دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همراه با شرایط سال 2022 و هزینه ‌ باراد-مهاجرت دی بی

ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 188 یک ویزا با شرایط امتیاز بندی است و شما باید بتوانید یک حداقل امتیاز را کسب کنید تا بتوانید برای آن اقدام کنید. لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید. این ویزا برای افرادی است که قصد دارند برای یکی از استان های کشور استرالیا اقدام کنند. البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد. افرادی که بتوانند نامینیت استانی دریافت کنند، 5 امتیاز به امتیازات آنان اضافه خواهد شد که معمولا ایالات مد نظر از متقاضیان تعهدی مبنی بر حضور دو ساله در آن ایالت را خواهند گرفت.

  • همچنین شما باید زیر 50 سال سن داشته و به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید.
  • فرزندان زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند در مدارس این کشور به ادامه تحصیل خود بپردازند.
  • تغییر کنند و به همین دلیل توصیه می‌شود که متقاضی در هنگام سفر از آخرین اخبار و قوانین در ارتباط با این موارد اطلاعات لازم را کسب نماید.
  • ویزاهای استرالیا به دو نوع اقامت دائم استرالیا و اقامت موقت تقسیم می‌شوند که در ادامه در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد.

در این صورت برای متخصصینی که قصد سفر به این کشور را دارند برنامه مهاجرتی ویژه‌ای را در نظر گرفته است. موسسه حقوقی سفیران با دارا بودن مشاوران مجرب آمادگی پاسخگویی به سوالات افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را دارند، است. با ویزای تحصیلی ۲۰ تا ۲۵ سال، با ویزای کاری ۲۵ تا ۳۲ و با ویزای سرمایه گذاری ۳۳ تا ۵۰ سال است. به عنوان مثال، در ویزاهای کاری، داشتن مدرک زبان با نمره بالا اهمیت زیادی دارد. این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. آیا به دنبال آن هستید تا از ساب کلاس‌های کاری بهره ببرید؟ در این صورت مواردی نظیر سابقه کاری مرتبط و توانایی حرفه‌ای در مشاغل مورد نیاز کشور بسیار حیاطی خواهند بود.

ویزای ازدواج

در این مقاله انواع روشهای مهاجرت به استرالیا در این مقاله به شکل علمی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. همان گونه که اشاره نمودیم کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی های طبیعی منحصر به فرد همواره مورد توجه مهاجران بسیاری بوده است. هر متقاضی بنا به پارامترهای مختلفی که دارد از جمله ، هدف شخصی ، سن ، مدرک تحصیلی ، سطح زبان ، سطح دارایی و .. شما سروران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه تمامی شیوه های مهاجرتی با کارشناسان زبده موسسه ملک پور تماس رایگان تلفنی برقرار نموده و اطلاعات کامل تر را درباره شرایط مهاجرت به استرالیا دریافت نمایید. شما عزیزان با بیان دیدگاه ها و نظرات خود می توانید ما در ارائه خدمات مناسب تر یاری نمایید.

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

پس اگر مهارت و تخصصی دارید هر چند که شاید به نظر خودتان مهارت و تخصصتان قابل مقایسه با مهارتهای مهندسی و دکتری و غیره نباشد شاید بدون آنکه خودتان بدانید واجد الشرایط مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا باشید. لازم به ذکر است که کلیه متقاضیانی که از روش سرمایه‌گذاری نسبت به دریافت ویزای کشور استرالیا اقدام کرده‌اند می‌توانند با رعایت کلیه قوانین و مقررات این کشور و پس از گذشت 4 الی 5 سال، اقامت دائم دریافت کنند. از جمله روش های مهاجرت به استرالیا، اقدام برای اقامت استرالیا از طریق تخصص کاری می‌باشد. دولت استرالیا همواره اهمیت بالایی به مهاجرت از طریق کار به استرالیا در رشته‌های مختلف قائل بوده است. درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.

آسانترین راه اخذ اقامت استرالیا

سلام، 37 سال دارم، لیسانس نرم افزار و بالای 10 سال سابقه کار مرتبط دارم، مجرد هستم، برای مهاجرت و اقامت دائم کدام کشور رو با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن پیشنهاد میدین. برای هر کشور شما باید یک دوره پیش پزشکی بخونید و ازمون ورودی بدین استرالیا هم میشه اقدام کرد. اگر کل خانواده قصد مهاجرت دارند باید از روش های سرمایه گذاری استفاده بشه. دوست عزیز شما اگر بتوانید آیلتس بالای ۷ ارائه دهید می توانید برای ویزای کاری استرالیا و کانادا اقدام کنید. سرمایه گذاری معمولی نیازمند نشان دادن حداقل 2 میلیون دلار سرمایه، سابقه مدیریتی سطح بالا و یا مالکیت حداقل 10 درصد یک بیزینس و سرمایه گذاری حداقل به مبلغ 1.5 میلیون دلار است.