دسته‌ها
اخبار

مهاجرت غیرقانونی به فقرا آسیب می رساند – حتی اگر دموکرات ها آن را انکار کنند


استف، رول مجری MSNBC: “شما 1500 سرباز را به مرز می فرستید. افراد چپ انتقاد می کنند و می گویند این کار غیرانس، است. افراد راست می گویند شما اولویت های آمریکا را در اولویت قرار نمی دهید. و کارفرمایان در سراسر این کشور می گویند که ما به کارگران بیشتری نیاز داریم. این یک مسئله اقتصادی است.»

پرزیدنت بایدن: «بینگو. . . . ما به این کارگران مزرعه نیازمندیم

حتی قبل از پایان محدودیت‌های مرزی دوران همه‌گیری که برای پنج‌شنبه برنامه‌ریزی شده است، مقیاس کنونی مهاجرت غیرقانونی چیزی شگفت‌انگیز نیست.

از زم، که پرزیدنت بایدن در ژانویه 2021 روی کار آمد تا پایان ماه گذشته، 5.1 میلیون “برخورد” در مرز ج،ی رخ داد که حداقل 2 میلیون مهاجر به کشور رها شدند.

اگر از بایدن یا فعالان لیبرال بپرسید، مهم نیست. آنها ادعا می کنند که ما به کارگران در درجات مختلف توهین “نیاز داریم”. رئیس جمهور هفته گذشته به MSNBC گفت که ما به این کارگران مزرعه نیاز داریم. “مهاجران غذاهایی را که ما می خوریم انتخاب می کنند … خانه هایمان را تمیز می کنند.” هرزه. پرامیلا جایاپال (D-Wash.) در آوریل گفت.

البته، طبق استدلال بایدن، در حال حاضر یک برنامه کارگر مهمان نامحدود برای کشاورزی وجود دارد.

اما به طور گسترده‌تر، ،، که اصرار دارند ما به کارگران مهاجر «نیازمندیم» بی‌اعتنایی بی‌رحمانه‌ای نسبت به فقیرترین و کم سوادترین کارگران آمریکایی نشان می‌دهند. . . .

[Read the rest at the New York Post]




منبع: https://cis.org/Camarota/Illegal-immigration-hurts-poor-even-if-Dems-deny-it