دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان چگونه است؟️دانستنی‌های اقامت عمان برای ایرانیان-مهاجرت دی بی

تمام داوطلبان گروه های پزشکی اعم از تکنسین های درمان، پزشکان و متخصصان، جهت دریافت ویزاری کار عمان باید پروسه دیتافلو را انجام دهند. لازم به ذکر است این پروسه امری حساس و نیازمند تجربه و پیگیری می‌باشد تا در نهایت به مرحله تایید برسد. تیم ما با سابقه انجام ده ها پروسه موفق با به حداقل رساندن هزینه و زمان در این زمینه آماده انجام این مهم برای متقاضیان عزیز است. ب) قصد دارند از سایر مزایای داشتن اقامت نظیر حساب ویزا کارت و یا رزومه حضور در خارج از ایران برای اخذ مهاجرت کشورهای اروپایی و یا حتی تاخیر در رفتن به خدمت سربازی استفاده نمایند. در صورت نامعلوم بودن تابعیت والدین نیز امکان مهاجرت به عمان از طریق تولد وجود دارد.

  • شمار بالای متقاضیان و افراد مهاجرت کرده به این کشور، گواه این واقعیت است.
  • مهاجرت به عمان در سال‌های اخیر بسیار پرتقاضا بوده و بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت از ایران بوده‌اند، اخذ اقامت عمان را یکی از راه‌های تحقق خواسته‌ی خود یافته‌اند.
  • در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری ماما به عمان در زمینه ی شرایط این شغل در کشور عمان صحبت نمودیم و همچنین مهم ترین اطلاعاتی که باید در جاب آفر کشور عمان به آن ها اشاره شود، را برای شما عزیزان بیان کردیم.
  • با این اوصاف کدام کشور مناسبِ شرایط کاری و درآمدِ خوب واسهُ مهاجرت میباشد ؟ از توضیح شما بابتِ سؤالم سپاسگزارم .
  • این‌طور به نظر می‌رسد که کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عمان به دلیل ارائه امکانات ورزشی مناسب و بالابردن درآمدهای ورزشکاران و از سویی دیگر نزدیکی به ایران، به کشوری محبوب برای ورزشکاران ایرانی بدل شود.
  • این کشور از طریق مرز های خاکی با کشور های عربی عربستان، امارات و یمن، همسایه است و دارای استان هایی به نام های الظفار، مسندم، البریمی و مسقط می باشد.

همچنین تحصیل در مقطع دکترا در کشور عمان نیازمند الزامات و شرایط ویژه‌ای هست. یکی دیگر از روش‌ های مهاجرت به عمان از طریق تحصیل در این کشور است. شرایط استخدام در عمان برای مهاجران و افراد غیربومی مشکل است و سختگیری‌هایی به همراه دارد.

برای مهاجرت چقدر پول لازم است؟

افراد متقاضی دریافت این دعوتنامه می بایست سنی بین 21 تا 60 سال داشته باشند. همانطور که ذکر شد در سال های اخیر به دلیل شرایط موجود مهاجرت کاری به کشور عمان فقط برای کادر درمان امکان پذیر است و اگر جز این دسته هستید مهاجرت به این کشور برای شما بسیار راحت و مناسب می باشد. مهاجرت تحصیلی به عمان نیز به دلیل ارزش بالای پول این کشور و هزینه های زیاد، مورد استقبال ایرانیان نیست. در نتیجه می توان گفت یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به عمان سرمایه گذاری در این کشور است.

