دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

در مهاجرت تحصیلی محدودیت سنی وجود دارد و گپ تحصیلی زیادی نباید وجود داشته باشد. در مهاجرت کاری نیز تا پیش از سن 40 سال بهترین زمان برای اقدام می باشد. در شرایطی که فرد در زمان ارائه درخواست زیر 18 سال سن داشته و در خارج از استرالیا متولد شده باشد، در صورتیکه یکی از والدینش شهروندی استرالیا را داشته باشد می تواند برای اخذ تابعیت استرالیا اقدام نماید. به علاوه، والدینی که تابعیت استرالیا را از طریق خون کسب کرده و تمایل داشته باشند تابعیت استرالیا را برای فرزند خود اخذ کنند لازم است حداقل دو سال در استرالیا سکونت داشته باشند. یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین‌المللی، اجازه کار پاره‌وقت به‌صورت ۲۰ ساعت در هفته در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور است. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد، کسب ویزای تحصیلی است.

  • اگر در زمینه خاصی تخصص دارید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، یکی از روش‌هایی که پیش پای شما قرار می‌گیرد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسپانسر کارفرما است.
  • خدا را چه دیدید شاید دری به تخته خورد و شرایط مهاجرت برای شما هم مهیا شد.
  • با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم.
  • با اخذ ویزای 482 چهارسال مجوز اقامت در استرالیا را به دست می آورید که تا زمانی که بیزینس شما فعال باشد قابل تمدید است برای تبدیل این ویزا به نوع اقامت دائم باید برای ویزای ۱۸۶، سرمایه گذاری و یا ویزای اسکیل ورکر اقدام کنید.
  • از نظر بهترین انواع ویزاهای استرالیا، ویزای مهارتی 189، 190 و ویزای تلنت از آنجایی که اقامت دائم استرالیا را فراهم می کنند از بهترین ویزاهای استرالیا هستند، اما اخذ این ویزاها نیاز به شرایط خاصی دارد.

کودکانی که در استرالیا متولد می‌شوند، اما هویت نامشخص دارند (هویت والدین کودک نامعلوم باشد) به کودک تابعیت استرالیا داده خواهد شد. این امر در قوانین بین الملل صدق کرده و برای جلوگیری از عدم بی‌هویتی افراد، این قانون نیز استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است برخی از مدارک می‌بایست به طور کامل به انگلیسی ترجمه شده و مهر ناتی NAATI نیز داشته باشند. همچنین اصلی‌ترین عوامل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر، به دلیل مواردی همچون کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت می‌باشد. از دیگر دلایل محبوبیت این کشور، به خصوص برای ایرانیان می‌توان از اقتصاد پیشرفته، بازار کار و وجود شغل‌های فراوان، طبیعت و آب ‌وهوای مطلوب، دولت دموکراتیک و قدرتمند، سطح زندگی و رفاهی عالی آن نیز نام برد. استرالیا کشوری بی‌نظیر و پر از فرصت بی‌حدوحصر است که از پتانسیل بی‌پایان، برای کسب‌وکار باز بهره‌مند است و سومین کشور محبوب دانشجویان بین‌المللی است.

امتیازبندی مهاجرت به استرالیا و چگونگی دریافت بیشترین امتیاز

اطلاعات کامل درباره تحصیل در استرالیا، ویزاهای تحصیلی، شرایط و قوانین آن را در مطلب زیر مطالعه کنید. همانطور که پیشتر توضیح داده شد کسب تابعیت استرالیا از طریق تولد بر اساس قانون خون می باشد و کودکانی که حداقل یکی از والدینشان تابعیت استرالیا را داشته باشند یا در دسته شرایط استثنایی قرار گیرند، واجد شرایط دریافت تابعیت استرالیا خواهند شد. باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. متقاضی باید اثبات نماید که 30 درصد از سهام کسب و کاری را دارا می باشد و این بیزینس در 2 سال از 4 سال اخیر حداقل 500 هزار دلار تراکنش مالی داشته است.

امکان سفر به کشورهای دیگر بدون نیاز به داشتن ویزا

این به این معنی است که فرزند متولد شده تابعیت پدر و مادر خود دریافت خواهد کرد. همسر متقاضی می‌تواند در زمان اقدام برای دریافت این نوع ویزا برای متقاضی، به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید. همسر متقاضی می‌تواند در زمان اقدام شما برای دریافت این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید.

مقایسه نظام آموزشی ایران و استرالیا

به طور کلی بهترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا، متناسب با شرایط هر فرد تعیین خواهد شد. هر یک از روش‌های معرفی‌شده در این مقاله، می‌توانند بسته به اهدافی که دارید، برای شما بهترین مسیر مهاجرت به این کشور باشند. بنابراین توصیه می‌شود تا پیش از هرگونه اقدام در این راستا، شرایط خود را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دهید. بعد از رسیدن به یک نتیجه مناسب باید شرایط مسیر مورد نظر خود را بررسی کند و براساس آن تلاش کند تا شرایط خود را برای مهاجرت به استرالیا بهبود ببخشد تا امکان اخذ اقامت را برای خود راحت کند. در نتیجه هر متقاضی براساس شرایط خود می‌تواند نتیجه گیری کند که کدام مسیر مناسب اون است و برای هر مسیر چه کارهایی باید انجام دهد. نکته افرادی که بیش 45 سال سن داشته باشند نمی‌توانند برای ویزای کاری اقدام کنند.

