری را کارآمد و سریع می کنیم زیرا می د،م که زمان شما ارزشمند است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گسترش ،ب و کار خود در ایالات متحده، یک مشاوره برنامه ریزی کنید

ما مهاجرت سرمایه گذاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم!

برای مشاوره برنامه ریزی کنید

مقایسه گزینه های ویزای سرمایه گذار ایالات متحده

چند راه مهاجرت مختلف وجود دارد که ممکن است برای شرایط یک سرمایه گذار من، باشد. مهم است که آنها را با وکیل مهاجرت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین گزینه برای شما است و واجد شرایط هستید. برنامه سرمایه گذار مهاجر EB-5 به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تا با سرمایه گذاری حداقل مبلغ، برای اقامت دائم در ایالات متحده درخواست دهند. بسیاری از سرمایه گذاری های EB-5 در املاک و مستغلات، مهمان نوازی، تولید، موسسات ،ده فروشی آجر و ملات، حق رای دادن و همچنین سایر پروژه های زیرساختی هستند. ممکن است اعداد مختلفی را برای حداقل سرمایه مورد نیاز شناور ببینید. در سال‌های اخیر، برای مح،ه تورم، USCIS حداقل سرمایه‌گذاری‌ها را افزایش داده است. از ماه مه 2023، حداقل سرمایه گذاری استاندارد 1.8 میلیون دلار (از 1 میلیون دلار) است در حالی که حداقل سرمایه گذاری در یک TEA 900،000 دلار است (از 500،000 دلار). تعدیل‌های آتی نیز با تورم (به ازای شاخص قیمت مصرف‌کننده برای همه مصرف‌کنندگان شهری یا CPI-U) مرتبط خواهد بود و هر 5 سال یکبار اتفاق می‌افتد.

ویزای سرمایه گذار آمریکا

EB-5 اساساً به دو برنامه ت،یم می شود: برنامه اساسی که شامل مشارکت فعال سرمایه گذار در عملیات روزانه سرمایه گذاری می شود و برنامه مرکز منطقه ای که می تو،د سرمایه خود را به ،وان مالک جزئی سرمایه گذاری کنید. در یک سازمان مورد تایید USCIS. صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید، سرمایه گذار باید حداقل 1.05 میلیون دلار در یک شرکت تجاری ایالات متحده یا 800000 دلار سرمایه گذاری کند اگر ،ب و کار در منطقه تعیین شده هدف (TEA) مورد تایید خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) واقع شده باشد. اگر برای ویزای EB-5 درخواست می دهید، باید پرونده را ثبت کنید فرم I-526، دادخواست مهاجرت توسط Alien Entrepreneur.

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی، روستایی یا پروژه EB-5 با بیکاری بالا می‌تواند به طور بالقوه درخواست متقاضی را برای پردازش اولویت‌دار واجد شرایط کند، که می‌تواند روند درخواست گرین کارت را تسریع بخشد. اگر می‌خواهید ج، زم، دریافت گرین کارت را تسریع کنید، این را در نظر داشته باشید. باز هم، یکی از جذابیت‌های مهم برای برنامه سرمایه‌گذار مهاجر EB-5 این است که اگر سرمایه‌گذار به صورت فیزیکی در ایالات متحده حضور داشته باشد، می‌تواند همزمان برای تنظیم وضعیت، مجوز اشتغال، و سند سفر در کنار I-526 خود اقدام کند. دادخواست این بدان م،است که غیرمهاجر، که دادخواست خود را ارسال می کنند، ممکن است واجد شرایط اقامت موقت در ایالات متحده باشند تا زم، که کارت سبز خود را دریافت کنند، که می تواند سطحی از انعطاف و راحتی را در روند درخواست ارائه دهد.

تعیین منطقه استخدامی هدفمند چیست؟

منطقه اشتغال هدفمند (TEA) موردی است که حداقل 150 درصد نرخ متوسط ​​کشور (می تواند روستایی یا غیر روستایی باشد) بیکاری را تجربه کرده است. آنها همچنین می توانند شامل شهرها و شهرهای با جمعیت 20000 یا بیشتر در خارج از مناطق آماری کلان شهرها باشند. توجه داشته باشید که USCIS به طور مستقیم تعیین و تعیین TEA های با بیکاری بالا را بررسی می کند. آنها دیگر به تعیین TEA ساخته شده توسط ،ت های ایالتی و محلی تعلل نمی کنند.

برنامه چشم پوشی ملی EB-2

آیا شما سرمایه‌گذاری هستید که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا لیسانس علاوه بر پنج سال تجربه پیشرفته در زمینه تخصصی خود هستید و مایلید پروژه‌ای را انجام دهید که در راستای منافع ملی ایالات متحده است؟ اگر چنین است، کارت سبز EB-2 NIW ممکن است مسیر شما باشد!

درخواست برای EB-2 شامل چشم پوشی از گواهینامه کار معمولی مورد نیاز و، کار است، که تأیید می کند که هیچ کارگر آمریکایی آماده و مایل به انجام کار مربوطه نیست. اجتناب از فرآیند صدور گواهینامه کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود! علاوه بر این، اگر در حال حاضر در ایالات متحده اقامت دارید، می تو،د همزمان با ثبت درخواست I-140 برای تنظیم وضعیت، مجوز اشتغال و سند سفر درخواست دهید. این بدان م،است که تا زم، که گرین کارت خود را دریافت نکنید، می تو،د به طور موقت در ایالات متحده بم،د.

ا،امات EB-2 NIW

برای واجد شرایط بودن برای NIW، سه شرط کلی وجود دارد. اولین مورد این است که شما باید نشان دهید که تلاش پیشنهادی انجام شده است شایستگی قابل توجه و اهمیت ملی در زمینه هایی مانند تجارت، علم، فناوری، بهداشت، فرهنگ یا آموزش. ارائه شواهد قابل اندازه گیری از تأثیر اقتصادی مورد نظر می تواند پرونده شما را بیشتر تقویت کند. در پایان روز، هر درخواست به صورت جداگانه ارزیابی می شود.

شرط دوم این است که شما باید آن را داشته باشید توانایی پیشبرد تلاش پیشنهادی، که بر اساس عواملی مانند تحصیلات، تجربه، مهارت های مرتبط، موفقیت های قبلی، پیشرفت فعلی و برنامه ریزی برای موفقیت ارزیابی خواهد شد. از شما خواسته نمی شود که ثابت کنید تلاش شما موفق خواهد شد، بلکه باید ثابت کنید که قادر به انجام آن هستید.

در نهایت، متقاضیان باید شواهدی ارائه دهند که نشان می دهد چشم پوشی از شرط پیشنهاد شغلی برای ویزای EB-2 خواهد بود برای ایالات متحده مفید است این بدان م،ی است که مزایای چشم پوشی از شرط پیشنهاد شغلی باید بیشتر از مزایای عدم چشم پوشی از آن باشد.

EB-1C گرین کارت برای مدیران و مدیران چند ملیتی

ویزای EB-1C و ویزای L1A شرایط مشابهی دارند که کارگر خارجی باید برای خدمت به ،وان مدیر یا اجرایی به ایالات متحده بیاید. با این حال، ارزیابی برای واجد شرایط بودن برای ویزای EB1C دقیق تر است. برخلاف ویزای L1A، ویزای EB-1C را نمی توان خود درخواست کرد. در عوض، کارفرمای ایالات متحده باید دادخواست EB-1C را از طرف کارگر خارجی ارائه کند. در این مورد، کارفرمای ایالات متحده به ،وان درخواست کننده عمل می کند، در حالی که کارگر خارجی ذینفع ویزا است. یکی دیگر از مزایای EB-1C این است که همسر و فرزندان کارگر خارجی را واجد شرایط دریافت گرین کارت ایالات متحده می کند.

برای بررسی گزینه های مهاجرت سرمایه گذاری خود، امروز یک مشاوره با وکلای مهاجرت برتر ما برنامه ریزی کنید.

مزایای گرین کارت سرمایه گذاری در آمریکا

چندین مزیت همراه با اخذ گرین کارت سرمایه گذاری ایالات متحده نه تنها برای سرمایه گذار بلکه برای اقتصاد محلی و ،نان ایالات متحده نیز وجود دارد. وقتی صحبت از سرمایه‌گذار می‌شود، جدای از ایجاد بازگشت سرمایه از نظر مالی، گرین کارت می‌تواند مسیری برای اقامت دائم و در نهایت شهروندی ایالات متحده و همچنین دسترسی به سیستم‌های آموزشی و بهداشتی درجه یک را فراهم کند. علاوه بر این، این برنامه می‌تواند با تأمین سرمایه بسیار مورد نیاز برای پروژه‌های اشتغال‌زا و ارتقای رشد اقتصادی، به اقتصاد محلی نیز کمک کند. سرمایه گذار با سرمایه گذاری در یک شرکت واجد شرایط، به ایجاد مشاغل جدید برای کارگران ایالات متحده کمک می کند، که می تواند تأثیر موجی مثبتی بر جامعه اطراف داشته باشد.

