دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-مهاجرت دی بی

تفاوت اصلی این دو ویزا این است که ویزای ۴۶۲ نیازمندی‌های تحصیلی معینی دارد اما ویزای ۴۱۷ هیچ احتیاجی به ارائه مدارک تحصیلی ندارد. سن دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های کاری دارند. طبق سرشماری سال ۲۰۲۱، آمار ایرانیان در استرالیا ۸۱ هزار و ۱۱۹ نفر است.

  • اگر هم واجد الشرایط نبودید ما دلایل آن را به شما خواهیم گفت و شاید شما بتوانید آن موارد را تقویت یا برطرف نموده و سپس اقدام نمایید.
  • البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود.
  • در این شیوه، متقاضی با داشتن اسپانسر ایالتی یا خانوادگی و کسب حد نصاب امتیازات می‌تواند ویزای کاری دریافت کند.
  • شرط اصلی اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی استرالیا هم ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است.

این افراد باید بدانند با آیتمی در سیستم امتیازی اسکیل ورکر استرالیا رو به رو هستند که کاملا می توانند با آن سرنوشت خود را تغییر دهند. بدین صورت که کلیه افرادی که تزریق 2 دوز از یکی از واکسن‌های مورد تایید استرالیا را انجام داده و همچنین از تزریق دوز دوم واکسن‌شان حداقل 14 روز گذشته باشد، برای سفر به استرالیا هیچ منعی نخواهند داشت. افراد می توانند در صورت ازدواج با تبعه و شهروند استرالیایی تابعیت این کشور را به دست آورند. اما باید در نظر داشت که طبق قوانین کشور استرالیا، تابعیت این کشور از همان ابتدا به متقاضی تعلق پیدا نمی کند.

مدرک زبان مورد نیاز مهاجرت به استرالیا

اگر شما به دنبال خرید خانه در استرالیا هستید، می‌توانید از وام ۴ درصدی خرید خانه در استرالیا استفاده کنید و مبلغ آن را تا ۳۰ سال تقسیط کند. شما شرایط بسیار مناسبی برای خرید خانه در استرالیا دارید و فقط نیاز به پرداخت 10% قیمت خانه را دارید مابقی را وام می‌گیرید. در همین ابتدا باید گفت هیچ وکیل و مشاوری نمی‌تواند به شما در مورد زمان دریافت ویزا تضمینی بدهد و این موضوع به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. اینکه شما برای چه ویزایی اقدام کرده‌اید و اینکه شرایط حال حاضر صدور دعوتنامه‌ها به چه صورتی است می‌تواند تاثیر مستقیمی در مدت زمان صدور ویزای شما داشته باشد. توجه کنید هر مدرک لیسانس نمی‌تواند به شما 15 امتیاز را بدهد زیرا مدرک لیسانس سکشن 2 معادل فوق دیپلم استرالیا ارزیابی می شود.

میخوام بدونم چجوری میتونم با خانوادم قانونی مهاجرت کنم به استرالیا و اقامت و کار اونجارو داشته باشم. لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند. اقتصاد قوی، صنایع فعال، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

تفاوت ویزای 190 و 491 استرالیا در چیست ؟

زیرا این روش خطرات و زیان‌های مالی و جانی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. دولت استرالیا شرایط و قوانین سختی را برای دریافت اقامت از طریق پناهندگی وضع کرده است و این‌گونه پرونده‌ها با سخت‌گیری بیشتری از طرف افسرهای عالی سازمان ملل مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین دلیل با وجود روش‌های قانونی و ایمن متعدد استفاده از روشی مانند پناهندگی برای دریافت اقامت این کشور منطقی و عاقلانه نیست. برای مشخص و هموارتر کردن مسیر رسیدن به خاک این کشور، بهتر است با وکلای حقوقی ما در موسسۀ مهاجرت پلاس مشورت کنید و شرایط خود را در این مسیر تسهیل کنید.

شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه های ویزای 476 استرالیا

برای پناهندگی در استرالیا از ویزاهای پناهندگی ، بشردوستانه، نجات اضطراری و زبان در خطر استفاده می شود که به ترتیب ویزاهای ۲۰۰، ۲۰۱ ، ۲۰۳ و ۲۰۴ هستند. برای پناهندگی در خاک استرالیا نیز از سه ویزای حفاظت (۸۶۶) ، حفاظت موقت ( ۷۸۵ ) و پناهنگاه امن ( ۷۹۰ ) استفاده میشد. ویزای ازدواج استرالیا برای ۹ ماه اعتبار دارد و بعد از ورود به استرالیا باید ازدواج را ثبت کرد. ویزای موقت تحت حمایت کارفرما- TSS (زیر کلاس 482) محدودیت سنی ندارد و گاهی اوقات می تواند راهی برای ویزای دائمی فراهم کند. در صورتی کودکان متولد شده در استرالیا می‌توانند تابعیت این کشور را اقدام نمایند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد. همسر متقاضی می‌تواند حتی شهروند کشور نیوزلند بوده و یا دارای اقامت کشور نیوزلند باشد.

فرد با تحصیل در استرالیا می‌تواند در یکی از دانشگاه‌های معتبر جهانی و با بهترین سیستم آموزشی تحصیل کند. این کشور بیش از ۴۰ دانشگاه دارد و ۷ دانشگاه آن در رنگینگ جهانی رتبه زیر ۱۰۰ را دریافت کرده‌اند. با انواع ویزای استرالیا و شرایط ویزای استرالیا برای اقامت موقت و دائم آشنا شوید و از مشاوره رایگان مهاجرت پلاس در انتخاب ویزا استرالیا کمک بگیرید. مدت زمان مهاجرت به استرالیا، بسته هر یک از انواع ویزاهای این کشور متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این رابطه، لازم است که به وبسایت ادارۀ مهاجرت استرالیا مراجعه و شرایط ویزای مد نظر خود را مطالعه کنید. یعنی افرادی که به سن 45 سالگی رسیده باشند، واجد شرایط درخواست اخذ ویزای این کشور نخواهند بود.

اگر شما هم فکر می‌کنید اقامت در استرالیا می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد و یکی از متقاضیان مهاجرت به این کشور هستید، عجله نکنید. آسان نیست اما شفاف است و اصولی دارد که اگر درست رعایت شود شما را به هدف خود می‌رساند. پس از کرونا استرالیا با کمبود نیروی متخصص و ماهر رو به رو شد و همین موضوع باعث شد صدور ویزاهای اقامت دائم تحت تخصص هایی با اولویت بالا مانند مشاغل پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی و ساخت و ساز، تکنسین های فنی و …. با خرید ملک در استرالیا می توانید اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنید. در جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا بر هر بازه سنی یک امتیاز در نظر گرفته شده که در جدول زیر آمده است. در ابتدای امر توضیحات مختصری در مورد کشور استرالیا می‌دهیم تا بیشتر با مقصد مهاجرت خود آشنا شوید.

متقاضیان مهاجرت، همیشه کشور استرالیا را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای مهاجرت و شروع یک زندگی جدید در نظر داشته‌اند. کشور استرالیا به دلیل داشتن اقتصاد پویا، فرهنگ مهاجر پذیر مردم این کشور، بازار کار مناسب و سطح بالای رفاه اجتماعی به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت افراد خارجی تبدیل شده است. ویزای فرزند استرالیا مختص افرادی است که یکی از والدین آنها حق اقامت دائم یا شهروندی کشور استرالیا را دارد. پدر و مادر شما می توانند با کمک و درخواست شما ویزای توریستی دریافت کرده و وارد این کشور شوند اما اگر شما اقامت دائم و مقیم این کشور هستید و با شرایط خاصی درخواستن ویزای والدین استرالیا را کنید و اقامت این کشور را برای والدین خود دریافت کنید.

برای مهاجرت به استرالیا به حداقل سطح زبان معادل آیلتس 6 نیاز دارید، هرچند داشتن آیلتس 7 به بالا منجر به اخذ امتیاز می‌شود. اما در کانادا حداقل نمره آیلتس مورد نیاز 5 بوده و به میزانی که دانش زبانی افزایش یابد، امتیاز بیشتری را می‌توان دریافت کرد. فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند.