دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان 2022 روش های مهاجرت عمان 1401 مهاجرتی جام جم-مهاجرت دی بی

لازم به ذکر است که پذیرش تحصیلی و تحصیل در دانشگاه‌های عمان منجر به دریافت اقامت دائم این کشور نمی‌شود و باید توجه داشت متقاضیان اقامت عمان باید به مدت ۲۰ سال در این کشور کار و زندگی کنند. بهترین گزینه برای مهاجرت به کشور عمان و دریافت اقامت عمان، سرمایه‌گذاری در این کشور است؛ دولت از ایده‌ها و بیزنس پلن‌های پر سود حتی بدون سرمایه با آغوشی باز حمایت می‌کند. متقاضی می‌تواند با همکاری با دولت طرح و بیزنس پلن خود را به مراحل اجرایی و درآمدزایی برساند. باید توجه داشت که ارائه مدرک فارغ‌التحصیلی حداقل از مقطع لیسانس، سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی با حداقل نمره متوسط به بالا و شرایط سنی زیر 45 سال از جمله موارد ضروری برای ویزای کاری محسوب می‌شوند.

  • جز پیشنهاد کاری، لازم است که شما دارای شرایط به خصوصی از جمله سن بالای 21 سال و کمتر از 60 سال، قبولی در آزمون یا آموزن های متقاضیان کار در کشور عمان و ….
  • باید بدانید که به طور میانگین برای یک خانواده چهار نفره در کشور عمان هزینه های زندگی بدون احتساب اجاره خانه ۸۸۴ ریال عمان می باشد.
  • این مقاله توسط مشاور مهاجرتی و عضو تیم تولید محتوای هلدینگ رهپویان تالیف شده است و هدف ما افزایش آگاهی مخاطبان گرامی و متقاضیان مهاجرت است.
  • مهاجرت به عمان، شرایط مهاجرت از طریق کار، تحصیل، تولد، ازدواج، پناهندگی و سرمایه گذاری در عمان را در این مقاله بررسی کردیم.

دولت عمان شرایط مهاجرت پرستاران به عمان را به صورتی طراحی کرده است که افراد زیادی تمایل به دریافت ویزای کاری این کشور داشته باشند. تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی با زبان عربی یکی از شروط دریافت ویزای کاری عمان است. فرد متقاضی باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد و از طریق ایمیل با کارفرما مکاتبه کند. هزینه مهاجرت کاری به عمان چندان زیاد نخواهد بود و تنها هزینه های اداری صدور ویزا باید پرداخت شود.

ویزا جهت مهاجرت به عمان

سیلست های اقتصادی کشور عمان به سمت جذب سرمایه و سرمایه گذاران خارجی سوق پیدا نموده است که وجود مناطق آزاد فراوان، عمان را برای رسیدن به هدفش یاری نموده است. سرمایه اولیه ی مورد نیاز، از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان در باب ثبت شرکت میباشد که میزان این سرمایه در مناطق آزاد به 20 هزار ریال میرسد که برای فرد سرمایه گذار اقامتی 2 ساله را در پی دارد که این اقامت قابل تمدید میباشد. نظرات و تصمیم گیری های حکومت پادشاهی عمان از مسائل تاثیرگذار در سرمایه گذاری نظیر مالیات می باشد. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که از طریق سرمایه گذاری نمیتوانید اقامت دائم کشور عمان را بدست آورید. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری میتوان به نرخ مصادره اموال اشاره نمود که این نرخ در عمان نسبت به کشورهای طراز اول دنیا بسیار بالاتر میباشد.

مهاجرت کاری

با این حال کشور عمان برنامه منسجمی برای مبارزه با بیسوادی در نظر گرفته است. مهم‌ترین دانشگاه این کشور دانشگاه ملی آن است که به نام سلطان قابوس شهرت دارد. ارائه مشاوره به فرد درخواست کننده بر اساس رشته، میزان سابقه ای که دارد، مهارت، مدارک و مستندات و هدف های مختف فرد، برای امکان سنجی مهاجرت به عمان از طریق کار آن هم در گروه شغلی مامایی و نیروهای کادر درمان.

مهاجرت به عمان

دانشگاه‌های هنر و علوم اجتماعی و همین‌طور بازرگانی و اقتصاد در کشور عمان دارای شرایط بسیار خوبی هستند. به طور کلی دوره‌های آموزش عالی در کشور عمان شامل ۴۰ جلسه آموزشی است. بورسیه‌های تحصیلی کشور عمان برای کسانی که قصد دارند با هزینه کم تحصیل کنند فراهم شده است. در این بخش تمامی روش‌ های مهاجرت به عمان 2022 را باهم بررسی نمودیم. درصورتی‌که نیاز به پاسخگویی به برخی سؤالات در خصوص اقامت عمان برای کار و مهاجرت کار به عمان را دارید، می‌توانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی جام جم ارتباط برقرار نمایید.