دسته‌ها
اخبار

“گرین کارت” کانادا: اقامت دائم کانادا


اقامت دائم کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • “گرین کارت” کانادا: اقامت دائم کانادا

گرین کارت کاناداکارت سبزاقامت دائم

تاریخ انتشار: 25 می 2023


نویسنده: ربکا میجر

آیا می دانستید که کانادا نسخه مخصوص به خود گرین کارت ایالات متحده را دارد؟ کارت اقامت دائم کانادا به افراد این امکان را می دهد که تا زم، که می خواهند آزادانه در داخل کانادا به ،وان مقیم دائم کار و تردد کنند.

گرین کارت کانادا

گرین کارت یک اصطلاح محبوب برای کارت اقامت دائم ایالات متحده است که به افراد اجازه می دهد تا به طور قانونی وارد ایالات متحده شوند، اقامت کنند و به ،وان مقیم دائم کار کنند. نسخه خود کانادا از “گرین کارت” به ،وان کارت اقامت دائم کانادا شناخته می شود. همانند ایالات متحده، کارت اقامت دائم کانادا (PR) به دارندگان حق ورود و زندگی در کانادا را می دهد.

برای اینکه واجد شرایط دریافت کارت روابط عمومی باشید، باید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید. کانادا بیشتر از هر کشور دیگری در آمریکای شمالی سرانه مهاجر می پذیرد. اگر می خواهید در مورد نحوه مهاجرت به کانادا به ،وان اقامت دائم بیشتر بد،د، با تکمیل فرم ارزیابی آنلاین ما برای ارزیابی واجد شرایط بودن خود شروع کنید.

ارزیابی رایگان

کارت اقامت دائم کانادا در مقابل گرین کارت آمریکا

کارت روابط عمومی کانادا و گرین کارت آمریکا هر دو به افرادی که در خارج از کشور متولد شده اند داده می شود که به این کشورها مهاجرت می کنند اما هنوز شهروند آن کشور نشده اند.

یکی از تفاوت های اصلی کارت روابط عمومی کانادا با گرین کارت آمریکا، حقوقی است که به دارندگان کارت داده می شود.

کارت روابط عمومی کانادا یک مدرک شناسایی و سفر برای ،نان دائمی است. ،نان دائم کانادا م،م به داشتن کارت PR خود نیستند و حقوقی به آنها اعطا می شود که ذاتی خود کارت نیستند. کارت PR فقط در صورت سفر به خارج از کانادا برای ورود مجدد ا،امی است.

از سوی دیگر، ایالات متحده از نظر قانونی دارندگان گرین کارت بالای 18 سال را م،م می کند که همیشه کارت خود را با خود داشته باشند. دارندگان گرین کارت می توانند در هر زمان توسط مقامات ایالات متحده متوقف شوند و از آنها بخواهند مدارک وضعیت خود را نشان دهند.

مزایای اقامت دائم

مزایای زیادی برای داشتن اقامت دائم در کانادا وجود دارد. بر اساس منشور حقوق و آزادی های کانادا، ،نان دائمی این حق را دارند در هر نقطه از کانادا زندگی و کار کنید. ،نان دائم کانادا می توانند آزادانه در سراسر کشور حرکت کنند و گزینه های شغلی را در هر است، دنبال کنند.

یکی دیگر از مزایای اقامت دائم، توانایی حمایت از خانواده خود در صورت حضور در کانادا است. این می تواند یک گزینه عالی برای آوردن همسر یا فرزند خود باشد که ممکن است در کشور دیگری اقامت داشته باشد. اگر فردی در کانادا زایمان کند، به آن فرزند تابعیت کانادا داده می شود. ،نین دائمی همچنین به خدمات بهداشت جه، کانادا دسترسی دارند.

،نان دائم کانادا از بسیاری از حقوق مشابه شهروندان کانادا برخوردار هستند و می توانند پس از تنها سه سال اقامت در کانادا برای شهروندی درخواست دهند.

حفظ اقامت دائم

افراد مقیم دائم آزادند که به دلخواه کانادا را ، کرده و دوباره وارد کانادا شوند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که برای وضعیت اصلی روابط عمومی، ،نان دائم باید حداقل 730 روز برای هر دوره 5 ساله در کانادا اقامت داشته باشند. این 730 روز را می توان در طول 5 سال پخش کرد و نیازی به پشت سر هم بودن ندارد.

اگر یک مقیم دائم در مدت زمان تعیین شده در کانادا بماند، ممکن است اقامت دائم آنها باطل شود. هنگام بازگشت به کانادا، ،نان دائم باید کارت اقامت دائم خود را به افسر ویزا ارائه دهند.

علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به کانادا به ،وان مقیم دائم هستید؟ فرم ارزیابی آنلاین رایگان ما را امروز تکمیل کنید!

آیا برای روابط عمومی کانادا واجد شرایط هستید؟ امروز را دریابید!


منبع: https://www.ca،im.com/blog/ca،a-green-card-permanent-residency/