دسته‌ها
اخبار

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و پیش خرید اتوخسروانی | kamapress

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و پیش خرید اتوخسروانی | kamapress

سایاخودرو با فروش اقساطی و تحویل فوری، به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین پیش پرداخت ممکن، خودرویی که دوست دارید را تحویل بگیرید و هزینه‌ها را به تدریج تسویه فروش اقساطی ایران خودرو 1418 کنید. این راهی آسان و بدون استرس برای دستیابی به خودروی خوب و به‌روز است. با ما تماس بگیرید تا بهترین راهکار را برای نیازهای خود انتخاب کنید. با توجه به ثبت تقاضای بسیار زیاد برای خرید هایما s7، ایران خودرو پس از مدتی نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته این ماشین را نیز روانه بازار کرد که از نظر طراحی داخلی و امکانات رفاهی، پیشرفت چشمگیری داشت.

  • افت تقاضا برای خرید خودرو موجب شده تا بازار دلالی از رونق بیافتد و قیمت های بازارهم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
  • پیشرانه‌ در نظر گرفته شده برای خودروهای هایما از نوع ۱.۵ لیتری توربو MPI است.
  • به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.
  • در این باره باید بگوییم که نحوه ثبت نام خودرو در این طرح به صورت دقیق از طریق بخش نامه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.
  • به نظر می‌رسد چینی‌ها، ذائقه مخاطبان بازار هدف را به خوبی می‌دانند، استقبال از طرح‌های خرید هایما s7 و s5 به خوبی بیانگر این موضوع هست.

به عنوان یک وسیله نقلیه برتر در حوزه خودرو سازی چه از نظر طراحی، ایمنی و آسایش با استاندارد های بسیار بالاو با توجه به کلاس خودرو مورد توجه بسیار از خانواده های ایرانی قرار گرفته است. دانگ فنگ H30 کراس نیز که در فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو عرضه می گردد، بر اساس پلتفرم محصولی شگفت انگیز یعنی پژو 308 ساخته شده است. این خودرو مجهز به کیفیت TU5 و گیربکس اتوماتیک تولید شده به وسیله برند معروف آیسین است. در خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس خصوصا H30 کراس با توجه به طراحی درخور و اسپورت آن احساس خاصی را به راننده خواهد داد. در حال حاضر با دو موتور 1.8 و 1.6 لیتری و طراحی داخلی جدید تولید می شود.

فروش فوری و اقساطی “پژو پارس” و “پژو 405 دوگانه سوز” و ” 405 اس ال ایکس”در 1 و 2 بهمن 98 (+جدول فروش)

صحت کلیه اطلاعات درج شده ً خصوصا کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است. هریک از متقاضیان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی واجد شرایط مجاز به ثبت نام یک خودرو است. مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند.

فروش اقساطی 206 صندوقدار v8

این خانواده برای نخستین بار به عنوان یک خودرو لوکس به بازار عرضه شد. پژو پارس برای سرنشینان خود راحتی و اسایش بسیاری را فراهم آورده است. شرکتی که در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی فعالیت میکند باید تضمین های لازم را به مشتری ارائه دهد  تا مشتری بتواند خرید مطمئنی نیز داشته باشد. شرکت هایی میتوانند تضمین های لازم برای فروش اقساطی خودرو داخلی را به مشتری بدهند که این شرکت ها مجوزهای لازم برای فعالیت خود را دریافت کرده باشند. این شرکت ها به دلیل فعالیت غیر قانونی غیر قابل پیگیری نیز میباشند و یا به سختی میتوان ضرر ایجاد شده را پیگیری نمود .

فروش اقساطی 207 اتومات

در‌حال‌حاضر ایران خودرو با عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی، بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای سواری و مناسب برای خانواده است. ایران خودرو پژوهای ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷ را بر‌اساس استانداردهای خودروهای فرانسوی در ایران مونتاژ می‌کند.