دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا 2022 ؛ شرایط، هزینه ها و روشهای اخذ اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 4 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد. نکته جالب در مورد سیستم مهاجرپذیری استرالیا، شباهت زیاد آن به سیستم مهاجرپذیری کانادا است. این کشور در حال حاضر در رده نهم کشورهای دارای بالاترین میزان مهاجر قرار دارد و حدود یک سوم جمعیت آن را مهاجران تشکیل می دهند.

می­دانیم که استرالیا یکی ازمطلوب‌ترینکشورها برای سرمایه‌گذاری محسوب می­شود. اخذ ویزا از این طریق به دو روش موقت و دائم صورت می‌گیرد، ازمعروف‌ترین و معتبرترینویزاهای سرمایه‌گذاری موقت، ویزای ساب کلس ۱۸۸نام دارد. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت این ویزا درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود راتبدیل به حالت دائمساب کلس ۸۸۸کنند. کوچکترین قاره واقع درنیمکره جنوبی و ششمین کشور پهناور جهان استرالیا است که جزو کشورهایمشترک المنافع با بریتانیا می­باشد، در میان کشورهای غربی استرالیا و کانادا دارای بیشترین میزان پذیرش مهاجران هستند. برای مهاجرت به این کشور روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارد و بر اساس مقیاس هایی همچونزبان، تحصیلاتو سندر «سیستم امتیازبندی» اداره مهاجرت، می‌توان ویزای این کشور را گرفت. مهاجرت تحصیلی و کاری پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شوند اما قطعا اگر شرایط مالی شما برای ویزای سرمایه‌گذاری کافی باشد، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری آسان‌ترین راه برای مهاجرت است.

  • همچنین باید سابقه مدیریت کسب و کار داشته باشید تا واجد شرایط محسوب شوید.
  • علاوه بر این موارد، باید از طرف یکی از ایالات استرالیا دعوت شده باشید.
  • شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید.
  • اگرچه پس از پایان این دوره، امکان تمدید ویزا وجود ندارد، اما متقاضیان می‌توانند با استخدام در موقعیتی شغلی و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری استرالیا و اقامت دائم آن اقدام کنند.

در حالت کلی هزینه ویزاهای مهارتی بسته به وضعیت تاهل و عنوان شغلی شما می تواند حدود 250 تا 350 میلیون تومان باشد. همچنین هزینه ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری حدود 500 میلیون تومان و هزینه ویزای تلنت حدود 200 میلیون تومان است و در مورد ویزاهای تحصیلی هم بسته به اینکه فرد موفق به گرفتن فاند می شود یا خیر متفاوت خواهد بود. چنانچه تصمیم گرفته اید که از خدمات ما برای عزیمت به کشور استرالیا استفاده کنید، مطمئن باشید که ما بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در تمامی این مسیر، همراه شما هستیم. از جمله بارزترین خدمات مجموعه شادا میتوان به خدمات مشاوره توسط مشاورین خبره این مجموعه، همراهی صفر تا صد برای متقاضیان، پیگیری مستمر پرونده توسط کارشناسان خدمات مشتریان تا دریافت ویزای استرالیا، مشاوره تخصصی وکلای مهاجرتی و همچنین خدمات ترجمه مدارک است. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر را ارائه دهید و بر اساس بر سیستم امتیازبندی، ویزا دریافت کنید. متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند می‌توانند ویزای کاری استرالیا را دریافت کنند.

مزایای سیستم صدور ویزا بر اساس امتیازبندی

برای مهاجرت به استرالیا تنها داشتن دانش در زبان انگلیسی معیار است، در حالی که برای مهاجرت به کانادا هردو زبان فرانسه و انگلیسی به یک میزان اهمیت داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق تسلط در هر دو زبان شانس خود را برای مهاجرت به این کشور افزایش دهند. با کمک‌گرفتن از وکلای مهاجرتی، با جدید ترین قوانین مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا و جدیدترین تغییرات آن‌ها آشنا شده و بهترین روش مهاجرتی طبق شرایط خود را پیدا می‌کنید. سیستم امتیاز بندی استرالیا برای رتبه‌بندی متقاضیان و نمره دادن به آن‌ها برای صدور ویزا به‌کار می‌رود. متقاضیان اخذ ویزای 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند. ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزای استرالیا است که برای 5 سال صادر می‌شود و امکان تمدید هم دارد.

کسب و کار خانگی در استرالیا

همچنین ویزاهایی برای کودکان زیر 18 سال برای افرادی که در استرالیا با ویزای دانشجویی، کارگری یا تجاری موقت هستند، در دسترس است. شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر یک از روش‌هایی که متقاضیان از طریق آن وارد عمل می‌شوند و دست به اقدام می‌زنند بسیار مهم هستند. بدون شک به دلیل تنوع بالا در گزینه‌های پیش روی افراد، الزامات مورد نیاز نیز بسیار گسترده هستند. در ویزاهای سرمایه گذاری معمولا داشتن تمکن مالی مناسب فاکتور اصلی به حساب می‌رود؛ این درحالی‌ست که برای موفقیت در مسیر تحصیلی، داشتن سوابق علمی پژوهشی درخشان و پذیرش گرفتن از موسسات آموزشی اهمیت بیشتری دارد. در این حالت صحت رابطه دو فرد به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آن‌ها باید اثبات کنند که این رابطه‌ای واقعی بوده و فقط برای اخذ اقامت استرالیا صورت نگرفته است.

دانشگاه استرالیای غربی UWA

از ویژگی های این مسیر این است که کف امتیاز آن نسبت به رشته هیا مهندسی پایین تر است و متقاضیان با امیتازات کمتر میتوانند اقامت استرالیا را دریافت کنند. این نوع ویزای استرالیا از سال 2019 به فهرست طولانی ویزاهای این کشور اضافه شده و برای افراد واجد شرایط، انتخاب بسیار مناسبی است. در واقع این ویزای موقت جایگزین ساب کلاس 489 شده است و با دریافت آن، اجازه اقامت 5 ساله در این کشور پهناور و پیشرفته را خواهید داشت و بعد از آن می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. برای دریافت این ویزای استرالیا باید طی 2 سال قبل از اقدام برای اخذ اقامت دائم در این کشور، حداقل یکسال حضور داشته باشید. همچنین باید سابقه مدیریت کسب و کار داشته باشید تا واجد شرایط محسوب شوید. مجموعه هرمس اپلای با سال‌ها تجربه موفق، در تمام این مراحل شما را همراهی خواهد کرد.

با توجه به شرایطی از قبیل انتخاب روش مهاجرتی، شرایط مهاجرت و کشور مبدا، مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به استرالیا نیز متفاوت است، که برای کسب جدیدترین شرایط و اطلاعات بهتر است به دفاتر و وکلای مهاجرتی مراجعه نمایید. استرالیا جزو کشورهای مدرن و پیشرفته‌ای است که دارای نرخ بی‌کاری پایینی می‌باشد. سطح کیفیت زندگی، ایمنی و رفاه در استرلیا بسیار بالا بده، که همه این ویژگی‌ها خود دلیلی است تا متقاضیان زیادی جهت مهاجرت به استرالیا و همچنین اقامت در این کشور اقدام به دریافت ویزا نمایند. ویزای اقامت والدین در استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین شرایط متفاوتی دارد. والدینی که فرزندان آن‌ها شهروند استرالیا یا دارای اقامت دائم این کشور هستند، می‌توانند به استرالیا مهاجرت کنند. فرزندان این والدین باید اسپانسر والدین باشند و به نوعی آن‌ها را تأمین کنند.