دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا ، شرایط و هزینه ها قوانین مهاجرت به کانادا 2022-مهاجرت دی بی

وجود تعدادی از دانشگاه برتر جهان در کشور کانادا نیز کیفیت نظام آموزشی کانادا را نشان می‌دهد. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید.

  • شانس پذیرش شما برای کار، تخصص و تجربه و البته تلاش شما برای کاریابی است.
  • درصد موفقیت شما در مهاجرت به کانادا تا حد زیادی به انتخاب یک روش مناسب برای مهاجرت به کانادا بستگی دارد.
  • این کشور خدمات دیگری مانند مراقبت از کودکان، مرخصی زایمان، خدمات مراقبت از معلولان، بیمه بیکاری و مرخصی های خاص را دارد که بخشی از مزایای رفاهی این کشور هستند.
  • در این مقاله شرایط مهاجرت به کانادا، چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت به کشور کانادا از روش های مختلف به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
  • کانادایی ها همچنین از تازه واردان و مهاجران از هر نژاد، قومیت و فرهنگ بسیار استقبال می کنند.
  • افراد متقاضی مهاجرت به کانادا با سن بالای ۳۷ سال، باید سابقه شغلی بالایی داشته باشند تا امکان شرکت رد برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری برای آن‌ها فراهم شود.

ایرانیان بسیاری در کشور کانادا می باشند و این مسئله سبب می شود تا احساس غریبگی بسیاری در آنجا نداشته باشید. شما می توانید تا آخر اقامتتان در این کشور از بیمه درمانی مجانی بهره مند شوید، و چنانچه با خانواده خود مهاجرت کرده باشید، آنها می توانند از این خدمات بهره ببرند. اشخاصی که می خواهند مهاجرت از این روش را انجام دهند، حتما نباید مهارت های زبان فرانسوی و یا انگلیسی را داشته باشند. مهاجرت یکی ازمسئله هایی می باشد که در حال حاضر خیلی از اشخاص جوامع گوناگون مطابق شرایط محیطی کشور خود نسبت به آن اقدام می نمایند. مخارج برای هر شخص متقاضی جهت دادن آگاهی بیومتریک خود بر روی 85 دلار کانادا فیکس شده است. پخش و شیوع ویروس کرونا سبب ویرانی ها و خرابی هایی در کل جهان شده است و کشور کانادا از این موضوع جدا نمی باشد.

مزیت بزرگ شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از برترین شرکت های مهاجرتی، این است که در تمامی مراحل اخذ ویزای استارت آپی تا دریافت اقامت کشور کانادا و اخذ شهروندی آن در کنار شما خواهد بود. مهاجرت تحصیلی به کانادا بدون مدرک زبان توسط دانشگاه‌های این کشور، تحت عنوان «پذیرش مشروط» انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان قبل از شروع تحصیلات خود در این دانشگاه‌ها، موظفند دوره‌های زبان را طی کنند. افرادی که بدون ارائه‌ی مدرک زبان، ویزای تحصیلی کانادا را اخذ کرده باشند می‌توانند برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای این کشور را دریافت کنند. توجه داشته باشید که ارائه‌ی مدارک لازم جهت اثبات تمکن مالی، برای دریافت ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان نیز لازم است و شما بدون این مدرک، قادر به دریافت ویزا نخواهید بود. شرایط مورد نیاز با توجه به نوع برنامه انتخابی می‌تواند متغیر باشد، اما به طور کلی متقاضیان باید تحصیلات حداقل کاردانی، 1 سال سابقه کار مرتبط، دانش زبان انگلیسی معادل آیلتس 5.5 و سنی کمتر از 50 سال داشته باشند. داشتن مواردی چون جاب آفر، بستگان نزدیک در کانادا، دانش زبان فرانسه و تاییدیه استانی می‌تواند روند مهاجرت آن‌ها را به کشور کانادا تسهیل کند.

برنامه‌های مهاجرت استانی (PNPها)، در همۀ استان‌های کانادا به‌جز دو استان کِبِک و نوناووت، اجرا می‌شوند. هر استان در یک سال، حداقل یکی از برنامه‌های مهاجرتی‌اش هم‌راستا با اکسپرس اینتری است که به این برنامه‌ها، برنامه‌های استانیِ پیشرفته می‌گویند. استان‌های کانادا در کنار سیستم اکسپرس اینتری، نیروهای کار موردنظر خود را از میان مهاجران متقاضی زندگی و کار در آن استان انتخاب می‌کنند.

