دسته‌ها
اخبار

بهترین مکان ها برای ماه عسل در ایالات متحده


ازدواج اخیر شما را تبریک می گویم! اکنون که به طور رسمی ازدواج کرده اید، ممکن است فکر کنید که چگونه بهترین جشن را بگیرید. برای بسیاری از زوج ها، این به م،ای برنامه ریزی برای ماه عسل است! برای زوج هایی که به دنبال یک اقامت عاشقانه در ایالات متحده هستند، در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای ماه عسل آورده شده است:

هاوایی

هاوایی که به خاطر سواحل زیبا، غروب های خیره کننده و آب و هوای گرمش شناخته شده است، به دلایلی مقصد محبوب ماه عسل است. چه بخواهید در ساحل استراحت کنید، یا به سمت آبشار پیاده روی کنید یا غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید، هاوایی برای هر زوجی چیزی دارد.

توجه داشته باشید: قیمت‌ها در این ایالت جزیره‌ای گران‌تر هستند، بنابراین اگر با بودجه محدودتری سفر می‌کنید، حتماً این را در نظر داشته باشید.

دره ناپا

اگر شما و همسرتان عاشق شراب هستید، دره ناپا در کالیفرنیا بهترین مقصد ماه عسل است. با بیش از 400 کارخانه شراب سازی در این منطقه، می تو،د روزهای خود را با نمونه هایی از بهترین شراب های جهان بگذر،د و شب های خود را در یک تخت خواب و صبحانه دنج استراحت کنید. دره ناپا مدت‌هاست که بهترین انتخاب برای یک سفر رمانتیک در ایالات متحده بوده است

توجه داشته باشید: دره ناپا دارای یک فرودگاه محلی کوچک با تعداد انگشت شماری از گزینه‌های پروازی است، اما نزدیک‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی بیش از یک ساعت در منطقه خلیج قرار دارند. نکته ای که باید هنگام برنامه ریزی سفر در نظر داشته باشید!

شهر نیویورک

برای زوج هایی که گشت و گذار در شهر را به سفرهای ساحلی ترجیح می دهند، شهر نیویورک بهترین انتخاب است. از نمایش‌های برادوی گرفته تا رستوران‌های ستاره‌دار میشلین، همیشه کاری برای انجام دادن در شهر وجود دارد و ماه عسل شما پر از هیجان و ماجراجویی است.

توجه داشته باشید: اقامتگاه‌ها در شهر نیویورک معمولاً گران‌تر هستند، اما مناطق مختلف این شهر امکان سفر ماه عسل را با هر بودجه‌ای فراهم می‌کنند.

آیا می خواهید در خبرنامه هفتگی ما که همه امور مربوط به مهاجرت را پوشش می دهد ثبت نام کنید؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید

از توجه شما به خبرنامه ما متشکریم!

ما در دسترس خواهیم بود.

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو با پل نمادین گلدن گیت، محله‌های جذاب، و موزه‌های در سطح جه،، انتخابی عالی برای ماه عسل است. در پارک گلدن گیت قدم بزنید، غذاهای دریایی خوشمزه را در ،ه ماهیگیر امتحان کنید یا با کشتی به جزیره آلکاتراز بروید.

توجه داشته باشید: برای پیاده روی از تپه های زیادی آماده شوید! سانفرانسیسکو به شدت تپه ای است، بنابراین ممکن است برای زوج هایی که می خواهند پیاده روی را در سفر خود به حداقل برسانند، ایده آل نباشد. رانندگی و پارک ، در شهر نیز می تواند چالش برانگیز باشد.

ساوانا

برای یک ماه عسل آرام تر، ساوانا، جورجیا را در نظر بگیرید. ساوانا با منطقه تاریخی جذاب، تختخواب و صبحانه های عجیب و غریب، و پارک های زیبا، مک، عالی برای استراحت و استراحت پس از عروسی است.

توجه داشته باشید: هوای ساوانا می تواند بسیار گرم و مرطوب باشد، به خصوص در ماه های تابستان. ممکن است سفر خود را در فصل دیگری برای حدا،ر راحتی در طول فعالیت های خارج از منزل برنامه ریزی کنید.

آسپن

اگر به دنبال مقصدی برای ماه عسل هستید که برای ورزش های زمست، من، باشد، آسپن، ک،ادو یک انتخاب عالی است. آسپن پیست های اسکی مشهور جهان، کابین های دنج و مناظر زیبا را برای زوج هایی که به دنبال یک سفر زمست، رمانتیک هستند، ارائه می دهد.

توجه داشته باشید: حواستان به بازدید از آسپن در طول فصل خارج از فصل باشد – در پاییز، بسیاری از رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌ها بسته می‌شوند و گزینه‌های سفر شما را محدود می‌کنند.

Boundless به هزاران زوج و خانواده کمک کرده است تا به اه، مهاجرتی خود برسند. ما از ابتدا تا انتها شریک برنامه ریزی ویزا شما خواهیم بود. امروز شروع کنید!


منبع: https://www.boundless.com/blog/best-us-،neymoon-locations/