این دلایل در کنار بی‌شمار مزایای دیگرِ زندگی و اقامت در استرالیا منجر شده تا این کشور بعد از آلمان و کانادا، مهاجرپذیرترین کشور توسعه‌یافته حال حاضر دنیا باشد. در استرالیا تقریباً در تمام زمینه‌های کاری و صنایع مختلف، نیاز به نیروی کاری خبره و ماهر وجود دارد. مثلاً در مشاغل مختلف در صنایع مهندسی، درمان، آموزش، خدمات و غیره فرصت‌‌های شغلی بسیار خوبی برای مهاجران از نقاط مختلف دنیا ازجمله ایران وجود دارد. وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند.

کانگروز به صورت حرفه‌ای و تخصصی به ارائه خدمات انتقال پول و ارسال حواله پول به استرالیا می‌پردازد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تمامی نیازهای مهاجران را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت پوشش دهد. ابتدا باید بررسی بشود که کدام ویزا برای متقاضی مناسب است، سپس در مورد شرایط اخذ آن ویزا تحقیق شود. تحصیل در استرالیا از بهترین فرصت‌هایی است که یک فرد می‎تواند در طول زندگی آکادمیک خود تجربه کند. همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست. به دلیل فاصله زیاد این کشور از دیگر کشورها در سراسر جهان، هزینه سفرهای خارجی از استرالیا بسیار بالا است. به همین دلیل اگر قصد انجام سفرهای متعدد را دارید، باید بدانید که این موضوع در استرالیا هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد.

ساکنین این شهر می‌توانند از انواع فعالیت‌های فرهنگی همچون اپرا لذت ببرند و یا زمان خود را در سواحل شنی و گرم آن سپری کنند. هزینه ثبت‌نام در سامانه SKILL SELECT استرالیا 4500 دلار بوده در حالی که هزینه ثبت‌نام در EXPRESS ENTRY کانادا 200 دلار است. و خلاصه، کشور زیبای استرالیا می‌تواند برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، گزینه‌ای مطلوب و در دسترس باشد. آزمونآزمونآیلتس (جنرال یا آکادمیک)7تافل TOEFL iBT98 (24 لیسنینگ، 24 ریدینگ، 27 رایتینگ و 23 اسپیکینگ)پی تی ای PTE65کمبریج Cambridge CAE185او ای تی OETBاز بررسی نمرات زبان لول Superior می‌گذریم.

البته سطح درآمد افراد در این شهر از میانگین ملی بیشتر بوده و در مشاغل حوزه هوانوردی، ساخت و ساز، مهندسی اتومبیل، امور مالی و فناوری فرصت‌های شغلی متعددی برای مهاجران وجود دارد. بسته به نوع روش انتخابی شما ممکن است این فرآیند از 6 ماه تا حتی بیش از یکسال نیز به طول انجامد. سلام دوست عزیز… ارایه نمره ایتلس بالا برای این کشور الزامی است .شماره تماس شما جهت مشاوره و گفتکو با کارشناسان ارشد موسسه ثبت شد . فقط متقاضیان اخذ ویزاهای؛ 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند. پارسی کانادا مفتخر است به‌عنوان یکی از برترین موسسات مهاجرتی، مشاوره مهاجرت به استرالیا در اختیار شما قرار دهد.

فرهنگ این کشور که از نیمه قرن نوزدهم، مقصد نهایی شمار زیادی از مهاجران بوده، به شکل قابل توجهی تحت تاثیر فرهنگ های بومی، غربی و آسیایی شکل گرفته است و موزائیکی فرهنگی محسوب می شود. در واقع باید گفت که این مقصد عالی و محبوب مهاجران، بخش عمده جمعیت خود را مدیون مهاجرانی است که از نیمه دوم قرن نوزدهم وارد این کشور شدند؛ روندی که با اندکی تغییر همچنان ادامه دارد. اسپانسر که فرزند است باید حدود ۱۵۰۰۰$ در ضمانت دولت قرار دهد و بعد از چند سال مبلغ ضمانت را پس بگیرد. بنابراین توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی ابتدا درباره وکیل تحقیق کنید، با وی یک جلسه حداقل یک ساعته برای مشاوره داشته باشید و درنهایت تاکید کنید که شخص وکیل امور شما را انجام دهد. ✅ از پایان فارغ‌التحصیلی تا روزی که پرونده ثبت می‌شود بیش از دو سال نگذشته باشد. قبل از اینکه بخواهیم مستیقما به شرایط ویزای ۴۷۶ بپردازیم شاید بهتر باشد تعریف کوتاهی درباره این ویزا داشته باشیم.