دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا ️ شرایط و هزینه ها در سال ۲۰۲۲ ایمیگو-مهاجرت دی بی

البته نمره functional که برای همسر متقاضی الزامی است ( آیلتس ۴.۵ یا معادل) فقط یک سال برای اداره مهاجرت اعتبار دارد. برای ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بالای ۵۵ سال نمی‌توانند اقدام کنند مگر اینکه از یک ایالت تاییدیه دریافت کنند و این موضوع برای چند ایالت امکان پذیر است. و در ویزاهای تحصیلی شاید شرایط سنی وجود نداشته باشد ولی در عمل هرچه سن بیشتر باشد شانس در یافت ویزای تحصیلی کمتر است و در کل برای هر ویزایی شرایط سنی خاص خود را دارد و هر روش اقامتی شرایط خاص خودش را دارد و براساس آنها باید جواب این سوال داده شود. در مجموع روش‌های متعددی و مختلفی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به تعداد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است.

  • قبل از اینکه بخواهیم مستیقما به شرایط ویزای ۴۷۶ بپردازیم شاید بهتر باشد تعریف کوتاهی درباره این ویزا داشته باشیم.
  • همینطور تحصیل در گروه رشته های علوم انسانی از میزان هزینه اعلام شده در ردیف بالا کمتر می باشد.
  • متقاضی بایستی کمتر از 55 سال سن داشته باشد، مگر اینکه ایالت یا قلمرویی که متقاضی برای آن اقدام می کند، گواهی کند که متقاضی از مزایای اقتصادی استثنایی برخوردار است.
  • ما در مجموعه مهاجرت پلاس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.
  • حزب لیبرال، حزب کارگر، حزب سبز و حزب یک ملت، احزاب اصلی کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند.
  • این ویزا مربوط به افراد زیر ۱۸ سال است که هیچ کدام از والدینشان به دلایل مختلف مانند فوت، معلولیت ذهنی یا جسمی یا …، تونایی مراقبت از آنها را ندارند و احتیاج به خویشاوندشان در استرالیا دارند تا از آنها مراقبت کنند.

اطلاعات به روز وکلای مهاجرتی، آشنایی آنها با پیچ و خم‌های قانونی کشور مقصد و تجربه آنها در مواجه با پرونده‌های مشابه، می‌تواند راهگشا باشد. از کیفیت بالای آموزش گرفته تا اقتصاد پویا و فرصت‌های کاری مناسب در استرالیا همه و همه می‌توانند گواه این ادعا باشند که استرالیا برای مهاجرت مناسب است. استاندارهای زندگی در استرالیا به شدت بالا است و این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که توجه متقاضیان به مهاجرت را به این کشور جلب می‌کند.

اما به طور کلی می توان از ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور نام برد. در مسیر کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تاسیس نماید، می تواند اقامت دائم استرالیا را در زمان مناسبی اخذ نماید. در صورتی که متقاضی در سطح بین المللی دارای شهرت می باشد، مسیر ویزای جهانی استعداد استرالیا برای متقاضی یکی از بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشد. توجه داشته باشید که مدت زمان اخذ اقامت دائم استرالیا به فاکتورهای زیادی از جمله شرایط سازمان های ارزشیابی مدارک و اداره مهاجرت استرالیا و همچنین شرایط خود شما بستگی دارد. در حال حاضر، پس از شیوع بحران اقتتصادی جهانی و تاثیر آن در سیاستهای مهاجرتی دولت استرالیا دقیقا نمی توان عنوان نمود که اخذ اقامت استرالیا چه مدت زمانی طول خواهد کشید. اما بر طبق انتشارات اداره مهاجرت استرالیا می دانیم که پروسه رسیدگی بر روی پرونده های ارسال شده به اداره مهاجرت استرالیا بر اساس ارجحیت های تعیین شده توسط اداره مهاجرت انجام خواهد گرفت.

مهاجرت به یک کشور ایده‌آل برای زندگی می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد. اما درکل، همه آنهایی که تصمیم به ترک دیار می‌گیرند هدف نهایی‌شان ساخت آینده بهتر برای خود و فرزندانشان است. «ادیسه» با بهره مندی از مشاورین عضو شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا و بسط فعالیت های مهاجرتی خود و تاسیس دفاتر مشهد، شیراز و اصفهان امروز در سطح خاورمیانه به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مهاجرت شناخته شده است. ویزاهای همراه با حمایت کارفرما و Working Holiday به طور کلی سریع‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور هستند.

زیر مجموعه‌های هر یک از این روش‌ها به قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب شیوه مهاجرتی خود، حتما با بررسی کامل شرایط خود از وکلای مهاجرتی شرکت ادیسه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید. در این مقاله همه چیز را درباره مهاجرت به استرالیا، از راه های مهاجرت خانوادگی به استرالیا گرفته تا ویزاهای کاری موقت و دائم بررسی خواهیم کرد. به همین دلیل تنها در صورتی پشیمانی از مهاجرت به استرالیا به وجود می‌آید که نسبت به روش‌های مهاجرت و شرایط این کشور آگاهی کافی نداشته باشید. با ما در این مطلب همراه باشید تا شرایط مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم.

البته در برخی دیگر از استان‌ها و ایالت‌های استرالیا این سن تا 55 متغیر است. این ویزا برای کسانی صادر می‌شود که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را در استرالیا دارند و وارد جریان نو‌آوری این کشور شده‌اند. برای دریافت ویزای ساب کلاس 888 باید از طریق ویزای 188 یا 444، اقامت از طریق سرمایه‌گذاری استرالیا را داشته باشید. علاوه بر این موارد، باید از طرف یکی از ایالات استرالیا دعوت شده باشید. برای دریافت بیمه بیکاری باید تابعیت کشور استرالیا را داشته باشید، البته کسانی که دارای ویزای پناهندگی هستند جزو موارد استثنا به حساب می‌آیند. کسانی که با ویزای مهارت به استرالیا مهاجرت کرده‌اند تا زمان دریافت تابعیت نمی‌توانند از تسهیلات بیمه بیکاری استفاده کنند.

بیشترین تخصص‌هایی که استرالیا جهت تامین نیروی انسانی نیاز دارد

ما در این مقاله به بررسی راه‌ها و روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا پرداختیم با شرایط، مزایا و معایب هرکدام به صورت جداگانه آشنا شدیم. همانطور که گفتیم کشور استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، شرایط رفاه اجتماعی و اقتصاد قوی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت قرار گرفته است. روش‌های بسیاری برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد که هرکس می‌تواند با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کند. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب راه درست مهاجرت کمک کرده باشد.

مدرک زبان مورد نیاز مهاجرت به استرالیا

این ویزاها نسبت به دیگر ویزاهای اقامت دائم استرالیا روش‌هایی کم‌هزینه‌تری هستند. ویزاهای اسکیل ورکر با توجه به جدول امتیازبندی به متقاضیان تعلق می‌گیرند. استرالیا، امکان مهاجرت به این کشور را برای افراد مختلف، با شرایط متنوع و آن هم با استفاده از ویزاهای متعدد فراهم کرده است. داشتن شرایط بیان شده در مطالب موجود در این سایت و سایر منابع، به معنای پذیرش 100 درصدی متقاضیان نبوده و مهاجرت به استرالیا، می‌تواند تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار بگیرد. علاوه بر این، قوانین و شرایط مهاجرت از طریق روش‌های مختلف، ممکن است با بروز اتفاقاتی دچار تغییر شوند. در صورتی که علاقه‌مند هستید تا با شرایط مختلف هر یک از این ویزاها و روش‌های مهاجرت به استرالیا آشنا شده و اطلاعاتی کامل و به روز را در این زمینه‌ها به دست بیاورید، بهتر است برای دریافت مشاوره، با مشاورین درنامایگریشن ارتباط برقرار کنید.

اگر اقامت دائم را دارید باید 3 سال از 4 گذشته را در استرالیا زندگی کرده باشید. بسیاری از متقاضیان دغدغه انتقال حیوانات خانگی خود را در زمان مهاجرت به استرالیا دارند باید بگوییم که این امکان وجود دارد اما مسیر کمی زمان براست و این انتقال همزمان با مهاجرت شما رخ نمی‌دهد. همونطور که می‌دانید استرالیا یک جزیره است از نظر تنوع زیست محیطی، تنوع گونه‌های حیوانی‌اش بسیار خاص و منحصر‌به فرد است از این رو بسیار حساسیت در این زمینه انتقال حیوانات به کشور خود دارد. در حالت کلی باید بگوییم امکان پذیر است و بسته به نوع حیوانات مدت زمان قرنطینه آنها در مراکز مشخص شده می تواند متفاوت باشد و همچنین هزینه انتقال هم متفاوت است.