چه کسانی می‌توانند به عنوان همراه با متقاضی مهاجرت کاری به کانادا مهاجرت کنند؟

با ارسال مدارک مورد‌نیاز و دریافت هر یک از ویزا‌های گفته‌شده، امکان دریافت اقامت دائم در کانادا برای افراد موفق در زمینه‌های هنری، ورزشی و کشاورزی فراهم می‌شود. میزان تحصیلات و مهارت زبان، داشتن مدرک معتبر، سن، نوع شغل و موارد دیگر در افزایش امتیاز شما مؤثر هستند. بر پایه عوامل تعیین شده از سوی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، باید دست‌کم ۶۷ امتیاز کسب کنید. با توجه به اطلاعات کمی که گفتید هم راه سرمایه گذاری و هم راه کاری می تواند برای شما باز باشد. برای کاهش ریسک‌های پذیرش، سازمان مهاجرت کانادا نظارت‌ زیادی در پذیرش مهاجران و همچنین، مدت اقامت موقت آن‌ها پس از ورود به کانادا دارد. در این مدت، لازم است تا از تمام قوانین کانادا تبعیت کنید و همچنین عملکرد مناسبی داشته باشید.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای برخی رشته ها مانند رشته های هنری نیز معمولا از متقاضی درخواست می شود تا نمونه اجرا یا کار خود را در قالب یک ویدئو، عکس و … ارسال نماید. اگر فرزند دارید، شرایط کمی پیچیده تر است چون با دریافت ویزای کاری تحصیل فرزندان شما رایگان خواهد بود. شایان ذکر است که فرد متقاضی باید این مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا را تا قبل از سابمیت درخواست آماده داشته باشد. همچنین می‌توانید از خدمات وکیل و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، عضو سازمان نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا ، استفاده کنید. خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست. برنامه‌های مهاجرتی وجود دارند که می‌توانید بدون داشتن جاب آفر از طریق آن‌ها اقدام کنید.

کانادا کشوری است که سریع ترین راه های مهاجرتی را به متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه می دهد. اما بهترین راه مهاجرت به کانادا روشی است که بیشترین تطابق را با شرایط شما داشته باشد. هر روش مهاجرتی نیز مزایای خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد. به عنوان مثال، چنانچه دارای تجربه کاری مفیدی هستید، می توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید.

بهترین و راحت ترین روش مهاجرت به کشور کانادا

اولا، گواهی ها توسط هر استان اهداء می گردند و نه از سوی دولت و هر استان قوانین خاص و روند های خاص خود را دارد. در کانادا مناطق وسیعی از زمین وجود دارد، حدود سه چهارم از جمعیت در 150 کیلومتری مرز کانادا/ آمریکا در مناطق جنوبی کشور زندگی میکنند و شهرهای بزرگ اکثرا همه این مرز را خط میکنند. هوا در این مناطق نیز گرمتر است که زندگی را از بسیاری از جهات آسانتر میکند. هر انسانی با هر ملیت و قومیتی مانند درختی است که در خاک وطن خود ریشه دوانده و خارج سازی این ریشه از خاک و کاشت دوباره ی آن در خاک کشوری دیگر مستلزم متحمل شدن مشکلات و مصائب خاص خودش است. باید تاب و توان تحمل این مشکلات را داشت و از وجود آن ها آگاه بود که با ذهن باز و پیش بینی های لازم قدم در راه مهاجرت نهاد.

“دانشگاه لاوال” کانادا، اولین موسسه آموزش عالی در این کشور بود که مقطع کارشناسی ارشد را برای دانشجویان فراهم کرد. اقتصاد کشور کانادا، در رتبه 10 بزرگترین اقتصادهای جهان قرار گرفته است. این کشور عضو “سازمان همکاری اقتصاد و توسعه” و همچنین “گروه هشت” می‌باشد و دارای منابع طبیعی بسیار و صنایع پیشرفته‌ای همچون صنایع شیمیایی، نفت، خودروسازی و صنایع معدنی می‌باشد. کشور کانادا برای مهاجرت بهترین گزینه می باشد و همواره متقاضیان بسیاری دارد، زیرا این کشور تا حد زیادی مهاجرپذیر می‌باشد. از هر روش مهاجرتی که برای ورود به کانادا استفاده کنید لازم است حداقل 3 سال در این کشور به تحصیل یا کار و زندگی مشغول باشید تا بتوانید تابعیت و پاسپورت کانادایی دریافت کنید. اگر قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور را دارید، از شانس نسبتا بالایی برای موفقیت در این امر، برخوردار خواهید بود؛ چرا که سیاست‌های مهاجرتی این کشور، از ورود هر چه بیشتر مهاجران متخصص و اقامت آنان، استقبال می‌کند.