دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

سلام-من 37 سال دارم و متاهل هستم و فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی و دارای 17 سال سابقه طراحی و نقشه کشی ماشین آلات صنعتی دارم و مدارک نقشه کشی کشی صنعتی و اتوکد و مکانیکال و پتاگوژی عمومی از سازمان فنی حرفه ای دارم. لیسانس مترجمی زبان دارم و 13 سال سابقه بیمه غیر مرتبط (منشی گری)، همسرم مهندس برق با سابقه 6 سال هستن.. برادرم سیدنی اقامت داره اما گویا این شهر برای اسپانسر فمیلی قبول نیست.. خواستم بدونم من برای ویزای کار اقدام کنم یا موقعیت همسرم بهتره؟ تا تصمیم بگیریم کدوم سطح زبانمون رو بالا ببریم.. دوست عزیز بله می توان گفت شیوه کاری یکی از کم هزینه ترین شیوه های مهاجرت است. از آنجاییکه شیوه کاری استرالیا یک شیوه امتیازی است در صورتیکه از سن، سابقه کار، تحصیلات و … امتیاز خوبی را بگیرید ارائه آیلتس بالا می تواند به شما کمک کند امتیاز لازم را بگیرید.

البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد. افرادی که بتوانند نامینیت استانی دریافت کنند، 5 امتیاز به امتیازات آنان اضافه خواهد شد که معمولا ایالات مد نظر از متقاضیان تعهدی مبنی بر حضور دو ساله در آن ایالت را خواهند گرفت. امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد. گزینه مناسبی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، در صورت واجد شرایط بودن اخذ ویزای سرمایه گذاری، بله. با مهاجرت از این طریق، شما قادر خواهید بود تا از برخی مزیت‌ها نظیر اقامت به مدت 4 تا 6 سال به صورت موقت و تبدیل آن به اقامت دائم، عدم الزامی بوند ارائه مدرک زبان انگلیسی و نبود محدودیت ورود و خروج به استرالیا در برخی از ویزاهای سرمایه‌گذاری این کشور اشاره کرد.

  • ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است.
  • برای کار کردن هم با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان رسمی این کشورها هست باید تخصص ویژه ای داشته باشید.
  • با سلام، بله میشه اقدام کرد و برای اقامت دائم و تابعیت باید چند سال بعد از تحصیل رو بمونین و کار کنید.
  • دولت استرالیا قوانین مالیاتی دارد که برای کسانی که قصد خود اشتغالی و ایجاد مشاغل کوچک و متوسط دارند وضع کرده است.
  • در مرحله بعدی، باید کارفرمایی در استرالیا را بیابید که به فردی با تخصص شما احتیاج داشته و شما را برای رفع نیاز خود استخدام کند.

در سرزمین خود، از آن فرار کرده‌ و به عنوان پناهجو به دیگر کشورها (و در این مثال استرالیا) رفته و درخواست پناهندگی خود را در قالب یک پرونده با بیان ادله به اداره مهاجرت کشور مقصد تسلیم می‌کنند. حال در طی این پروسه در صورتی که با درخواست پناهندگی وی موافقت شود، به وی عنوان پناهنده به جای پناهجو اطلاق شده و تا دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا می‌بایست در آن کشور حضور داشته و اکثر مواقع اجازه بازگشت به کشور خود را نخواهند داشت. پوشش درمانی استرالیا با نام Medicare، بیمه‌ای درمانی است که توسط دولت استرالیا به شهروندان و افراد دارای اقامت دائم این کشور اعطا می‌شود. این پوشش درمانی تمام و یا بخشی از هزینه‌های خدمات درمانی ضروری را تامین می‌کند. علاوه بر آن بسیاری از خدمات درمانی تکمیلی همچون آزمایشات پزشکی، مشاوره روانشناسی یا روان‌شناختی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و شنوایی سنجی نیز شامل بیمه سراسری دولتی شده و بخشی از هزینه‌های آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.

