دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ️واقعیت ها و شرایطی که باید بدانید!️MIE-مهاجرت دی بی

انتخاب راهی مناسب برای مهاجرت به ترکیه، به متقاضیان کمک خواهد کرد تا در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای کم به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنند. انتخاب سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه برای هر متقاضی متفاوت می باشد. قطعا اشخاص با رزومه و شرایط متفاوت خود برای انتخاب سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه به پاسخ های مختلفی می رسند. البته اجاره ملک و اقامت توریستی نیز از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه محسوب می شوند. بسته به اینکه پس از مهاجرت به ترکیه قصد دارید با کدام مدرک تحصیلی و در چه حوزه ای مشغول به کار شوید، شرایط متفاوت است. برای مهاجرت افراد با مدرک پزشکی، دندانپزشکی و رشته های پیراپزشکی نظیر پرستاری و مامایی شرایط کار بهتر از مدرک داروسازی است.

  • شما باید نیاز مردم را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید، یا بهتر است بگوییم، آن نیاز را ایجاد کنید!
  • مهاجرت مسیری پر از نکات قانونی است که می بایست با کمک یک وکیل متبحر طی شود.
  • مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد، امکان پذیر نمی باشد.
  • قطعا اشخاص با رزومه و شرایط متفاوت خود برای انتخاب سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه به پاسخ های مختلفی می رسند.
  • با خرید ملک به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، فرد می‌تواند اقامت یک‌ساله کشور ترکیه را دریافت کند.

در سال 2018، هزینه زندگی در استانبول در رتبه 164 از بین 209 شهر در سطح بین المللی قرار گرفت. در نتیجه اگر می خواهید به صورت مداوم در حال رفت و آمد به کشور خود باشید و با خانواده و دوستان خود ارتباط داشته باشید، کشور ترکیه انتخاب مناسب و مطلوبی به حساب می آید. سلام دوست عزیز، شما باید با توجه به هدف خودتون از مهاجرت یکی از این راه‌ها رو انتخاب کنید. شما میتوانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید تا شما رو راهنمایی کنند.

معایب و مشکلات زندگی در ترکیه کدامند؟

دریافت ویزا و شهروندی ترکیه برای ایرانیان نسبت به سایر کشورهای جهان، آسان تر است. جهت بدست آوردن اطلاعات به روز در خصوص مهاجرت به ترکیه، همین حالا اقدام کنید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند. در نتیجه اگر دنبال مهاجرت به ترکیه از طریق کار هستید حتماً باید اطلاعات لازم و تخصصی در این مورد داشته باشید، از همین رو توصیه می شود مقاله کار در ترکیه را بخوانید تا با ابعاد صحیح این روش آشنایی پیدا کنید.

چنانچه ابهاماتی در زمینه مهاجرت به ترکیه یا خدمات موسسه ملک پور دارید، می توانید طی تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. افردی که دارای سرمایه قابل توجهی نمی باشند، اما علاقه مند مهاجرت به ترکیه هستند، می توانند ارزان ترین راه مهاجرت به این کشور که همان اخذ ویزای توریستی ترکیه می باشد را انتخاب نمایند. متقاضیانی که در پی مهاجرت طولانی به کشور ترکیه دارند، باید راه های دیگر را انتخاب کنند و این نوع مهاجرت بیشتر مناسب افراد با اهداف تفریحی و یا انجام کاری می باشد. حال که با روش های مهاجرت به ترکیه، شرایط و هزینه های آنها نیز آشنا شدید، حتما می خواهید بدانید که چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم ؟ همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم اولین گام تکمیل اطلاعاتتان در خصوص شرایط مهاجرت به ترکیه است.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذپذیرش دانشگاه های ترکیهاقدام نمایند. افرادی که قصد ورود به دانشگاه های ترک زبان را دارند، باید مدرکی مبنی بر گذراندن آزمون Yos ارائه نمایند. این مدرک برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند Sat نام دارد. امکان دریافت بورس تحصیلی نیز در ترکیه وجود دارد که با توجه به رزومه تحصیلی فرد قابل اعطا می باشد. میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند. با توجه به این موضوع که تحصیل در ترکیه منجر به اخذ اقامت دائم ترکیه نمی شود متقاضیان می بایست با توجه به فرصتی که به آن ها داده می شود از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه، برای اقامت در ترکیه اقدام نمایند.

اجازه کار و اقامت در ترکیه

اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد. نکته مهم در خصوصاخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواجاین است که طرفین باید اثبات نمایند که ازدواج آنان حقیقی است و هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت نمی باشد، بلکه ازدواج بر پایه علاقه و تفاهم بنا شده است. ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید برای مهاجرت به هر کشوری از جمله ترکیه به مجوز اقامت آن کشور نیاز دارید.

به طور کلی جمعیت ترکیه در مناطقی که کشاورزی، صنعت و تجارت رونق بیشتری دارد متمرکز شده است. کم جمعیت ترین شهر ترکیه نیز شهر تونجالی با جمعیتی حدود 82 هزار نفر و در نزدیکی مرز ایران است. اصولاً هزینه های زندگی، بستگی به سبک زندگی افراد دارد و بسته به زندگی فرد ممکن است خانواده ای پرخرج یا خانواده ای کم خرج باشند. اما در حالت کلی هزینه زندگی در شهرهای بزرگ کشور نسبت به شهرهای کوچک تر بیشتر است و نسبت به ایران کمی هزینه ها بیشتر می باشد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بتوانید کار پیدا کنید یا سرمایه گذاری این امکان را دارید. لازم به ذکر است که موسسه MIE هیچ گونه فعالیت و خدمات رسانی در این زمینه ارائه نمی دهد و به شما عزیزان پیشنهاد می شود با توجه به شرایط خود، روش قانونی و مناسبی را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

همچنین ممکن است از شما خواسته شود که مدارک رزرو هتل خود را نشان دهید (اگر محل اقامت قبلاً توسط کارفرمایان تهیه شده باشد، اثبات این امر کافی خواهد بود). بسته به دلیلی که برای مهاجرت به ترکیه انتخاب می کنید، جواب به این سوال که برای مهاجرت به ترکیه چقدر سرمایه لازم است متفاوت است. علاوه بر مدت زمانی که قصد اقامت در ترکیه را دارید، ممکن است به ویزاها و مدارک مختلفی نیاز داشته باشید. چنانچه قصد مهاجرت به ترکیه از سیوه خرید ملک را دارید، توصیه می شود قیمت ملک کمی بیشتر از 400 هزار دلار باشد. زیرا این احتمال وجود دارد، در هنگام بررسی، تخمین کمتری بزنند و یا ارزش لیر ترکیه کم شود. چندین دانشگاه معروف در آنکارا سبب شده افراد زیادی برای تحصیل در آنکارا زندگی کنند.