دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا؛ آسان ترین راه اقامت کانادا و شرایط 2022

برای اخذ جاب آفر افراد نیازی به اثبات تمکن مالی ندارند پس از این موضوع هزینه هایی که در این روش پرداخت می شود شامل هزینه انگشت نگاری، ارزیابی مدارک و هزینه های مربوط به ویزای کار است. البته این روش اصلا ساده نیست و به راحتی نمی توان یک کارفرما را برای اهدای جاب آفر به یک خارجی قانع کرد. در صورتی که می خواهید از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید حمایت از یکی از سازمان های این کشور را دریافت کنید. اگر حمایت شما توسط venture capital fund باشد شما به 200 هزار دلار سرمایه برای این روش نیاز دارید، که این شرکتها تامین میکنن. اگر شما توسط angel investor group حمایت شوید به 75 هزار دلار نیاز دارید و اگر business incubator انتخاب شوید به هزینه اولیه نیازی ندارید و فقط باید در برنامه ها شرکت کرده و قبول شوید. البته هزینه های دولوپ یک بیزینس استارتاپی بر عهده خود شماست که بتوانید تاییده این شرکتها را دریافت کنید.

  • بسته به نوع برنامه سرمایه گذاری، نوع صنعت کسب و کار، کوچکی و بزرگی کسب و کار و مکان کسب و کار مبلغ سرمایه گذاری متفاوت است که حداقل آن بین ۱۰۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار کانادا است.
  • در این مقاله تمامی جوانب مهاجرت به کانادا را مرور خواهید کرد و ویدیوهایی را خواهید دید.
  • البته باید در نظر داشت که افراد در این مسیرها نیز باید هزینه های دریافت ویزای خود را پرداخت کنند اما به کمترین هزینه ممکن نیاز خواهند داشت تا بتوانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند.
  • به این صورت چنانچه متقاضی تنها به علت علاقه، به مهاجرت به کانادا، دست به چنین اقدامی زده باشد و شرایط پناهندگی را دارا نباشد، مناسب تر است این راه را جهت مهاجرت خود انتخاب ننماید.

اگر هدف خود از مهاجرت به کانادا را آغاز یک کسب و کار تازه می‌دانید، بهتر است در تورنتو ساکن شوید. ابر شهر تورنتو از نظر داشتن شرایط رفاهی برای سکونت نیز، از جمله شهرهای ایده‌آل و استاندارد دنیا است. کانادا شهر ها و ایالت های مختلف با شرایط زندگی متفاوتی دارد و بهتر است شما قبل از مهاجرت به کانادا در مورد این مناطق اطلاعات کافی کسب کنید تا بهترین شهر را برای زندگی انتخاب کنید. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از شهرهای مختلف کانادا را برایتان فراهم آورده ایم.

اقامت در کشور کانادا

مهاجرت به کانادا از روش ازدواج شرایط مخصوص به خود را دارد و شخصی که قصد دارد به عنوان اسپانسر، همسر خود را به کانادا ببرد می بایست توانایی این را داشته باشد که مخارج های زندگی خود و همسرش را تامین کند. استان های بسیار، دیگری نیز در کانادا می باشند که دارای شرایط های مهاجرتی از روش سرمایه گذاری می باشند. چنانچه می خواهید از روش سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت نمایید، استان کبک کانادا میتواند مورد خوبی برای شما به حساب بیاید.

خصوصیات آژانس مهاجرتی مناسب درکانادا چیست؟

یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند به امنیت مربوط می شود. طبق آماری که سازمان جهانی GPI اعلام کرده است کشور کانادا از نظر برقرای امنیت رتبه ششم را از آن خود کرده است و به یکی از امن ترین کشورهای جهان برای زندگی تبدیل شده است. نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین بوده، دولت برای اداره کشور از راهکارهای صلح جویانه استفاده کرده و بدین شکل شرایطی را فراهم کرده تا مهاجران و مردم زندگی راحت و بی دغدغه ای را تجربه کنند. از دیگر نکات مثبت مهاجرت به این کشور، پایین بودن نرخ بیکاری است. در حالی که در برخی کشورها روز به روز نرخ بیکاری افزایش پیدا می کنند از سال 1970 کانادا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از تعداد افراد بیکار در جامعه بکاهد و موجب رشد و توسعه کشور شود. جمعیت افراد سالمند در کشور کانادا در حال افزایش است و به همین دلیل فرصت های شغلی خوبی برای کسانی که دارای تخصص و مهارت هستند فراهم شده است.

برای چنین اقدامات قضایی، تراست دارای وکلای خبره و با تجربه‌ای است که دارای مجوز وکالت در تمامی حوزه‌های قضایی کانادا هستند. بله، با وجود تغییرات ویزا های مهاجرت اقتصادی کانادا، هنوز این راه برای ایرانیان باز است و شما می توانید یکی از 15 هزار مهاجر سرمایه گذار کانادا در سال آینده باشید. سرمایه گذاری همواره احتیاج به بررسی و شناخت کافی از شرایط و ملاحظات وجود دارد. این حقیقت برای مهاجرت سرمایه گذاری نیز صدق می کند و با توجه به تعدد راه های مهاجرت سرمایه گذاری، لازم است اطلاع کافی از قوانین مهاجرتی کانادا داشته باشید. به شما پیش نهاد می دهیم با پر کردن فرم اولیه مهاجرت سرمایه گذاری از خدمات حرفه ای مشاورین و وکلای تراست بهره ببرید.

ارزان ترین روش های مهاجرت به کانادا را در این قسمت مرور می کنیم. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن الزامات این روش ها برای مهاجرت به کانادا اساسی است. با کارشناسان ما در تماس باشید تا به شما بهترین راه را معرفی کنند. در مرحله آخر نیز شما کسب و کارتان را راه اندازی می کنید و اقامت دائم دریافت می کنید. به علاوه روش های سرمایه گذاری به نمره زبان پایین تری نسبت به سایر روش ها نیاز داشته و محدودیت سنی ندارند. در این مرحله ی مهم فرم های ثبت نام ویزای شما تکمیل شده و برای دریافت ویزای کار شما اقدام می گردد.

شیوه مهم دیگر که طرفداران زیادی هم دارد، مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر یا سیستم اکسپرس انتری است. اما کسانی که از مشاوره مهاجرت به کانادا استفاده می‌کنند پروسه آسان تری برای اخذ ویزا طی می‌‌‌‌کنند. در برخی موقع ها امکان دارد که شخص متقاضی از روش ویزای توریستی در کشور کانادا حضور داشته باشد و در حالی که در کانادا می باشد درخواست اقامت دائم کند. به این صورت که شخص متقاضی و اسپانسر او در کشور کانادا با همدیگر ازدواج می کنند و روال درخواست اقامت در کشور کانادا انجام می شود.

همچنین هزینه های مربوط به دانشگاه بر اساس دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. هزینه اپلیکیشن فی در این روش برابر با 550 دلار برای فرد متقاضی و همین مبلغ برای همسر وی است؛ در صورتی که فرد فرزند کمتر از 22 سال داشته باشد این مبلغ به 150 دلار تغییر می کند. البته هزینه های تست زبان، ارزیابی مدرک تحصیلی و ترجمه مدارک نیز وجود دارد که برای هر فرد ممکن است متغیر باشد. برنامه مهاجرتی آتلانتیک مدتی ست که از حالت آزمایشی خارج شده و به صورت یک برنامه اصلی مهاجرتی معرفی شده است.

اطلاعات تماس شما نمایش داده نخواهد شد و صرفا جهت اطلاع رسانی‌های بعدی است. بعضی از مدارس خصوصی اینجا مدرک معادل و معتبر در ایران را میدهند. هر استان و هر شهر به سازمان‌ها و خدماتی مجهز است که به تازه‌‌واردان به کانادا کمک شود. چون سربازی ایران اجباری است و محل خدمت هم تصادفی انتخاب می شود و این، مشکلی در مهاجرت به وجود نخواهد آورد. اگر منظورتان معافیت پزشکی است، باید دلیل آن یعنی بیماری که موجب معافیت شده، از طریق تست های پزشکی بررسی شود.

طبیعی است که در این شرایط، جذب مهاجر بیشتر صورت می گیرد تا نیروی کار مد نظر تامین گردد. وقتی برای کار به کانادا می روید می توانید اقامت دائم این کشور را از آن خود کنید. اگر هدف شما مهاجرت به کانادا یا کبک با TEFAQ است، باید در آزمون TEF کانادا شرکت کنید تا پس از موفقیت در آزمون موفق به دریافت ویزا شوید. با این آزمون می توانید در هر نقطه از کانادا مهاجرت کرده و کار کنید. مهاجرت به کانادا از جهات زیادی به عنوان پر تقاضا ترین مقصد انتخاب شده است که در این بخش به تعدادی از این علت ها می پردازیم. به طور کلی کانادا یک کشور مهاجر پذیر است و از چند فرهنگی به خوبی استقبال می‌کند.