مهاجرت به پرتقال

در واقع کار در این کشور مناسب افرادی است که به هر دلیلی نتوانسته اند به کشور های اروپایی مهاجرت کنند و حالا می خواهند با کار در کشوری چون عمان که شرایط اقتصادی خوبی دارد، پس انداز مالی و رزومه کاری خود را توسعه دهند. پیدا کردن کار در عمان، از شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از رایج ترین آن ها، ارسال رزومه برای کارفرما به صورت مستقیم می باشد. در این شیوه، شما باید رزومه ای کامل برای خود ایجاد کنید که به طور خلاصه کلیه سوابق شغلی و تحصیلیتان در آن درج شده باشد. توجه داشته باشید که واحد پول کشور عمان، ریال می باشد و ما برای راحتی بیشتر شما در مقایسه با میانگین درآمد مشاغل مختلف در این کشور نسبت به سایر کشور ها، آن ها را به دلار تبدیل کرده ایم. کار در عمان به سطح زبان انگلیسی عالی و ارائه مدارک زبان پیشرفته ای نیازی ندارد. عمان، یکی از کشور های واقع شده در حاشیه خلیج فارس است که مردم آن به تواضع و فروتنی معروف هستند و پایتخت آن معروف بهعروس کشورهای عربیاست.

ساختار سیاسی این کشور پادشاهی است و پارلمان نیز نقش قانونگذاری و بازرسی دارد. این کشور پادشاهی از موقعیت استراتژیک مهمی برخوردار است و عضویتش در سازمان های مختلف منطقه ای و اسلامی سبب شده تا نقش مهمی در تحولات منطقه ای داشته باشد. عمان به دلیل داشتن منابع نفتی قابل ملاحظه، رده بیست و پنجم جهان را از این نظر در اختیار دارد. ولی در صورت کلی عمان به صورت محدود جاب افر ارائه میده و باید در هر دوره ببینید ایا این مشاغل جزو شغل های مورد نیاز عمان هست یا خیر. حدودا ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای دارم در رابطه با ساخت و ساز پروژه های مختلف ملی نظیر احداث دانشگاه و غیره که اگه لازم شد رزومه رو میفرستم. به عنوان نیروی کار و خدمات توی شرکت ها و کارخونه ها میتونید اقدام کنید.

بعد از اینکه از دانشگاه مورد نظر خود نامه پذیرش را دریافت کردید؛ لازم است پاسپورت؛ مدارک شناسایی؛ عکس خود را آماده کنید. یکی از شرایط عمومی جهت کار در عمان دانستن و تسلط به یکی از زبان‌های عربی و انگلیسی است.لیست مشاغل مورد نیاز کار در شرکت هایی که کاریابی در عمان می‌کنند موجود است. این شرکت‌ها با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز طرف عمانی ویزای کار عمان صادر می‌کنند. تمدید اقامت عمان و اشتغال به کار می‌تواند به اقامت دائم عمان منتج شود، اما برای دستیابی به آن از طریق تمدید اقامت عمان، باید سال‌ها زمان صرف کرد.

افرادی که به‌منظور اشتغال به عمان نقل مکان می‌کنند، قبل از هر چیز به اخذ گواهینامه NOC نیاز دارد. این گواهینامه مشخص می‌کند که کارفرمای متقاضی و مقامات کشور عمان هیچ نوع مخالفتی برای ورود او به کشور از نظر سیاسی و اقتصادی و… ندارند. البته پیدا کردن شغل و جلب رضایت کارفرما، یک پروسه طولانی می‌باشد. اما تنها مزیتی که دارد این است که کلیه هزینه‌ها و بخش زیادی از انجام امور اداری اخذ ویزای کار عمان، به عهده کارفرمای متقاضی می‌باشد.

کپی پاسپورت سرمایه گذار که دستکم 6 ماه تا زمان انقضا اعتبار دارد. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به کاریابی بین المللی کاربین می باشد. کشور سوئد به‌عنوان کشوری اروپایی با دارابودن سطح رفاه بالا همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مهاجران برای آغاز یک زندگی جدید و بی‌دغدغه بوده است. به‌طورکلی باید هزینه‌های مسکن، غذا و نوشیدنی و حمل‌ونقل در این کشور را چنین بیان نماییم. زوجین باید 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در طول یک سال و 18 ماه در بازه سه ساله در عمان حضور داشته باشند.