گزینه دیگری که باید بیشتر با وکیل خود در مورد آن صحبت شود، این است که یکی از اعضای خانواده که شهروند ایالات متحده یا دارنده گرین کارت است حامی شما باشد. حدود دو سوم از کل گرین کارت های صادر شده هر ساله از طریق مسیرهای مهاجرت خانواده محور به دست می آید. همانند سایر ویزاهای مهاجرتی، گرین کارت مبتنی بر خانواده از زیرمجموعه های مختلفی تشکیل شده است که بر اساس نوع رابطه خانوادگی بین اسپانسر ویزا و ذینفع است. بستگان بلافصل به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

  • IR-1: همسر یک شهروند آمریکایی
  • IR-2: فرزند مجرد یک شهروند ایالات متحده زیر 21 سال
  • IR-3: یتیمی که توسط یک شهروند آمریکایی در خارج از کشور به فرزندی پذیرفته شده است
  • IR-4: یتیمی که در ایالات متحده توسط یک شهروند آمریکایی به فرزندخواندگی گرفته می شود
  • IR-5: والدین یک شهروند ایالات متحده که حداقل 21 سال سن دارند

ما مهاجرت سرمایه گذاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم!

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

تهیه طرح ،ب و کار

تنظیم یک طرح تجاری در مرکز هر سرمایه گذاری موفق است و همچنین می تواند پرونده مهاجرت شما را تقویت کند. مطمئن شوید که بازار هدف، خدمات یا محصولی را که ارائه می‌دهید و یک استراتژی دقیق برای ارتباط مخاطبان مورد نظر خود با آن ،وجی در نظر بگیرید. اگر ،ب و کار شما تأثیر ملموسی بر جامعه ای در حال مبارزه خواهد داشت

سوالات متداول

چقدر پول برای ویزای سرمایه گذاری در آمریکا لازم است؟

پاسخ بستگی به نوع ویزا دارد. برای مثال EB-5 به حداقل سرمایه گذاری 900000 دلار نیاز دارد. این ویزای کارآفرین دیگر برای ایالات متحده آمریکا در سال 2023 را برای سایر گزینه های مهاجرت تجاری-محور بررسی کنید. سایر گزینه های ویزای کارآفرینی می تواند از 100000 دلار تا 1 میلیون دلار + متغیر باشد.

دریافت ویزای سرمایه گذاری چقدر طول می کشد؟

زمان پردازش ویزای سرمایه گذار بسته به نوع ویزا، حجم کاری USCIS و سایر عوامل می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، دریافت ویزای سرمایه گذاری از چند ماه تا چند سال طول می کشد.

قانون 5 ساله گرین کارت چیست؟

قانون 5 ساله برای گرین کارت به این شرط اشاره دارد که دارندگان گرین کارت باید حداقل به مدت 5 سال قبل از واجد شرایط بودن برای درخواست تابعیت در ایالات متحده اقامت دائم داشته باشند.

چگونه می توان از طریق سرمایه گذاری گرین کارت گرفت؟

شما می تو،د با درخواست ویزای EB-5 از طریق سرمایه گذاری گرین کارت دریافت کنید، که مست،م سرمایه گذاری واجد شرایط در یک شرکت تجاری جدید است که حداقل 10 شغل تمام وقت برای کارگران ایالات متحده ایجاد یا حفظ می کند. گزینه های دیگر برای دریافت گرین کارت از طریق سرمایه گذاری عبارتند از ویزای E-2 که مست،م سرمایه گذاری در یک تجارت ایالات متحده است و ویزای EB-1C که مست،م سرمایه گذاری در یک شرکت آمریکایی توسط یک شرکت خارجی است که متقاضی در آن کار کرده است. حداقل یک سال

اگر ،ب و کار من ش،ت بخورد چه اتفاقی می افتد؟

بسته به مورد خاص شما، اگر ،ب و کار شما با ش،ت مواجه شود، ممکن است مجبور شوید کشور را ، کنید زیرا برخی از ویزاها دارای ا،اماتی مانند حفظ تعداد مشخصی مشاغل خانگی هستند.

آیا برای واجد شرایط بودن برای ویزا باید تمام پول خود را در تجارت سرمایه گذاری کنم؟

نه ،وما، اما باید بتو،د سهم قابل توجهی در مالکیت شرکت نشان دهید، بنابراین وجوه می تواند ،یبی از سرمایه گذاران خارجی و سرمایه شخصی شما باشد.

ویزای طلایی آمریکا چیست؟

ویزای طلایی اغلب به این دلیل نامیده می‌شود که به افراد و سرمایه‌گذاران با ارزش خالص اجازه می‌دهد تا با کمک مالی یا سرمایه‌گذاری بزرگ، گاهی اوقات با ،ید ملک یا مهاجرت به یک تجارت، شهروندی یک کشور را دریافت کنند.

چگونه وکلای گروه حقوقی VisaNation می توانند کمک کنند

وکلای ما سالها تجربه در رسیدگی به انواع پرونده های مهاجرت کارآفرینی دارند و مشتاق هستند که به شما کمک کنند تا شرکت خود را به بازار آمریکای شمالی مهاجرت کنید. برای تعیین بهترین راه برای مهاجرت خود به ایالات متحده، لازم است با تیم ما مشورت کنید تا بتواند روند را شروع کند!


منبع: https://www.immi-usa.com/،w-to-get-u-s-investment-green-card-in-2023/