دسته‌ها
اخبار

ویزای O-1 برای بنیانگذاران استارتاپ: شرایط لازم برای سال 2023


ویزای O-1 به افرادی که در زمینه‌های هنر، علوم، ورزش، آموزش، تجارت، فیلم‌های سینمایی یا تلویزیون سرآمد هستند اجازه می‌دهد تا حدا،ر سه سال وارد ایالات متحده شوند. بنیانگذاران و کارآفرینان استارت آپی که ویزای تایید شده O-1 دریافت می کنند، می توانند سرمایه گذاران خطرپذیر را شناسایی کرده و ایده های خود را برای جلب حمایت از شرکت های خود مطرح کنند.

تمدیدها برای دریافت ویزای O-1 امکان پذیر است (اگر فردی با توانایی فوق العاده باید بیش از سه سال در ایالات متحده بماند). یکی از مزایای دریافت ویزای O-1 این است که دستیاران ضروری افراد با توانایی های استثنایی ممکن است واجد شرایط ویزای O-2 باشند که به آنها اجازه می دهد برای مقاصد کاری وارد ایالات متحده شوند. وکلای VisaNation تجربه گسترده ای در تضمین تاییدیه ویزای O-1 و O-2 دارند. اگر شرکت شما نیاز دارد با برنامه ریزی مشاوره، فردی با استعداد استثنایی را برای استخدام به ایالات متحده بیاورد، به دنبال مشاوره از یک وکیل ویزای O-1 باشید. وکلای ما کمک می کنند تا هر ساله تعداد زیادی از مهاجران استارتاپ O-1 را به ایالات متحده بیاورند. ما کل فرآیند را بدون درز و سریع انجام می دهیم، برای مشاوره برنامه ریزی می کنیم.

ما مهاجرت کاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم.

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

ا،امات برای بنیانگذاران و کارآفرینان استارت آپ

ا،امات متعددی وجود دارد که باید رعایت شود که در زیر ذکر شده است:

تحسین مداوم دریافت کرد

یکی از شرایط اصلی برای واجد شرایط بودن برای ویزای O-1 این است که متقاضی باید نشان دهد که مورد تحسین مداوم (ملی یا بین المللی) قرار گرفته است و به دنبال ورود به ایالات متحده برای کار در همان زمینه ای است که برای آن مورد تحسین قرار گرفته است. به ،وان یک موسس استارت‌آپ، این می‌تواند شبیه دریافت کمک هزینه از یک آژانس ،تی برای یک تعهد پیشنهادی باشد یا اگر در یک رویداد/مسابقه شرکت کرده‌اید و فینالیست شده‌اید. اینها تنها چند نمونه از مواردی است که می تواند به ،وان یک کارآفرین یا موسس استارت آپ به ،وان تحسین مستمر شناخته شود. علاوه بر این، اگر قبلاً یک سرمایه گذاری مالی از یک سرمایه گذار خطرپذیر برای شرکت خود دریافت کرده اید، این می تواند به ،وان مدرک در مورد شما استفاده شود. قانون مهاجرت ایجاب نمی کند که مقدار خاصی از پشتوانه مالی نشان داده شود، اما باید به اندازه کافی قابل توجه باشد تا پرونده شما را تقویت کند و نشان دهد که در رشته خود عالی هستید.

آیا اعضای خانواده در شرکت استارتاپ شما واجد شرایط هستند؟

متأسفانه، سرمایه گذاران فرشته و اعضای خانواده شرکت استارتاپ شما واجد شرایط نیستند. هر سرمایه ای که توسط موسس یا کارآفرین استارت آپی جمع آوری می شود باید دارای مجوز باشد و شما باید مدرکی مبنی بر صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر داشته باشید. اگر برای یک پروژه قبلی سرمایه جذب کرده اید، این می تواند در مورد شما نیز استفاده شود تا نشان دهد که واجد شرایط هستید.

بنیانگذاران استارت آپ ویزا o1

نکته: شرایط جایزه را برآورده نمی کنید؟ درخواست برای یک شتاب دهنده ،ب و کار را در نظر بگیرید. بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استارتاپ های در حال رشد، این انکوباتورها را زیر نظر دارند.

ایفای نقش رهبری در سازمان

یکی دیگر از صلاحیت ها این است که بتو،د نشان دهید که نقش مهمی در سازمان بازی می کنید و از شهرت برجسته ای برخوردار هستید. می‌تو،د از نامه‌های افرادی که در سازمان کار می‌کنند یا کارفرمایان گذشته برای اثبات نقش رهبری خود در سازمان استفاده کنید.

هر گونه پوشش مطبوعاتی یا آثار منتشر شده را نشان دهید

هر گونه پوشش از رسانه ها، مطالب منتشر شده، یا اسنادی که این را نشان می دهد می تواند در مورد شما نیز گنجانده شود. این می تواند در حوزه ملی یا بین المللی باشد. مواردی مانند مصاحبه در کانال های رسانه ای، مقالاتی در مورد تلاش شما یا هر اثر منتشر شده برای برجسته ، عالی هستند.

قاضی بودن برای کار دیگران

اگر شما برای حضور در یک هیئت به ،وان داور برای کار دیگران در زمینه مرتبط انتخاب شده اید، این مهم نیز برجسته است. این نشان می دهد که شما به ،وان متخصص در زمینه خود شناخته شده اید.

عضویت در انجمن ها

آیا به ،وان عضوی از سازمان ها یا باشگاه های حرفه ای خدمت کرده اید؟ این می تواند به پرونده شما کمک کند و می تو،د از آن برای انجام یکی از شرایط ویزای O-1 استفاده کنید.

حقوق بالا

فرآیند ویزای O-1 برای کارآفرینان

برای دریافت ویزای O-1، کارفرما باید فرم I-129 را ارسال کند.

علاوه بر این، یک برنامه سفر باید ارائه شود که ماهیت رویدادهایی را که ذینفع ویزا در آن شرکت خواهد کرد، همراه با تاریخ شروع و پایان آنها توضیح دهد. هنگامی که تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز توسط وکلای ویزای O-1 ارائه شد، USCIS درخواست را بررسی کرده و تصمیم می گیرد. به دلیل زمان پردازش ویزای O-1، ارسال همه چیز حداقل 45 روز قبل از ورود به ایالات متحده بسیار مهم است. شما باید 3-4 ماه یا بیشتر را برای زمان پردازش ویزای O-1 اختصاص دهید. زمان دقیق پردازش تا حد زیادی به مرکز خدماتی که پرونده شما را رسیدگی می کند بستگی دارد.

برای اطمینان از اینکه تمام مدارک و شواهد به درستی و در مهلت های تعیین شده ارسال می شوند، توصیه می شود از یک وکیل واجد شرایط ویزای O-1 کمک بگیرید.

آره! یک استارت آپ می تواند از ویزای O-1 حمایت مالی کند. تا زم، که استارت آپ بتواند شرایط حمایت از ویزای O-1 را برآورده کند، مانند ارائه شواهدی مبنی بر توانایی فوق العاده ذینفع در حوزه کاری خود، استارت آپ می تواند به ،وان حامی ویزا عمل کند. این استارتاپ باید فرم های لازم را تشکیل دهد و اسناد پشتیب، را به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) ارائه کند.ویزای o1 برای بنیانگذاران استارتاپ

نحوه انتخاب وکیل مهاجرت به ،وان یک بنیانگذار استارت آپ

هنگام انتخاب وکیل مهاجرت برای کمک به دریافت ویزای O-1، باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

  • تجربه موارد مشابه: هنگامی که به دنبال یک وکیل مهاجرت برای کمک به دریافت ویزای O-1 هستید، مهم است که فردی را انتخاب کنید که تجربه رسیدگی به پرونده های مشابه را داشته باشد. این به این م،ی است که وکیل باید در شرایط خاص و نکات ظریف فرآیند درخواست ویزای O-1 به خوبی آشنا باشد. آنها باید سابقه موفقیت در تضمین ویزا برای مشتری، که همچنین بنیانگذاران و کارآفرینان استارت آپ هستند، داشته باشند.
  • ارتباط باز و موثر: هنگام کار با یک وکیل مهاجرت، ارتباط خوب کلیدی است. شما به وکیلی نیاز دارید که پاسخگو و در دسترس باشد و مایل به پاسخگویی به سوالات شما و رسیدگی به نگر، های شما باشد. به دنبال وکیلی باشید که در سبک ارتباطی خود باز و شفاف باشد و بتواند مفاهیم پیچیده حقوقی را به گونه ای که شما درک کنید توضیح دهد.
  • شهرت بالا: هنگام انتخاب یک وکیل مهاجرت، مهم است که فردی را انتخاب کنید که به صداقت و حرفه ای بودن شهرت داشته باشد. به دنبال وکیلی باشید که در جامعه حقوقی مورد احترام باشد و نظرات مثبتی از مشتریان قبلی داشته باشد. می‌تو،د بررسی‌های آنلاین را بررسی کنید یا از دیگر متخصصان رشته خود درخواست معرفی کنید.
  • هزینه های شفاف: در نهایت، مهم است که یک وکیل مهاجرت انتخاب کنید که در مورد هزینه ها و شیوه های صورتحساب خود آگاه باشد. به دنبال وکیلی باشید که اطلاعات قیمت گذاری شفاف و شفاف را ارائه دهد. از وکلایی که وعده های مبهم در مورد هزینه خدمات خود می دهند، یا هزینه ها و هزینه های غیرمنتظره ای را به صورت حساب شما اضافه می کنند، اجتناب کنید.

سوالات متداول

در زیر پاسخ به متداول ترین سوالات در مورد این موضوع را خواهید یافت.

چه ،، واجد شرایط ویزای O-1 هستند؟

ویزای O-1 برای افرادی است که توانایی فوق العاده ای در علوم، هنر، آموزش، تجارت، یا ورزش دارند که توسط تحسین مستمر ملی یا بین المللی نشان داده شده است. این می‌تواند شامل افرادی باشد که جوایز یا جوایز مهمی را در زمینه خود ،ب کرده‌اند، در نشریات حرفه‌ای یا تجاری بزرگ منتشر شده‌اند، داوری کار دیگران بوده‌اند، مشارکت‌های اصلی در حوزه خود داشته‌اند یا در یک بخش انتقادی به کار گرفته شده‌اند. یا ظرفیت ضروری برای سازمان هایی با شهرت برجسته.

آیا گرفتن ویزای O-1 سخت است؟

در حالی که فرآیند درخواست ویزای O-1 می تواند پیچیده باشد و به اسناد گسترده ای نیاز دارد تا توانایی فوق العاده فرد را نشان دهد، با تیم مهاجرت من، در کنار شما قابل انجام است. وکلای گروه قانون VisaNation تجربه ایجاد پرونده های قوی و ارائه شواهد کافی برای مشتریان ما برای دریافت ویزای O-1 خود را دارند.

آیا ویزای O-1 بهتر از H-1B است؟

ویزای O-1 یک ویزای غیر مهاجرتی برای افراد با توانایی های فوق العاده است، در حالی که ویزای H-1B برای افرادی است که در مشاغل تخصصی هستند. این دو ویزا اه، متفاوتی دارند و شرایط صلاحیت متفاوتی دارند. اینکه کدام ویزا بهتر است به شرایط خاص فرد بستگی دارد.

حقوق مورد نیاز برای ویزای O-1 چیست؟

برای ویزای O-1 شرط حقوق خاصی وجود ندارد. با این حال، متقاضی باید نشان دهد که برای خدمات خود در ایالات متحده حقوق یا دستمزد دیگری دریافت خواهد کرد.

قدرت مهاجرت کارآفرین را باز کنید

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

O-1B در مقابل O-1A چیست؟

ویزای O-1B برای افرادی است که توانایی فوق العاده ای در هنر دارند، در حالی که ویزای O-1A برای افرادی است که توانایی فوق العاده ای در علوم، آموزش، تجارت یا دو و مید، دارند.

مدارک پشتیبان O-1 چیست؟

مدارک پشتیبان برای ویزای O-1 شامل شواهدی مبنی بر توانایی فوق العاده فرد، مانند جوایز، انتشارات، و توصیه نامه ها، و همچنین مستندات پیشنهاد شغل و سایر مدارک لازم است. شما می تو،د یک لیست کامل را در راهنمای بالا مشاهده کنید.

آیا O-1 ساده تر از EB1 است؟

دریافت اینکه کدام ویزا راحت تر است به شرایط خاص فرد بستگی دارد.

آیا O-1 قصد دوگانه دارد؟

آره! ویزای O-1 امکان دو قصد را فراهم می کند، به این م،ی که فرد می تواند در زم، که ویزای O-1 را دریافت می کند، قصد مهاجرت دائمی به ایالات متحده را داشته باشد.

آیا می توانم برای گرین کارت در زمان ویزای O-1 اقدام کنم؟

بله، امکان درخواست گرین کارت در حین ویزای O-1 وجود دارد. با این حال، این فرآیند می تواند پیچیده باشد و نیاز به برنامه ریزی و آماده سازی دقیق دارد.

چگونه وکلای VisaNation می توانند کمک کنند

وکلای گروه حقوقی VisaNation در زمینه ویزای O-1 تخصص دارند و در صورت تمایل به دنبال ، این مسیر می توانند به شما در اخذ اقامت دائم در ایالات متحده کمک کنند. آنها تخصص لازم را برای ارائه راهنمایی در مورد اسناد لازم برای نشان دادن توانایی فوق العاده دارند و می توانند به شما کمک کنند تا از هر گونه مانع غیر ضروری در طول فرآیند درخواست جلوگیری کنید. علاوه بر این، اگر ویزای O-1 برای شرایط شما من، نیست، وکلای مهاجرتی آنها که در زمینه کارت سبز مبتنی بر اشتغال تخصص دارند، می توانند در مورد سایر گزینه های ویزای کاری به شما مشاوره دهند.

اگر به فردی با توانایی فوق‌العاده نیاز دارید که بیش از مدت زمان ویزای O-1 اصلی خود در ایالات متحده بماند، وکلای گروه حقوقی VisaNation می‌توانند در دریافت تمدید ویزای O-1 کمک کنند. آنها همچنین می توانند در اخذ ویزای O-2 برای دستیاران ضروری و ویزا برای وابستگان ذینفعان ویزای O-1 کمک کنند. برای شروع امروز یک مشاوره برنامه ریزی کنید!


منبع: https://www.immi-usa.com/o-1-visa-for-s،up-founders-and-entrepreneurs/