دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرکت مهاجرتی آتلانتیک

با توجه به روش مهاجرتی و ویزای درخواستی هزینه اقامت استرالیا متفاوت است. در هنگام مهاجرت تحصیلی باید شهریه دانشگاه را پرداخت کنید، در هنگام مهاجرت کاری باید تمکن مالی لازم را داشته باشید. برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری، هزینه ها با توجه به قوانین ویزاهای سرمایه گذاری، حداقل سرمایه مورد نیاز، نوع کسب و کار و … متفاوت است.

  • تمامی مسیرهای ذکر شده در این بخش دارای اقامت استرالیا هستند که نکته جذاب آن این است که حتی اگر شما اقامت موقت این کشور را هم دریافت کنید در نهایت مسیر روشنی برای تبدیل آن به دائم را دارید.
  • می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را بالا ببرد.
  • دوست گرامی می توانید برای ویزای کار استرالیا اقدام نمایید اما باید امتیاز لازم برای اخذ ویزا را کسب کنید تا بتوانید برای کار وارد استرالیا شوید همچنین امکان همراه داشتن خانواده خود را نیز دارید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.
  • همچنین باید شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت پزشکی وی مورد بررسی و تأیید دولت استرالیا قرار گیرد.

این لیست ارائه شده در بردارنده عناوین شغلی است که افراد فعال در آن حوزه می‌توانند برای کار در استرالیا اقدام کنند. در واقع افرادی که حوزه شغلی آن‌ها در هیچ یک از این سه شغل نگنجد، شانس چندانی برای اخذ ویزای کاری استرالیا نخواهند داشت. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که کشور استرالیا به دلیل وسعت جغرافیایی خود، در برخی از مناطق کم‌ جمعیت و روستایی سرمایه‌گذاری بیشتری بر متقاضیان مهاجرت کاری می‌کند. به همین دلیل افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌ جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد. متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد.

مهاجرت به «استرالیا»، کشوری که براساس بررسی های سازمان ملل، در رده هشتم کشورهای دارای «دوستانه ترین رفتار با مهاجران» قرار دارد، در سال های اخیر به شکلی گسترده مورد توجه علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. تا اینجای مقاله شرایط مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها را بررسی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی هزینه‌های مهاجرت در هر یک از روش‌های مهاجرتی است. با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق کدام روش راحت‌تر است؟

این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 یک از آن‌ها در رنگینک‌های QS و ARWU در رتبه زیر 100 قرار دارند و به همین دلایل استرالیا به یکی مقاصد تحصیلی معتبر بدیل شده است. تا انتهای این مطلب همراه گروه مهاجرتی پاسارگاد باشید و نگران نباشید از لحظه مشاوره تا پایان اقامت استرالیا همراه شما هستیم. سوال خود را در بخش کامنت‌ها بپرسید تا جواب کامل و واضحی در مورد آن به شما بدهیم. افرادی که تصمیم دارند از طریق مرزهای هوایی و آبی وارد این کشور بشنود و پناهندگی بگیرند کاملا در اشتباه هستند. اگر شخصی قصد داشته باشد از طریق مرزهای آبی وارد این کشور شود، به جزایر دور دست تبعید خواهد شد. تحصیل در استرالیا از بهترین فرصت‌هایی است که یک فرد می‎تواند در طول زندگی آکادمیک خود تجربه کند.

ویزای 888 استرالیا؛ شرایط، هزینه ها و مدت زمان صدور آن

می خواستم بدونم برای تحصیل فرزندم در استرالیا باید چی کار کنم؟ فرزندم 14 سالشه. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ارائه مدرک لیسانس معتبر و آیلتس معادل حداقل 6.5 الزامی است و این دوره عموماً بین 15 تا 18 ماه است. مثلا اگر بتوانید بعد از ورود به استرالیا در این کشور کار پیدا کنید. کلان‌شهر پرث در غرب استرالیا گرم‌ترین آب و هوا را در سراسر استرالیا از آن خود کرده است. پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است. چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است.

همانطور که گفتیم مسیرها و روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد. اگر بخواهیم این روش‌ها را باهم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است و در نتیجه یکسان نیست. برای مثال فردی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعاً بهترین روش مهاجرتی برای او دریافت ویزای تحصیلی استرالیا خواهد بود. همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست. هر ساله دولت استرالیا مشاغل مورد نیاز در این کشور را که با کمبود نیروی کار مواجه هستند در سه دسته مهارت‌های استراتژیک متوسط و طولانی ، مشاغل مهارتی کوتاه مدت و مشاغل منطقه‌ای ارائه می‌دهد.

همان‌طور که بالاتر گفته شد، استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و روشن ماندن تنور بازار کار، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را از طریق مهاجرین تامین می‌کند. می توانید اطلاعات قانونی مهاجرت به استرالیا را در وبسایت رسمی این کشور مطالعه کنید، البته وکیل مهاجرت به استرالیا می تواند کار شما را با سرعت بیشتری انجام دهد و تجربیاتی که در قانون رسمی وجود ندارد را با شما در میان بگذارد. به طور متوسط هزینه زندگی در استرالیا در یک ماه برای یک نفر 3،000 دلار استرالیا و برای یک خانواده 4 نفره 6،000 دلار استرالیا است. همسر و یا شریک زندگی شما تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا حداقل اقامت وی تثبیت شده باشد.

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، صرفاً هزینه‌های عمومی مهاجرت به استرالیا هستند. بنابراین شما باید توانایی پرداخت سایر هزینه‌های مهاجرتی متناسب با روش منتخب‌ خود را نیز داشته باشید. برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر یک از روش های مهاجرتی می‌توانید به صفحه اختصاصی مربوط به روش مهاجرتی مدنظر خود مراجعه کنید. همانطور که روند انجام پرونده‌های مهاجرتی در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد، رسیدگی به بسیاری از پرونده‌ها به تعویق افتاده و یا به کندی صورت می‌گیرد که این مسأله باعث کاهش تعداد مهاجرین در سال‌های اخیر بوده است.