صدور ویزای تحصیلی به خصوص برای ایرانیان نرخ بالاتری نسبت به کلیه سابکلس‌های ویزای دیگر در اداره مهاجرت استرالیا را دارد. در واقع این قضیه ناشی از سیاست‌های اقتصادی تقریبا همه‌ی کشورهای جهان از جمله همین کشور مورد بحث‌یعنی استرالیا بر می‌گردد. اگر بخواهیم مسیرهای مختلف اقامت استرالیا را با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه می شویم که برترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط وی می باشد و آسان ترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متفاوت می باشد.

جزئیات هزینه مهاجرت به استرالیا

والدینی که از اقامت استرالیا برخوردار بوده، اما خارج از کشور استرالیا اقامت دارند، در صورت تولد فرزند می‌توانند درخواست خود را برای دریافت اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند. همچنین با توجه به اهمیت مهاجرت تحصیلی به استرالیا، از مدارک اصلی و مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا جهت تحصیل، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کشور استرالیا خواهد بود. این کشور به سرمایه گذاران و کارآفرین‌ها اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهد و از این طریق نیز می‌توان درخواست اقامت کرد و فرزندان هم از تسهیلات آموزشی و سلامت برخوردار شوند. محدودیت سنی برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای 45 سال است.

روش های مهاجرتی بسیاری به این کشور وجود دارد که از آنها می توان به مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری اشاره داشت. اداره مهاجرت استرالیا ۸ ویزای کاری را برای مهاجرت کاری به استرالیا مشخص کرده است که به‌صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم می‌باشند. این برنامه‌ها برای جذب افراد ماهر در حوزه‌های تخصصی مختلف در نظر گرفته‌شده است و برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند.

راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

هر یک از افراد می‌توانند بسته به شرایطشان، از روشی متناسب برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کنند. هر یک از این روش‌ها شرایط و هزینه‌های مختلفی را خواهند داشت؛ به همین سبب نیز نمی‌توان گفت، میزان هزینه مهاجرت به استرالیا به صورت کلی در چه حدی است. یکی از کشورهای بزرگ و مهاجر پذیر در دنیا استرالیا است که مهاجرت به استرالیا از طریق کار در اولویت انتخاب سازمان اشتغال این کشور و همچنین محبوب بین متقاضیان مهاجر و اخذ اقامت دائم است. مهاجرت به استرالیا از طریق کار بنا به حرفه و تخصص افراد انجام پذیر است. با در اختیار داشتن PR می‌توانید همراه با خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنید. پس از چهار سال زندگی در استرالیا با PR این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند. آن‌ها می‌توانند از طریق ساب کلس‌های 804، 884، 864، 173، 143، 103 و 870 اقدام کنند. برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی تحت شرایطی همراه با اقامت دائم هستند. سیستم امتیاز بندی استرالیا برای رتبه‌بندی متقاضیان و نمره دادن به آن‌ها برای صدور ویزا به‌کار می‌رود.

استرالیا به دلیل جذب نیروی متخصص هم دارای موقعیت های شغلی مناسب و هم دارای اقتصادی پویا میباشد. اما میتونید فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون با بررسی دقیق اطلاعاتتون بتونن راهنماییتون کنند و بهترین راه مهاجرت رو خدمتتون معرفی کنن. اگر شما در استرالیا در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنید، می توانید با داشتن پیشنهاد کاری ویزای تحصیلی 572 خود را به ویزای کاری 485 تعغیر دهید و در استرالیا بمانید.

قبل از هر توضیحی درباره مهاجرت به استرالیا برای شناخت کشور استرالیا می‌توانید به مقاله همه چیز در مورد استرالیا و مقاله انواع ویزاهای استرالیا مراجعه کنید تا اطلاعات کافی از استرالیا داشته باشید. کارشناسان موسسه حقوقی – مهاجرتی «همراه»، با تهیه مجموعه مقاله های علمی و تخصصی، فرصتی مناسب برای دست یافتن به پاسخ این سوال ها را برای علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت به استرالیا فراهم کرده اند. این مقاله های علمی می توانند خلاصه ترین و دقیق ترین پاسخ را به سوال های مطرح شده در این مورد بدهند.