دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2022 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-مهاجرت دی بی

افسران ثبت کننده درخواست پناهندگی، وظیفه دارند مدرک های شخص متقاضی را بگیرند تا با ملاحظه و بررسی های لازم، تشخیص دهند که آیا مدرک های شخص قابلیت و صلاحیت برای فرستادن به شورای مهاجرت و پناهندگی را دارند یا نه. در حالتی که وضعیت شخص توسط این شورا ملاحظه شود و این شورا به این نتیجه برسد که شخص صلاحیت مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی را دارد، با درخواست او موافقت می شود. چنانچه متقاضی پناهندگی مرتکب جنایتی شده و یا کاری علیه حقوق بشر انجام داده است ( کشور کانادا می بایست اطمینان پیدا کند که بودن شخص در کانادا امنیت آنجا را به خطر نمی اندازد). در زمان ورود به کانادا و پناهندگی کانادا، دولت به شما لباس و غذا می دهد و برایتان تا حد امکان، وضعیت رفاهی مناسبی را فراهم می نماید. چنانچه پس از اتمام تحصیل، بتوانید شغلی برای خود پیدا کنید، می توانید درخواست ویزای کاری نمایید. در صورتی که ازدواج ادامه داشته باشد، شما می توانید جهت تمدید اقامت یا گرفتن اقامت دائم به کانادا اقدام نمایید.

  • کشور کانادا از لحاظ داشتن خانواده های مرفه و ثروتمند در رتبه هفتم و از لحاظ درآمد در رتبه نهم قرار دارد.
  • متقاضیان با داشتن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل می‌توانند مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند.
  • درصورت داشتن حداقل 3 سال سابقه کار و ارائه مدرک زبان با نمره حداقل 7 امکان اقدام برای دریافت اقامت دائم کانادا را دارید .
  • در مرحله اول باید حداقل 68 امتیاز کسب کنید تا به مرحله دوم راه یابید.
  • در مناطق کم جمعیت استان با 500 هزار دلار دارایی و 150 هزار دلار سرمایه گذاری می توان اقدام کرد.

دولت فدرال کانادا برای تامین نیروی کار ماهر مناطق کم جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مهاجرت روستایی و استان های شمالی کانادا RNIP نموده است. طبق این طرح نیروی کار ماهر خارجی با شرایط نسبتا راحت تر مناطق پر جمعیت به کانادا مهاجرت می کند و اقامت کاری و در نهایت اقامت دائم این کشور را اخذ می کند. متقاضیان برای شرکت در این برنامه می بایست در مناطق کم جمعیت روستایی و استان های شمالی کانادا که برای آن اقدام کرده اند، ساکن بشوند و در آن مناطق به کار و زندگی مشغول شوند.

شرایط سنی کار در کانادا در 50 یا 60 سالگی

مسیرهای تحصیلی، کار، ویزای هنرمندان و ورزشکاران و سرمایه گذاری از بهترین روش ها برای مهاجرت به کانادا از ترکیه می باشد. اگر قصد مهاجرت به کانادا با پیشینه کیفری دارید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از سفر به کانادا با افراد حرفه ای که در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند، مشورت کنید. در این صورت با قدم هایی محکم تر و خیالی آسوده تر مراحل مختلف را تا زمان رسیدن به هدف طی خواهید کرد. موسسه مهاجرتی ایلیا امکان مشاوره تلفنی و حضوری را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم کرده است و آماده ارائه بهترین خدمات به متقاضیان گرامی است.

انتخاب شهر زندگی در کانادا

پس از این که فرزند شما به سن قانونی ۱۸ سال رسید، در آن صورت می‌تواند برای ویزای اسپانسرشیپ والدین برای شما درخواست دهد و از این طریق اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. اگر در استان کبک سابقه تحصیل یا کار دارید، از طریق برنامه تجربه کبکی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست. در صورتی که شغلتان در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا به اختصار ناک شغلی کانادا جزو سطوح 0 ,A, B یا C باشد، می‌توانید برای این برنامه اقدام کنید. با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید. شرط اصلی برای این کار داشتن سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب و کار و همچنین داشتن سرمایه کافی است.

راه های اخذ اقامت کانادا

با انتخاب تراست، در تمامی این مراحل ما در کنار شما خواهیم بود و بهترین انتخاب ها و بیشترین احتمال قبولی را برای شما به ارمغان می آوریم. کافیست برای اولین قدم، فرم اولیه ارزیابی مهاجرتی را برای ما ارسال کنید تا از خدمات ارزنده ی ما بهره مند شوید. درمورد اینکه چطور باید این کار را انجام داد یا چه مسیری برای آن بهتر است، باید وقت مشاوره رزرو کنید تا شرایط شما به طور کامل توسط مشاورین موسسه مهاجرتی تراست بررسی شود.

برخی از مسیرهای مهاجرت در زیرگروه فدرال و برخی در زیر گروه استان ها قرار دارند. وجه مشترک همه این ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. وجه مشترک همه این‌ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. این روش در حال حاضر بسیار دشوار بوده و افراد بسیار معدودی در این روش واجد شرایط می‌شوند.