دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ترامند انجام امور مهاجرتی ترکیه-مهاجرت دی بی

همچنین می توانید پادکست مهاجرت به ترکیه را دانلود و در فرصتی دیگر به آن گوش دهید. شما برای دریافت پاسپورت باید حداقل ۲۵۰ هزار دلار ملک خریداری نمایید. البته پروسه هایی وجود دارد که شما می توانید با دریافت وام نیز اقدام نمایید. میتوانید در این زمینه با مشاوران موسسه تماس حاصل نمایید و اطلاعات کاملی دریافت نمایید. ایکامت یک کارت شناسایی ترکی است که فقط به خارجی‌هایی که اجازه اقامت دارند، داده می‌شود‌.

  • به عقیده برخی از افراد ترکیه را نمی توان به عنوان مقصد نهایی مهاجرت مناسب دانست اما می تواند یک سکوی پرتاب باشد.
  • دانشگاه فنی استانبول رتبه 81 را میان دانشگاه‌های قاره آسیا دارا می‌باشد.
  • ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم.
  • قبل از هر گونه اقدام و جهت پیش گیری از خسارتهای احتمالی با تیم ما تماس بگیرید.
  • افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید.
  • یکی از روش های سرمایه گذاری، ثبت شرکت در کشور ترکیه است که باید در شرکت ثبت شده حتما 5 نیروی کار ترک نیز استخدام شوند.

با مطالعخ جدول زیر خواهید یافت که مهاجرت به ترکیه چقدر هزینه دارد. هزینه های مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک حدود 4 هزار لیر می باشد که نیمی از آن برای هزینه های اداری اخذ اقامت و تقریبا نصف دیگر این هزینه جهت هزینه وکیل و کارگزاری برای امور اداری می باشد. دانشگاه فنی خاورمیانه که در آنکارا واقع شده است در سال 1965 تاسیس شده و هم اکنون یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه محسوب می شود. اگر برای اقامت در ترکیه تحصیل در این دانشگاه را انتخاب کرده اید باید به این نکته توجه نمایید که نرخ پذیرش این دانشگاه بسیار پایین می باشد و می بایست برای اخذ پذیرش این دانشگاه از رزومه بسیار خوبی برخوردار باشید. هم اکنون بیش از 31 هزار دانشجو در این دانشگاه در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می باشند. شهر آنکارا با جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر که حدود 10 میلیون از جمعیت استانبول کم‌تر است، پایتخت کشور ترکیه به حساب می‌آید.

یک دیدگاه در “مهاجرت به ترکیه۲۰۲۲”

دانشگاه فنی ییلدیز یا ییلدیز تکنیک، دانشگاهی دولتی در شهر زیبای استانبول است. دانشگاه ازمیر ترکیه، دانشگاهی غیر انتفاعی و خصوصی در زمینه رشته اقتصاد است. استانبول، بهترین شهر جهت زندگی مهاجران است و پس از آن آنتالیا و ازمیر در رده‌های بعد قرار دارند.

همیشه پول نقد همراه خود داشته باشید، اگر دستگاهی پیدا نکردید که کارت شما را بپذیرد. ارز، هزینه ها، انعام و… ؛ با ترکیبی از پول نقد (در اندازه های کوچک)، یک کارت ATM و یک کارت اعتباری سفر کنید. دلار آمریکا و یورو ساده ترین ارزها برای تبدیل به لیر ترکیه هستند و دفاتر صرافی بهترین نرخ ارز را ارائه می دهند.

همه چیز در مورد انواع سند ملکی در ترکیه

در میان روش های مهاجرت به ترکیه توصیه می‌ کنیم، به هیچ وجه به روش پناهندگی فکر نکنید. به جای تفکر زیادی به روش پناهندگی در خصوص دیگر راههای مهاجرت به ترکیه بیشتر تحقیق کنید و مقالات دیگر ما را بخوانید. اگر محصل هستید و دوست دارید وارد دانشگاه ترکیه شوید، می توانید مقاله مربوط به تحصیل در ترکیه را بخوانید. توجه داشته باشید ارزان‌ترین راه مهاجرت به ترکیه نیازمند مسلط بودن به زبان ترکی استانبولی، داشتن مهارت و تخصص، تحصیلات و سرمایه می باشد. ازاین‌رو، اجاره ملک یکی از بهترین گزینه‌ها در ارتباط با امر مهاجرت به ترکیه می باشد، به این صورت که اگر بخواهید به گزینه خرید ملک یا ثبت شرکت روی بیاورید بایستی از 2 شرط گردش مالی بالا و توانایی اداره یک کسب‌وکار برخوردار باشید.

یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ تابعیت کشور ترکیه برای ایرانیان، روش مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری در ترکیه و یا خرید ملک است. همانطور که پیشتر نیز خدمت شما عزیزان بیان شد، افرادی که بتوانند به میزان ۲۵۰ هزار دلار در کشور ترکیه خرید ملک کنند می‌توانند پس از ۶ ماه، پاسپورت ترکیه را اخذ نمایند. هر کشور نسبت به شرایط خاص اجتماعی و سیاسی حاکم، قوانین مدنی خود را تدوین می کند. قانون های موجود برای مهاجرت به ترکیه نیز از این مسئله مستثنا نخواهد بود. برای مهاجرت به این کشور یکسری قوانین پایه، از قبیل داشتن حداقل 18 سال (برای درخواست دهنده)، داشتن بیمه درمانی (بالای 18 سال و زیر 65 سال) وجود دارد که در هر شرایطی لازم الاجراست.