دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا ️ شرایط و هزینه ها در سال ۲۰۲۲ ایمیگو-مهاجرت دی بی

این موضوع می تواند به شما بگوید افرادی که 40 سال را رد کرده‌اند شانس بسیار کمی دارند. این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه مهاجرت به استرالیا است که شما بعد از مطالعه آن می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این مقاله تمامی جوانب و انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا را مشاهده خواهید کرد. اگر وقت کافی برای مطالعه این مقاله ندارید می‌توانید با استفاده فرم زیر شماره تماس خود را بگذارید، مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا.

  • مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است.
  • مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند.
  • برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ارائه مدرک لیسانس معتبر و آیلتس معادل حداقل 6.5 الزامی است و این دوره عموماً بین 15 تا 18 ماه است.
  • یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف است و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است.

ویزای ۱۸۸سیستم امتیازبندی دارد و فرد لازم است حداقل 65 امتیاز را کسب نماید. با داشتن این ویزا امکان اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۸۸۸ یا دیگر ویزاها برای متقاضیان فراهم می‌شود. استرالیا همانند همیشه بوده است و در عین حال سالیانه چند صد هزار نفر از روش‌های مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و…

ساب کلاس 893 برای دریافت اقامت دائم

در ادامه این نوشتار به انواع راههای اقامت استرالیا خواهیم پرداخت تا بسیاری از متقاضیان بتوانند شرایط اقامت استرالیا از این مسیرها را بررسی نمایند و متناسب با شرایط خود، برای بهترین مسیر مهاجرتی اقدام نمایند. همان طور که در ابتدا عنوان کردیم یکی از اصلی ترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا مسیر ویزاهای کاری و یا مان اسکیل ورکر است که خود چند ساب کلاس بسیار مهم دارد مانند ویزای 189،190 و 491 که بسیار از متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق این ویزاها وارد استرالیا می شوند. توجه کنید که موضوع مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک فنی حرفه همان مسیر کاری است و متقاضیانی که تخصص های فنی مانند مکانیک خودرو یا تکنسین تاسیسات و … را دارند میتوانند از این مسیر اقدام کنند و نیاز به داشتن مدارک دانشگاهی ندارند.

پاسخ به سوالات متداول مربوط به مهاجرت

آن‌ها می‌توانند از طریق ساب کلس‌های 804، 884، 864، 173، 143، 103 و 870 اقدام کنند. برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی تحت شرایطی همراه با اقامت دائم هستند. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است. به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در خاک استرالیا در خواست تابعیت کنند. اگر برای تحصیل به استرالیا مهاجرت می کنید، می توانید اعضای خانواده تحت تکفل خود را با خود همراه داشته باشید.

سازمان FIRB استرالیا

این کشور یکی از سالم ترین کشورهای جهان است و سبک زندگی متعادل، اقتصاد قوی و نظام آموزشی با کیفیت این کشور آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرت تبدیل نموده است. همسر متقاضی باید دارای تابعیت کشور استرالیا باشد و یا حداقل اقامت وی ثبت شده باشد. اول اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب اقامت دائم استرالیا باشند و فرزند نیز داخل خاک استرالیا متولد شود. کشور استرالیا به علت برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجران مختلف است. این مطلب به شما کمک می کند تا بدانید چه ویزایی مناسب شما است و برای اخذ هر نوع ویزا به چه مدارکی احتیاج دارید.