دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا ️ شرایط و هزینه ها در سال ۲۰۲۲ ایمیگو-مهاجرت دی بی

افرادی که سودای مهاجرت در سر دارند معمولا به دنبال راحت‌ترین راه می‌گردند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به استرالیا اقدام از طریق ویزای ۴۹۱ است. یعنی اگر والدین ویزای موقت داشته باشند، به کودک نیز ویزای موقت تعلق خواهدگرفت.

  • ویزاهای اسکیل ورکر با توجه به جدول امتیازبندی به متقاضیان تعلق می‌گیرند.
  • به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم.
  • اگر والدین یا یکی از آنها شهروند استرالیا باشند و پاسپورت این کشور داشته باشند کودک حتی اگر خارج از خاک استرالیا متولد بشود نیز تابعیت استرالیا را خواهد داشت.
  • در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می‌کنند.

حداقل دارایی متقاضی و شریک زندگی آنان باید 800،000 دلار استرالیا باشد. طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد. به طور مثال تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شامل هزینه های بیشتری خواهد شد. همینطور تحصیل در گروه رشته های علوم انسانی از میزان هزینه اعلام شده در ردیف بالا کمتر می باشد.

تحصیل رشته حقوق در آذربایجان

استرالیا به عنوان یک کشور توسعه‌یافته از نیروهای کار حمایت و امنیت شغلی آن‌ها را تضمین می‌کند. میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند که مهاجرت عامل اصلی این تغییر بوده است. اهالی جزیره تورس به ملانزی ها معروفند و سواحل شمالی و آبهای استرالیا به طور معمول مورد استفاده ماهی گیران مناطق جنوبی آسیا قرار می گرفته است. این نقطه آغاز در پی مهاجرت ساکنان جنوب شرقی آسیا از طریق خشکی های متصل کننده دو قاره در آن زمان و آب گذرهای باریک بوده است.

آب‌وهوای خوب و طبیعت منحصر به فرد این شهر، آن را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب کرده است. به این صورت که اگر به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنید می‌توانید خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنید. کشور چین با ۶۷۷۰۰۰ نفر مهاجر در سال ۲۰۱۷ در رتبه دوم قرار دارد که این رقم از سال ۲۰۰۲ تاکنون در حال افزایش است. کشور انگلیس با ۹۷۶۰۰۰ نفر همچنان به عنوان اولین کشور که بیشترین آمار مهاجر به استرالیا را دارد به حساب می‌آید، گرچه در بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۶ تقریبا ۱ میلیون کاهش داشته.

شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2022

برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر یک از روش های مهاجرتی می‌توانید به صفحه اختصاصی مربوط به روش مهاجرتی مدنظر خود مراجعه کنید. همانطور که روند انجام پرونده‌های مهاجرتی در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد، رسیدگی به بسیاری از پرونده‌ها به تعویق افتاده و یا به کندی صورت می‌گیرد که این مسأله باعث کاهش تعداد مهاجرین در سال‌های اخیر بوده است. اما خوشبختانه با رفع محدودیت‌ها شرایط مهاجرت به استرالیا نسبت به دوران شیوع کرونا بهتر شده و کم کم به روال سابق خود بازگشته است. به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد. اقامت این کشور به شما این امکان را می‌دهد که اسپانسر افراد خانواده مثل پدر و مادر و خواهر و برادر شوید و یا اگر با شخصی ازدواج می‌کنید ایشان را نیز به همراه خود به استرالیا بیاورید. شما می‌توانید در کشور نیوزلند بدون هیچ محدودیتی زندگی و کار و تحصیل کنید ولی افرادی که اقامت نیوزلند را دارند این شانس را ندارند.

14 سال سابقه کار در شرکت نفتی همراه با بیمه دارم و در امتیاز بندی امتیاز 65 میگیرم . در واقع، کافی است که آنها بتوانند سابقه کاری مرتبط و تمکن مالی کافی نشان دهند تا بتوانند اقامت اتریش را از این طریق دریافت نمایند. باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی همسر متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. سلام اکثر ایالت ها نیاز به کادر درمان دارن اما مهاجرت به استرالیا از طریق رشته اتون پیش نیازهای زیادی داره . اگر شما نیز قصد مهاجرت دارید، همین حالا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید، تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند و شما در مسیر پیش رو راهنمایی کنند. در ادامه زیرمجموعه‌های دیگری از روش مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار داده شده است که می‌توانید شرایط این روش‌ها را در صفحه هر یک مطالعه کنید.

بهتر است برای کسب اطلاعاتی کامل در ارتباط با موضوع مورد بحث به مطالب اختصاصی هر یک از مسیرهای مهاجرت به استرالیا که در سایت درنامایگریشن قرار داده شده‌اند مراجعه کنید. هستید؟ در این صورت باید بگوییم این اقدام به تنهایی منجر به دریافت اقامت کشور بیان شده نمی‌شود. برای آن که بتوانید سرمایه گذاری مورد بحث را انجام دهید، گام‌های مختلفی پیش روی شما هستند که باید تمامی‌شان را طی کرده و شرایط در نظر گرفته شده را تامین کنید. سازمان FRIB وظیفه گزینش اشخاص مجاز و بررسی درخواست‌های ارائه شده را بر عهده دارد و معمولا ظرف 1 تا 2 ماه تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند. اگر اجازه حضور در کشور بیان شده را دارید و می‌توانید سرمایه اولیه مناسبی را برای تهیه مستغلات فراهم کنید، قادر خواهید بود از وام خرید مسکن در استرالیا استفاده کنید.

ویدئـو و فـایل صـوتی معرفی دانشگاه ملی استرالیا

یکی از شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در میان ایرانیان، مهاجرت از طریق اخذ پذیرش تحصیلی است. همانطور که اشاره کردیم، نظام آموزشی استرالیا از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و دانشگاه‌های بسیار معروفی در این کشور با رتبه‌های زیر 100 جهانی قرار گرفته‌اند؛ به عبارت واضح‌تر، 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر این کشور دارای رنکینگ زیر 100 جهانی هستند. شرط سنی، داشتن اسپانسر یا حامی در استرالیا، داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی برای کار، تمکن مالی و کسب امتیاز مورد نظر (برای بعضی ویزاها) از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است. ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید.